مدل گردنبند مرواریدی ساده و ظریف + گردنبند لاکچری از جنس مروارید و طلا

مدل گردنبند مروارید

 گردنبند مروارید پرورشی

اکسسوری ها و زیورآلات زنانه در نوع و طیف وسیعی تولید و ارائه میشوند. گردنبندهای یکی از زیباترین اکسسوری های زنانه هستند که در جنس، رنگ، طراحی و سبک با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند. گردنبندهای مرواریدی و یا گردنبند های دیزاین شده یا مروارید یکی از قدیمی ترین ولی محبوب ترین سبک در بین گردنبندهای زنانه اند. این مدل از گردنبند میتواند تماما از جنس مروارید بوده و یا قسمتی از آن با مروارید تزیین شده باشد. در این مقاله ما با کمک شما به بررسی انواع مدل گردنبند مرواریدی میپردازیم. با ما همراه شوید.

گردنبند مروارید و طلا

تصویر مدل یک گردنبند با دیزاینی بسیار خاص. این گردنبند از دو جنس کاملا متفاوت ساخته شده، بخشی از آن از جنس مروارید و بخش دیگر سنگ های رنگی که هردو بخش با یک گیره به یکدیگر متصل میشوند.

گردنبند مروارید ریز و طلا

تصویر یکی از لاکچری ترین مدل های گردنبند مرواریدی. این گردنبند از قرار گیری چند لاین مروارید بر روی هم تشکیل شده و قسمت میانی آن به وسیله یک سگک پر نگین و نقره ای رنگ دیزاین شده. این گردنبند آویزی ساخته شده از جنس مروارید های ریز نیز دارد.

دلیل محبوبیت گردنبند های مروارید دار چیست؟

مرواریدها به عنوان الماس های قدیمی شناخه میشوند. از گذشه تا کنون یک بخش بسیار محبوب در دیزاین لباس و اکسسوری بوده اند. گردنبندهای مرواریدی نماد قدرت بین خانواده های سلطنتی و سلبریتی های معروف هستند. امروزه نیز مروارید یکی از محبوب ترین آیتم ها در طراحی اکسسوری های مختلف است که مشهور ترین و کلاسیک ترین حالت استفاده از آنها به صورت یک رشته مروارید ساده به عنوان گردنبند است.

بورس گردنبند مروارید

یک گردنبند دوبخشی که قسمی از آن به صورت یک گردن آویز و پلاک است و بخش دیگر آن به شکل یک زنجیر دیزاین شده با چند مروارید در سایز کوچک است.

گردنبند مروارید بلند

این عکس یکی از ظریف ترین و ساده ترین نوع از گردنبند های مرواریدی است. یک زنجیر دیزاین شده با یک مروارید کوچک مناسب برای خانم هایی با استایل ساده اما شیک است.

گردنبند مروارید بدل

عکس معلق به یکی از انواع مدل گردنبند مروارید است. یک رشته مروارید در سایز متوسط دیزاین شده با کلمات انگلیسی طلایی رنگ. بسیار شیک و دلنشین.

 

همچنین بخوانید:  مدل گوشواره میخی نقره مینیمال؛ انتخابی خاص و درخشان برای دختر خانم ها + تصاویر

 قیمت گردنبند مروارید مکه

یک گردنبند با طراحی شلوغ تشکیل شده از چند لاین متفاوت. اصلی ترین آیتم تزیینی در این گردنبند دو شته مروارید در سایز های مخلتف است. یک انتخاب خاص و متفاوت برای دخترخانم های جوان.

گردنبند مروارید ساده

تصویر متعلق به یک نیم ست  به شکل پر فرشته و دیزاین شده با مروارید های درشت است. یک انتخاب شیک برای خانم ها در تمام رده های سنی.

مدل گردنبند مروارید دست ساز

یکی از خاص ترین انواع مدل گردنبند مروارید مربوط به این تصویر است. گردنبند دو بخشی شامل یک لاین ماری ساده و یک زنجیر دیزاین شده با یک عدد مروارید در ابعاد متوسط.

تفاوت مروارید اصلی و بدلی در چسیت؟

امروزه اکثر مروارید های موجود در بازار پروشی هستند و مروارید های اصلی بسیار کمیاب شده اند. برای تشخیص این دو از هم چند راه ساده به شما معرفی میکنیم:

-در صورت اصلی بودن خیلی گرد و قرینه نیستند.

-مروارید های اصلی در زیر نور رنگ های صورتی و سبز در خود دارند.

-اگر مروارید اصل باشد وزن بیشتری دارند.

-مروارید اصل در تماس با استون درخشندگی خود را حفظ میکند.

مدل گردنبند مرواریدی

تصویر یکی از کلاسیک ترین طرح های گردنبند مرواریدی. طراحی شده به صورت یک رشته مروارید بسیار زیبا و ساده.

مدل گردنبند مروارید دخترانه

گردنبندی با طراحی خاص. یک حلقه دیزاین شده با یک عدد مروارید متصل به زنجیر طلایی رنگ. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص.

مدل گردنبند مروارید طلا

تصویر مربوط به یک رشه مروارید ساده که با آویزی به شکل قلب از جنس سنگ سواروسکی دیزاین و تزیین شده است.

مدل گردنبند مروارید با طلا

زنجیر طلا همراه با سه عدد مروارید در قسمت میانی خود. یک انتخاب زیبا و فوق العاده جذاب.

مدل گردنبند مروارید ریز

تصویر مدل یک گردنبند ظریف به شکل زنجیر نقره ای دیزاین شده با مروارید هایی در سایز متوسط. طراحی به شکل کراواتی.

مدل گردنبند مروارید و طلا

آخرین تصویر مربوط به یک زنجیر طلایی رنگ ظریف تزیین شده با مروارید است. این زنجیر یک انتخاب عالی برای خانم های سخت پسند است.

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. داود ژوئن 20, 2023 at 5:40 ب.ظ

    برای دختران وبانوان این گردنبند مروارید خوب است موفق باشند

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.