مدل مانتو عبایی ساده و شیک + مدل جلو بسته و مجلسی

مدل مانتو عبایی

مدل عبا ساده و شیک

مانتو های زنانه در سبک های مختلفی دوخته و ارائه میشوند. گاهی در طراحی این مانتوها از لباس های بومی  و سنتی دیگر کشورها ایده گرفته می شود. مانتوهای عبایی ریشه در لباس زنانه کشور های عربی دارد. این مانتو در فصل تابستان بسیار پر طرفدار است و دوختی ساده دارد. همچنین بسیار سبک است. در این مقاله از سایت یتو ما با همراهی شما به بررسی انواع مدل مانتو عبایی بپردازیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو عبایی جدید اینستاگرام

تصویر مدل مانتو عبایی طوسی رنگ بلند مناسب خانم های محجبه. ست شده با کفش مشکی و روسری در رنگ طوسی تیره.

مدل عبای لبنانی

تصویر مانتو عبایی مشکی رنگ بلند دیزاین شده با طرح های سنتی و حاشیه دوزی . یک انتخاب مناسب برای بانوان شیک پوش.

 مانتو عبایی خلیجی

تصویر مدل مانتو عبایی بلند دوتیکه با زیره مشکی ساده و رویه حریر مشکی ست شده با روسری و  کفش همرنگ مانتو مناسب بانوان شیک پوش.

مدل عبای جلو باز

مانتو عبایی سبز و سرمه ای با حاشیه دوزی طلایی رنگ ست شده با شال و کتانی. یک استایل جوان پسندانه.

مانتو عبایی کوتاه

تصویر مدل مانتو عبایی به رنگ کرمی بلند و جلو باز. دیزاین شده با حاشیه دوزی و طراحی سنتی. این مانتو عبایی به سبک کیمونو دوخته شده است و یک انتخاب بسیار عالی برای مسافرت های تابستانی است.

دوخت کیمونو چیست؟

کیمونو یک مدل و سبک از دوخت مانتوهای زنانه است. این سبک دوخت و مدل مانتو به دلیل راحتی بیش از حدی که دارد. طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص داده است. طراحی مانتو کیمونو به صورتی است که آستین ها به صورت یک تیکه به مانتو وصل هستند و از کمی پایین تر از مچ به مانتو متصل می شوند. دوخت مانتوها به این شکل بسیار ساده تر از دیگر مدل ها است.

مانتو عبایی رنگی

عکس مدل مانتو عبایی سرمه ای بلند با حاشیه های سفید ست شده با کفش صندل و کلاه آفتابی. مناسب برای داشتن یک استایل شیک و تابستانی.

 

همچنین بخوانید:  کالکشن جذاب از پیراهن کلوش مجلسی برای شیک پوش ها

فروش مانتو عبایی در تهران

تصویر مربوط به یک مانتو لنین کرم بلند و جلو بسته است. این مدل مناسب دختر خانم های جوان است. آستین های این مدل ساده و گشاد هستند. در کل یک انتخاب مناسب برای داشتن استایلی جذاب و فراموش نشدنی است.

 

مدل مانتو عبایی مجلسی

تصویر یک مدل مانتو عبایی بلند به رنگ سبز ست شده با دمپایی تابستانی مشکی و. دیزاین شده بر روی سینه. این سبک از مانتو عبایی مانتو خلیجی نیز نام دارد. این مانتو مناسب افراد راحت پسند و با استایل جذاب و دلنشین است.

مانتو های عبایی خلیجی

مانتوهای عبایی خلیجی جزو پوشش زنان جنوب کشور هستند. این مانتو ها بیشتر مورد استفاده زنان محجبه است ولی دیگر بانوان با استایل های متفاوت نیز از این لباس در روزمره خود استفاده میکنند. مانتوهای عبایی خلیجی بیشتر با  پارچه های خنک و تا مچ پا دوخته میشوند. این مانتو ها اغلب حاشیه دوزی های سنتی و سوزن دوزی های جنوبی بر روی خود دارند. این سبک مانتو مناسب برای تمام بانوان است و باعث ایجاد یک استایل دلنشین در انها می شود.

مدل مانتو عبایی جلو بسته

یک مانتو عبایی سفید رنگ همراه طرح سنتی در قسمت سینه و لبه آستین ها ست شده با کتانی مناسب برای خانم های جوان و سخت پسند.

مدل مانتو عبایی جدید

تصویر مربوط به یک مانتو عبایی مشکی رنگ با دیزاین سفید و ست شده با دورگ سفید. بسیار مناسب برای بانوان شیک پوش و خوش استایل.

مدل مانتو عبایی گشاد

عکس مربوط به یک مانتو عبایی مشکی رنگ بلند جلو بسته تزیین شده با دیزاین طوسی در قسمت سینه، دامن و لبه های پایینی. ست شده با یک شال مشکی. این مدل مانتو برای بانوان در هر رده سنی یک انتخاب بسیار درست و دلنشین است.

مدل مانتو عبایی شیک

عکس مانتو مشکی عبایی بلند جلو بسته تزیین شده با نگین در قسمت جلویی یک طراحی بسیار خوشگل و دلبر.

مدل مانتو عبایی حریر

عکس یکی از زیباترین و به روز ترین مدل مانتو عبایی مناسب استایل های طبق مد. مانتو آبی بلند و جلو بسته همراه تزیینات سنتی در سینه و لبه آستین. ست شده همراه با کفش پاشنه بلند نقره ای.

مدل مانتو عبایی عربی آخرین تصویر مربط به یک مانتو عبایی ساده اما بسیار شیک است. این مانتو به رنگ سرمه ای و دوخت سبک مانتوهای عبایی خلیجی است. همچنین با شال و کیف سفید و کفش مشکی ست شده است.

تاریخ انتشار: جمعه 26 خرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.