مدل دامن گلدار زنانه؛ کالکشن دامن های گلدار تابستانی

مدل دامن گلدار زنانه

دامن گل گلی خارجی

چند وقتی هست که مدل دامن گلدار زنانه حسابی بین دخترها و خانم‌ها ترند شده. اصلاً انگار همه دنبال این هستن که تو خونه و مهمونی با یه ست بلوز و دامن گلدار خوشگل و راحت ظاهر بشن. راستش منم از این قاعده مستثنی نیستم و همیشه دنبال مدل‌های جدید و متفاوت می‌گردم. بلوز دامن گلدار خانگی یکی از اون ترکیب‌هایی هست که هم راحتی داره و هم خوشگلی. طرح‌های گلدار به این ست‌ها یه حس شاد و پرانرژی میدن که واقعاً دل آدم رو شاد می‌کنه.

مدل دامن حریر گلدار

****

دامن گلدار ساتن

****

بلوز دامن گلدار بیرونی

دامن گلدار کلوش یکی از اون مدل‌های کلاسیک و همیشه پرطرفداره. این نوع دامن‌ها با برش آزاد و چین‌های نرمشون، هم خیلی راحتن و هم ظاهر خیلی زیبایی دارن. دامن کلوش به خاطر آزادی و راحتیش برای روزهای گرم تابستون عالیه. می‌تونی این دامن رو با یه بلوز ساده یا حتی یه تی‌شرت ترکیب کنی و یه استایل شیک و ساده داشته باشی. یکی از مزایای بزرگ دامن کلوش اینه که برای همه نوع اندام مناسبه و به خاطر فرم آزادش، هیچ وقت توش احساس ناراحتی نمی‌کنی.

جدیدترین مدل بلوز دامن مجلسی

****

مدل بلوز دامن لاکچری

****

دامن گل گلی قدیمی

مدل دامن نخی گلدار هم یکی دیگه از اون چیزهاییه که تو تابستون خیلی به کار میاد. این نوع دامن‌ها از پارچه‌های نخی و خنک ساخته می‌شن که به خاطر سبکی و راحتیشون، برای روزهای گرم و طولانی خیلی مناسبه. طرح‌های گلدار روی این دامن‌ها هم باعث میشه که استایلت یه حس شاد و تابستونی بگیره. دامن نخی گلدار رو می‌تونی با یه بلوز نخی ساده یا حتی یه تاپ ترکیب کنی و یه استایل خنک و راحت برای روزهای گرم تابستون داشته باشی. علاوه بر این، این دامن‌ها معمولاً خیلی راحت شسته می‌شن و نیاز به مراقبت خاصی ندارن.

مدل دامن نخی گلدار

****

دامن گلدار کلوش

****

بلوز دامن گلدار خانگی

دامن گل گلی قدیمی هم هنوز هم طرفدارای خودش رو داره. این نوع دامن‌ها با طرح‌های کلاسیک و نوستالژیکشون، یه حس قدیمی و خاطره‌انگیز به استایلت میدن. دامن گل گلی قدیمی معمولاً از پارچه‌های با کیفیت و بادوام ساخته می‌شن که سال‌ها برات کار می‌کنن. این نوع دامن‌ها رو می‌تونی با یه بلوز ساده یا حتی یه ژاکت ترکیب کنی و یه استایل شیک و کلاسیک داشته باشی. یکی از چیزهای جالب در مورد دامن گل گلی قدیمی اینه که هیچ وقت از مد نمی‌افته و همیشه یه حس خاص و متفاوت بهت میده.

جدیدترین مدل بلوز دامن ماکسی

****

مدل بلوز دامن خوشگل

****

دامن میدی ساتن

حالا اگه دنبال یه چیز شیک و متفاوت هستی، مدل بلوز دامن لاکچری می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این نوع ست‌ها با پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های خاص و منحصر به فرد، واقعاً چشم‌نوازن. بلوز دامن لاکچری معمولاً از پارچه‌های خاص مثل ابریشم، ساتن یا حتی مخمل ساخته می‌شن که به هر استایلی یه حس لوکس و شیک میدن. این نوع ست‌ها برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی خیلی مناسبه و باعث میشه که همیشه تو جمع بدرخشی. طراحی‌های خاص و جزئیات دقیق این نوع بلوز دامن‌ها، واقعاً اون‌ها رو از بقیه مدل‌ها متمایز می‌کنه.

دامن میدی نخی

****

دامن میدی گلدار

****

همچنین بخوانید:  15 مدل ایده‌های خلاقانه برای مدل مو با پاپیون مو دخترانه + تصاویر
تاریخ انتشار: جمعه 25 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.