دامن پلیسه بلند مجلسی | خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید

دامن پلیسه بلند

دامن پلیسه مجلسی

دوستای خوبم، امروز می‌خوایم در مورد یکی از شیک‌ترین و همه‌کاره‌ترین آیتم‌های کمد لباس خانم‌ها صحبت کنیم: دامن پلیسه بلند! این دامن‌ها، علاوه بر اینکه خیلی شیک و باکلاس هستن، تو موقعیت‌های مختلفی می‌تونن به کارتون بیان و ترکیب‌های متنوعی با شومیزها و بلوزهای مختلف بسازن. حالا بذارین بریم سراغ جزئیات و انواع مختلف این دامن‌ها که چطوری می‌تونن استایل شما رو زیباتر کنن.

 

 

دامن پلیسه بلند

****

دامن پلیسه بلند مجلسی

****

دامن پلیسه کوتاه

حالا بریم سراغ دامن پلیسه بلند مجلسی. این نوع دامن‌ها معمولاً از جنس‌های براق و لوکس مثل ساتن یا ابریشم ساخته می‌شن و برای مراسم‌های رسمی و مجلسی خیلی مناسبن. تصور کنید تو یه مهمونی با یه دامن پلیسه بلند مجلسی و یه شومیز شیک وارد بشید، همه نگاه‌ها به سمت شما خواهد بود! این نوع دامن‌ها معمولاً با کفش‌های پاشنه‌بلند ترکیب می‌شن تا یه استایل شیک و خاص ایجاد کنن.

دامن پلیسه بلند زیبا

****

دامن پلیسه بلند ساده

****

دامن پلیسه بلند خاص

اگه دوست دارید کمی کوتاه‌تر بشید، دامن پلیسه کوتاه هم یه گزینه عالیه. این دامن‌ها برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبن و می‌تونید با یه تیشرت ساده یا یه بلوز اسپرت ستش کنید. دامن پلیسه کوتاه برای پیاده‌روی‌های روزانه، خرید و حتی مسافرت‌های تابستونی خیلی خوبه. این دامن‌ها به شما امکان می‌دن که هم شیک باشید و هم راحت.

دامن پلیسه کرپ

****

دامن پلیسه بلند دیجی کالا

دامن پلیسه مجلسی هم یکی دیگه از گزینه‌های جذابه که باید حتماً تو کمدتون داشته باشید. این دامن‌ها معمولاً با جزئیات و تزئینات خاصی مثل دانتل، گیپور یا حتی سنگ‌های قیمتی تزئین می‌شن و برای مراسم‌های خاص مثل عروسی یا جشن‌های بزرگ خیلی مناسبن. ترکیب این دامن‌ها با یه بلوز یا شومیز ساده، یه استایل بی‌نظیر و خاص براتون می‌سازه که هم جذاب و هم منحصر به فرده.

دامن پلیسه بلند با شومیز

****

دامن پلیسه بلند

****

دامن پلیسه بلند خوشگل

یه نوع دیگه از دامن‌های پلیسه که خیلی شیک و پرطرفدار هستن، دامن پلیسه کرپه. این دامن‌ها معمولاً از جنس کرپ ساخته می‌شن که یه جنس نرم و خوش‌فرمه و خیلی خوب رو بدن می‌شینه. دامن پلیسه کرپ با یه شومیز ساده یا حتی یه تیشرت شیک، یه ترکیب عالی برای روزمره یا حتی مهمونی‌های دوستانه ایجاد می‌کنه. این نوع دامن‌ها با کفش‌های اسپرت یا حتی کفش‌های پاشنه‌دار قابل ست کردن هستن و یه استایل شیک و راحت بهتون می‌دن.

دامن پلیسه بلند جدید

****

دامن پلیسه بلند شیک

****

دامن پلیسه بلند

دامن پلیسه بلند یکی از آیتم‌های کلیدی تو کمد هر خانمیه که می‌تونه تو موقعیت‌های مختلف به کار بیاد. اگه هنوز یکی از این دامن‌ها رو ندارید، پیشنهاد می‌کنم حتماً یه نگاه به فروشگاه‌های آنلاین یا مغازه‌های محلی بندازید و یکی از این دامن‌های شیک و همه‌کاره رو به کمد لباستون اضافه کنید. با یه دامن پلیسه بلند، شما همیشه آماده‌اید که تو هر موقعیتی بدرخشید و شیک و خاص به نظر بیاید.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز ساده دخترانه؛ این مدل ها با هر استایلی ست میشه
تاریخ انتشار: جمعه 1 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.