شینیون مو بسته ساده | مدل هایی فوق العاده شیک و زیبا در عین سادگی

شینیون مو بسته ساده

شینیون مو بسته ساده زیبا

 

دوستان عزیزم، امروز می‌خوایم در مورد مدل‌های مختلف شینیون مو صحبت کنیم که برای مجالس و مهمونی‌ها خیلی کاربرد دارن. اول از همه بیاید در مورد شینیون مو بسته ساده حرف بزنیم. این مدل شینیون مو خیلی ساده و شیکه و باعث میشه که خیلی مرتب و تمیز به نظر بیاید. مثلا شما می‌تونید این مدل رو برای مجالس رسمی و مهمونی‌های شب استفاده کنید. این مدل شینیون باعث میشه که چهره‌تون بیشتر جلوه کنه و جزییات زیبای صورتتون بیشتر به چشم بیاد. حالا بیاید بیشتر در موردش صحبت کنیم.

مدل شینیون ساده

****

شینیون ساده و شیک اروپایی

*****

شینیون مو بسته ساده شیک

اگه دنبال یه مدل شینیون هستید که هم ساده باشه و هم شیک و بتونید خودتون تو خونه درستش کنید، این قسمت رو از دست ندید. شینیون ساده و شیک در منزل واقعا کار سختی نیست. فقط کافیه که چند تا ابزار ساده مثل سنجاق سر، کش مو و اسپری مو داشته باشید. حالا بریم سراغ مراحلش.

شینیون ساده و شیک

****

شینیون مو بسته ساده

****

مدل شینیون بسته اروپایی

اول از همه موهاتون رو خوب شونه کنید تا هیچ گره‌ای نداشته باشه. بعدش موهاتون رو به دو بخش تقسیم کنید و هر بخش رو به صورت جداگانه ببندید. حالا هر قسمت رو به صورت گره یا پیچ در بیارید و با سنجاق سر ثابتش کنید. در آخر می‌تونید از اسپری مو استفاده کنید تا موهاتون خوب سر جاش بمونه و کل روز خوشتیپ باشید. این مدل شینیون هم ساده‌ست و هم خیلی شیک و جذاب.

شینیون ساده و شیک در منزل

****

مدل شینیون بسته شیک

 

****

مدل شینیون بسته شیک مجلسی

دوستای گل، حالا می‌رسیم به مدل شینیون بسته اروپایی که خیلی از خانم‌ها دوستش دارن. این مدل شینیون واقعا شیک و مجلسیه و برای مجالس رسمی و مهمونی‌های شیک خیلی مناسبه. در این مدل، موها به شکل‌های مختلف جمع و بسته می‌شن و معمولا از تزیینات خاص مثل گیره‌های نگین‌دار یا سنجاق‌های زیبا استفاده میشه. در مدل شینیون بسته اروپایی، معمولا موها رو به صورت یه گره بزرگ یا چند گره کوچک در میارن و با سنجاق‌های مخصوص محکم می‌کنن. این مدل باعث میشه که موهاتون خیلی مرتب و شیک به نظر بیاد و تمام جزئیات زیبای صورتتون بیشتر به چشم بیاد. اگه می‌خواید تو یه مهمونی شیک بدرخشید، حتما این مدل رو امتحان کنید.

مدل شینیون ساده و باز

****

شینیون مو بسته ساده جدید

****

شینیون مو بسته ساده جذاب

اگه دنبال یه مدل شینیون اروپایی هستید که هم ساده باشه و هم شیک، این مدل خیلی به دردتون می‌خوره. شینیون ساده و شیک اروپایی خیلی از خانم‌ها رو جذب خودش کرده چون هم راحت درست میشه و هم خیلی شیک و مجلسیه. حالا بریم ببینیم چطور می‌تونید این مدل رو درست کنید.

مدل شینیون ساده مجلسی

****

مدل شینیون بسته

****

همچنین بخوانید:  لاک ناخن شیک و با کلاس | بهترین ایده‌ها برای لاک ناخن شیک و با کلاس + گالری تصاویر
تاریخ انتشار: سه شنبه 5 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.