طراحی ناخن شیک و باکلاس | جذاب ترین مدل ها برای خانم های جوان

طراحی ناخن شیک و باکلاس

طرح ناخن ساده و شیک

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوایم در مورد موضوعی صحبت کنیم که شاید خیلی‌ها بهش توجه نکنن، ولی یه عالمه اهمیت داره: “طراحی ناخن شیک و باکلاس تابستانی”. وقتی صحبت از تابستون می‌شه، همه ما دنبال این هستیم که از سر تا پا خوش‌استایل و جذاب باشیم. یکی از جاهایی که می‌تونه استایل ما رو کامل کنه، ناخن‌هامونه. طراحی ناخن شیک و باکلاس می‌تونه به راحتی حال و هوای تابستونی رو به ظاهر ما بیاره و باعث شه که هم خودمون حس خوبی داشته باشیم و هم اطرافیان‌مون رو تحت تأثیر قرار بدیم.

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

****

طراحی ناخن اسپرت

برای داشتن یه طراحی ناخن شیک و باکلاس تابستونی، باید به رنگ‌های روشن و شاد فکر کنیم. رنگ‌های نئونی مثل صورتی، زرد، آبی فیروزه‌ای و سبز لیمویی خیلی جذاب و تابستونی هستن. می‌تونیم از این رنگ‌ها به صورت تکی یا ترکیبی استفاده کنیم. یکی از ایده‌های جالب اینه که هر ناخن رو یه رنگ بزنیم. این کار باعث می‌شه که ناخن‌هامون هم شاد و هم متنوع باشن. همچنین می‌تونیم از طرح‌های گل‌دار یا میوه‌دار استفاده کنیم که حس و حال تابستون رو به خوبی منتقل می‌کنن.

طرح ناخن جدید

****

طراحی لاکچری ناخن

****

طرح ناخن شیک

حالا بریم سراغ طراحی ناخن اسپرت شیک. این مدل طراحی ناخن بیشتر مناسب دختراییه که دنبال یه استایل راحت و در عین حال جذاب هستن. برای این مدل ناخن، می‌تونیم از رنگ‌های مات و ساده استفاده کنیم. مثلاً رنگ‌های خاکستری، مشکی، سفید یا حتی آبی تیره. همچنین می‌تونیم از طرح‌های ساده و هندسی استفاده کنیم که به ناخن‌هامون یه حس مدرن و مینیمال بده. مثلاً می‌تونیم یه خط نازک سفید روی یه ناخن مشکی بکشیم یا از نقاط کوچک و منظم روی ناخن‌هامون استفاده کنیم. این مدل طراحی‌ها هم شیک هستن و هم خیلی راحت با لباس‌های روزمره‌مون ست می‌شن.

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طرح ناخن شیک

****

طراحی ناخن شیک و باکلاس خاص

اگه دنبال یه طرح ناخن ساده و شیک هستین، باید بدونین که همیشه لازم نیست از طرح‌های پیچیده و پر زرق و برق استفاده کنیم. بعضی وقت‌ها، سادگی خودش یه نوع زیبایی داره. مثلاً می‌تونیم ناخن‌هامون رو به صورت یکدست یه رنگ ساده بزنیم و فقط روی یکی از ناخن‌ها یه طرح کوچک و ساده مثل یه قلب یا یه ستاره بکشیم. همچنین می‌تونیم از رنگ‌های نود و ملایم مثل بژ، صورتی کمرنگ یا سفید استفاده کنیم که هم شیک هستن و هم همیشه مد روز باقی می‌مونن.

طراحی ناخن شیک و باکلاس خوشگل

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طراحی ناخن شیک و باکلاس زیبا

برای اونایی که دنبال طرح ناخن جدید هستن، باید بگم که هر سال طرح‌های جدید و جذابی به بازار میان که می‌تونیم ازشون الهام بگیریم. امسال مثلاً طرح‌های مرمری و آبرنگی خیلی مد شده. این طرح‌ها به ناخن‌هامون یه حس هنری و خاص می‌دن و باعث می‌شن که ناخن‌هامون شبیه یه اثر هنری بشن. همچنین می‌تونیم از ترکیب رنگ‌های غیرمعمول و جالب استفاده کنیم، مثل ترکیب رنگ‌های سرد و گرم یا ترکیب رنگ‌های مات و براق. این ترکیب‌ها به ناخن‌هامون یه حس تازه و متفاوت می‌دن که خیلی جذابه.

طراحی ناخن شیک و باکلاس

****

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

****

همچنین بخوانید:  طرز تهیه ماسک مو برای درمان ریزش مو؛ برای همیشه از دست ریزش مو خلاص شو
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.