دیزاین گوش با پیرسینگ | مدل های ظریف و بسیار دوست داشتنی

دیزاین گوش با پیرسینگ

پیرسینگ غضروف گوش

خیلی وقت‌ها شده که توی مهمونی‌ها یا حتی توی خیابون، چشممون به یه دختر با گوشای پیرسینگ شده خفن می‌افته و با خودمون می‌گیم “وای این دیگه چه دیزاین گوش با پیرسینگی داره!” پیرسینگ گوش یه هنر و مد روزه که هر روز داره به شکل‌های مختلف و جذاب‌تری ارائه می‌شه. وقتی صحبت از پیرسینگ می‌شه، نمی‌شه از انواع مختلفش نگذریم؛ از پیرسینگ گوش دکمه‌ای گرفته تا مدل‌های جدید و اسپرت، همه و همه جذابیت‌های خاص خودشون رو دارن. این روزا، پیرسینگ غضروف گوش و سوراخ کردن گوش به شکل‌های مختلف، خیلی ترند شده و توی مجالس هم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده.

مدل پیرسینگ گوش جدید

****

مدل پیرسینگ گوش

****

مدل پیرسینگ گوش اسپرت

اول از همه بیایید درباره پیرسینگ گوش دکمه‌ای صحبت کنیم. این مدل پیرسینگ، هم شیکه هم ساده. خیلیا این مدل رو به خاطر ظرافت و زیبایی‌ای که به گوش می‌ده انتخاب می‌کنن. معمولاً یه دکمه کوچولو و براق رو روی لاله گوش نصب می‌کنن که هم می‌تونه تکی باشه و هم چندتایی. از اونجایی که این مدل پیرسینگ ساده‌ست، به راحتی می‌شه توی هر مجلسی ازش استفاده کرد و با هر نوع لباسی ستش کرد.

دیزاین گوش با پیرسینگ زیبا

****

دیزاین گوش با پیرسینگ خوشگل

****

دیزاین گوش با پیرسینگ ظریف

مدل پیرسینگ گوش جدید یه دنیای دیگه‌ست. تو این مدل، هیچ محدودیتی وجود نداره و می‌تونی هر جوری که دوست داری گوشات رو دیزاین کنی. از حلقه‌های کوچک و بزرگ گرفته تا پیرسینگ‌های زنجیره‌دار، همه و همه جزو انتخابای جدید و خفن هستن. حتی می‌تونی چندتا سوراخ توی یه گوش داشته باشی و با پیرسینگ‌های مختلف دیزاینشون کنی. این مدل‌ها برای کسایی که دوست دارن توی مجالس تک باشن و چشم‌ها رو به خودشون خیره کنن، خیلی مناسبه.

مدل سوراخ گوش سه تایی

****

مدل پیرسینگ دکمه گوش

****

پیرسینگ گوش دخترانه خفن

مدل پیرسینگ گوش اسپرت هم از اون دسته پیرسینگ‌هاییه که بیشتر بین جوانا طرفدار داره. این مدل بیشتر با استایل‌های کژوال و راحت ست می‌شه و به خاطر ظاهر خاص و منحصر به فردش، خیلی‌ها رو به خودش جذب کرده. پیرسینگ‌های اسپرت معمولاً ساده و بدون زرق و برقن، اما تو همون سادگی، یه جذابیت خاصی دارن. اگه دوست داری یه ظاهر راحت و در عین حال جذاب داشته باشی، پیرسینگ گوش اسپرت انتخاب خیلی خوبیه.

دیزاین گوش با پیرسینگ

****

دیزاین گوش با پیرسینگ جدید

****

دیزاین گوش با پیرسینگ جذاب

پیرسینگ غضروف گوش، یکی دیگه از مدل‌های پرطرفداره که این روزا خیلی مد شده. این مدل پیرسینگ بیشتر روی قسمت بالایی گوش، جایی که غضروف بیشتری داره، انجام می‌شه. دردش نسبت به پیرسینگ‌های دیگه یه کم بیشتره، ولی ارزششو داره چون خیلی خوشگل و خاصه. پیرسینگ غضروف گوش می‌تونه به شکل‌های مختلفی انجام بشه؛ از حلقه‌های کوچک گرفته تا پیرسینگ‌های نگین‌دار. این مدل پیرسینگ خیلی مناسب مجالس و مهمونی‌هاست چون یه جلوه خاص به گوشات می‌ده و می‌تونه حسابی جلب توجه کنه.

دیزاین گوش با پیرسینگ شیک

****

پیرسینگ گوش دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل جدیدترین گردنبند طلا؛ مدل های به روز و ترند سال جدید
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.