مدل مانتو بلند جدید ترک + مدل مانتو جلو بسته و باز

مدل مانتو بلند

 مدل مانتو شیک و باکلاس بلند

در این مقاله قصد داریم انواع مانتو های بلند را موردبررسی قرار دهیم. با پیشرفت صنعت مد همواره مدل های جدید ترین و طراحی های متفاوتی برای لباس ها عرضه میشود. مانتو های بلند نیز در طول این زمان دستخوش تغییرات و این پیشرفت درصنعت مد شده اند. با ما همراه شوید تا جدید ترین و به روز ترین انواع مدل مانتو بلند را باهم بررسی کنیم.

مدل مانتو بلند ساده جلو بسته

تصویر مربوط به مدل مانتو بلند جلو باز به رنگ سرمه ای جیب دار و دیزاین شده با دکلمه های طلایی رنگ است. این مانتو با شلوار جذب آبی روشن . صندل تابستانی قهوه ای ست شده است.

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

عکس مدل مانتو خمره ای بلند با پارچه لنین و دو جیب بزرگ آستین های ساده و سه دکمه در قسمت بالایی است. این مانتو همراه شال و کتانی سفید ست شده .

مانتو خمره ای

مدل مانتو خمره ای در واقع یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مانتو های سنتی و بلند است. این مانتو از قسمت کمر شروع به گشاد شدن میکند و در قسمت پایینی کمی به سمت داخل جمع میشود به گونه ای شبیه به حرف A انگلیسی. گشادی این مانتو برای افرادی با اندام لاغر یا در کل افرادی که با پوشیدن لباس های جذب احساس راحی نمی کنند بسیار مناسب است.

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی

تصویرمدل مانتو بلند دو تیکه شامل رویه لنین سفید و زیری سبز رنگ بلند تا مچ پا میشود. طراحی این مانتو بسیار شیک و جذاب است و مطابق تضویر می توانید آن را با کفش طبی سبز رنگ به خوبی ست کنید.

مدل مانتو جدید بلند

تصویر مدل مانتو بلند جلو بسه با پارچه ابر و بادی و آسین های پاکتی ساده.  مناسب برای دخر خانم های جوان. ست شده با لگ مشکی و کفش سفید کرمی.

مدل مانتو بلند ساده دکمه دار

عکس یک مانو بلند به رنگ طوسی با آستین مچی ست شده همراه روسری طوسی تیره و کفش مشکی. یک استایل مناسب برای خانم های محجبه.

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

تصویر مربوط به یک مدل مانتو بلند سبز رنگ با دیزاین سنتی بر روی سینه و حاشیه دوزی های سفید . این مانتو با یک طراحی دلنشین و زیبا مناسب برای خانم های جوان خوش استایل است .

مدل مانتو بلند اندامی مشکی

تصویر مربوط به یک مانتو بلند جلو بسته کمربند دار با آستین های آزاد پاکتی همراه با جیب بر روی بخش پایین مانتو است. این مانتو بسیار مناسب برای دخترهای جوان در فصل تابستان می باشد .

مدل مانتو بلند دخترانه

تصویر یک مانتو جلو بسته بلند با حاشیه دوزی های سفید و طلایی و پارچه با ترکیب رنگ آبی و سفید است. این مانتو بسیار مناسب برای خانم های جوان خوش سلیقه است و با صندل های مشکی ست شده.

 

همچنین بخوانید:  مدل دامن پلیسه ساتن بلند؛ براق و جذاب در هر مهمانی

مدل مانتو بلند اسپرت

تصویر مربوط به یک مانتو دو تیکه سفید ساده و جیب دار با آستین های آزاد است. این مانتو برای خانم هایی که استایل های راحت و متفاوتی دارند مناسب است. مانتو با صندلی قهوه‌ای و شال کرمی ست شده .

مدل مانتو بلند ساده

تصویر بالا مربوط به یک مانتو طوسی رنگ طوسی رنگ جلو بسته دکمه دار با کمربند در ناحیه زیر سینه و دو جیب بر روی سینه است. آستین های این مانتو در ناحیه مچ کش هستند و با شلوار جذب آبی تیره و شال مشکی شده است .

مدل مانتو بلند جدید

تصویر مربوط به مدل مانتو بلند ساده تا مچ پا و آستین های آزاد است . این مانتو مناسب برای خانم های شیک پوش و استایل های طبق مد روز و در دو رنگ سرخابی و سبز موجود است .

مدل مانتو بلند مجلسی

تصویر یک مدل مانتو بلند تا ساق پا و جلو باز است این مانتو با دیزاین سنتی در قسمت سینه و منگوله در قسمت مچ دیده می شود.  همراه با لگ مشکی و کفش پاشنه بلند کرمی ست شده است .

 

مدل مانتو بلند جلو باز

تصویر مانتو بلند جلو بسته ترک با طرح های سنتی سبز رنگ در قسمت جلویی و آستین های مانتو است . 

چرا لباس های ترک محبوب تر هستند؟

لباس های ترک به دلیل پارچه های مرغوب با کیفیت دوخت بالا در بین مردم خاورمیانه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارهستند. کشور ترکیه با تولید تولید و دوخت مانتو های به روز با کیفیت مناسب محبوبیت بسیار زیادی در بین خانمها برای خود ایجاد کرده است به گونه ای که بیشتر بانوان در هنگام خرید دقت دارند که لباس بخرند که حتماً ترک باشد. 

مدل مانتو بلند

آخرین تصویر مربوط به یک مانتو مشکی به سبک کیمونو و با پارچه خنک و تابستانی است. این مانتو با دیزاین نگین و حاشیه دوزی دیده می‌شود و همچنین همراه با کیف کفش و شال مشکی ست شده است. این مانتو انتخاب مناسب برای خانم های جوان و به روز با استایل های بسیار شیک لاکچری است .

تاریخ انتشار: جمعه 26 خرداد 1402

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 18, 2023 at 8:23 ب.ظ

    پوشیده و مناسب

  2. شیما ژوئن 19, 2023 at 11:06 ق.ظ

    خیلی زیبا و پوشیده هستند

  3. ناشناس ژوئن 20, 2023 at 6:20 ب.ظ

    برای خرید مانتو کجا باید ثبت نام کرد

  4. ایلن علیزاده ژوئن 26, 2023 at 8:33 ب.ظ

    عالی است دست شما درد نکنه

  5. خیلیییی زیباست ژوئن 29, 2023 at 5:33 ب.ظ

    خیلیییی زیباست

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.