مدل دستبند انگشتری شیک و لاکچری + مدل طلا جدید

مدل دستبند انگشتری

دستبند انگشتری دخترانه

زیورآلات زنانه شامل طیف بسیار گسترده ای از تنوع است. برخلاف زیورآلات مردانه که بسیار محدود هسند زیورآلات زنانه خیلی متنوع و با زرق و برق بیشتری ازائه می شوند. یکی از جدید ترین و زیباترین زیورالات موجود دستبند انگشتری ها هستند. دستبند انگشتری ها در مدل های بسیار متنوع، با رنگ بندی های مختلف و جنس های متفاوت به فروش می رسند. در این مطلب از سایت یتو طبق معمول همیشه سعی داریم در کنار شما تعدادی از جدید ترین و شیک ترین های مدل دستبند انگشتری را بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

قیمت دستبند انگشتری طلا

عکس مدل دستنبند انگشتری بسیار شیک و منحصر به فرد.ترکیبی از زنجیر نقره و سنگ های فیروزه مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

زنجیر نقره

در این قسمت لازم است توضیح کوتاهی پیرامون زیورآلات از جنس نقره را به شما ارائه دهیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. نقره یک آلیاژ است که از آن در ساخت بسیاری از وسایل، ابزارآلات و جواهرات زنانه استفاده می شود. ارزش نقره به اندازه ی طلا نیست ولی کیفیت آن بسیار از استیل های مورد استفاده در ساخت جواهرات بیشتر است.

نحوه نگهداری

رنگ نقره با گذشت زمان تغییری نمی کند. اما برای درخشان تر کردن آن چند ماهی یکبار زیورآلات نقره خود را با سرکه یا آب و جوش شیرین بشویید.

عکس دستبند انگشتری طلا دخترانه

تصویر مربوط به یک دستبند انگشتری بسیار زیبا و از جنس طلا است. این دستبند انگشتری بسیار چشمگیر و خیره کننده یک انتخاب مناسب برای خانم های جوان است.

دستبند انگشتری طلا بزرگ

یک دستبند انگشتری چند لاین ظریف به رنگ طلایی. این دستبند انگشتری ترکیبی از نگین و زنجیر طلایی رنگ است. در میانه این دستبند انگشتری یک پلاک با طرح گل چهار پر وجود دارد.

دستبند انگشتری بچه گانه

تصویر مدل یک دستبند انگشتری بسیار شیک و خوشگل به رنگ طلایی و ترکیب شده با مروارید در قسمتمیانی دستبند. یک انتخاب مطابق مد روز.

دستبند انگشتری طلا

همانطور که در بالا گفتیم دستبند انگشتری ها در جنس های متنوعی عرضه و به فروش می رسند که یکی از معروف ترین فلزات به کار رفته در ساخت آنها طلا است. شما می توانید دستبند انگشتری هایی متناسب با وسع مالی خود انتخاب کنید. زیرا یکی از مزیت های این زیورآلات ساخت آن با طلا در همه وزن ها و به صورت ظریف یا سنگین و پر زرق و برق است.

دستبند انگشتری طلا دیجی کالا

تصویر مربوط به یک مدل دستبند انگشتری طریف و دخترانه با دیزان انار در قسمت میانی آن است.

دستبند انگشتری نقره

عکس متلعق به یکی از جذاب ترین مدل های دستبند انگشتری با استفاده از آلیاژ به رنگ نقره ای برای ساخت و یکی از زیباترین انتخاب ها برای دختر خانم های جوان.

دستبند انگشتری طلا ظریف

یک دستبند انگشتری طلایی بسیار سنگین و چشم گیر مناسب برای خانم های جوان علاقمند به مد روز.

مدل دستبند انگشتری طلا

تصویر مربوط به یک مدل دستبند انگشتری بسیار شکیل و منحصر به فرد ساخته شده از سنگ های تزئینی. ظریف اما زیبا.

مدل دستبند انگشتری جدید

یک دستبند انگشتری سوپر لاکچری مناسب برای خانم ها و دخترخانم های جوان در هر سنی. ترکیبی از زنجیر نقره ظریف و سنگ سواروسکی.

سنگ سواروسکی چیست؟

سنگ سواروسکی یکی از قدیمی ترین سنگ های کاربردی در ساخت زیورآلات است. در گذشته از این سنگ ها به عنوان محافظی برای دور کردن انرژی بد استفاده می شد. سنگ های سواروسکی نماد الهیت و وابستگی به آسمان ها است. این سنگ بسیار زیبا در رنگ ها و برش های مخلف در طیف وسیعی از جواهرات زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل دستبند انگشتری طلا کویتی

تصویر یک مدل دستبند انگشتری بسیار خاص دیزان شده با سه ستاره در قسمت میانی خود. مناسب برای خانم های سخت پسند.

مدل دستبند انگشتری عربی

یک دستبند انگشتری طلایی بسیار خاص و به روز مناسب برای خانم های شیک پوش. این دستبند به رنگ طلایی و دیزاین شده با پلاک گل در قسمت میانی خود است.

مدل دستبند انگشتری طلا ظریف

تصویر مربوط به یک دستبند انگشتری طلایی رنگ دیزاین شده با مروارید های ریز در قسمت میانی مناسب برای خانم هایی با سلیقه ظریف و زیبا

مدل دستبند انگشتری هندی

یک دستبند انگشتری فوق العاده شیک و لاکچری مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل دستبند انگشتری زنانه شیک

یک دستبند انگشتری ظریف طلایی رنگ با دیزاین پلاک در قسمت میانی.

 در آخر

در این مقاله ما شما را با انواع مدل دستبند انگشتری های مختف آشنا کردیم لازم به ذکر است این جواهرات بسیار شیک در جنس های دیگری مانند برنج، استیل و برنز نیز ساخته وارائه می شو. شما خواننده عزیز می تواند هرکدام از ین جنس ها و مدل ها را مطابق سلیقه خود استففاده کنید.

همچنین بخوانید:  مدل النگو طلا جدید؛ با دیدن این مدل ها دیگه نیازی به گشتن نیست
تاریخ انتشار: پنج شنبه 25 خرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.