خوشگل ترین مدل های پیراهن مجلسی آستین دار زنانه ۲۰۲۴

پیراهن مجلسی آستین دار

مدل آستین لباس مجلسی

پیراهن مجلسی آستین دار یکی از اون لباس‌هاییه که همیشه و همه جا می‌تونیم بپوشیم. چه مهمونی‌های خانوادگی، چه جشن‌های دوستانه و حتی عروسی‌ها، این لباس همیشه یه انتخاب عالیه. آستین‌های این پیراهن‌ها نه تنها ظاهرمون رو شیک‌تر می‌کنه بلکه کمک می‌کنه که تو هر فصلی، از گرما و سرما در امان باشیم. یه پیراهن مجلسی آستین دار می‌تونه با پارچه‌های مختلفی مثل حریر، ساتن و حتی مخمل دوخته بشه که هر کدوم از این پارچه‌ها زیبایی خاص خودشون رو دارن.

مدل لباس مجلسی استین دار

****

مدل آستین لباس مجلسی حریر

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند

حالا که از پیراهن‌های مجلسی آستین دار گفتیم، بیاید یه نگاه به آستین‌های لباس مجلسی حریر بندازیم. این نوع آستین‌ها از حریر دوخته می‌شن که خیلی لطیف و سبک هستن. وقتی یه لباس با آستین‌های حریر می‌پوشی، حس می‌کنی که انگار یه پرنده‌ای که آماده‌ی پروازه. این آستین‌ها به لباس یه حالت رویایی و لطیف می‌دن که هر کسی رو مجذوب خودش می‌کنه. با این حال، باید مراقب باشی که این آستین‌ها رو زیاد به اشیا تیز نزدیک نکنی، چون ممکنه خیلی زود پاره بشن.

مدل لباس مجلسی استین دار بلند خانگی

****

مدل لباس مجلسی آستین دار حریر

****

مدل لباس مجلسی آستین دار حریر گلدار

یه نوع دیگه از لباس‌های مجلسی آستین دار که خیلی دوستشون داریم، لباس‌های مجلسی آستین دار بلند خانگی هستن. این لباس‌ها معمولا تو خونه‌های مجلل و بزرگ پوشیده می‌شن و یه حس خاص و متفاوت به آدم می‌دن. آستین‌های بلند این لباس‌ها نه تنها پوشش کامل تری دارن، بلکه یه حالت شیک و رسمی به لباس می‌دن. این لباس‌ها معمولا با جزئیات زیادی مثل تور، دانتل و گلدوزی تزئین می‌شن که جذابیتشون رو دو چندان می‌کنه.

لباس مجلسی آستین دار دخترانه

****

مدل لباس مجلسی استین دار

****

پیراهن مجلسی آستین دار

حالا می‌رسیم به لباس‌های مجلسی آستین دار دخترانه که خیلی شیک و دوست‌داشتنی هستن. این لباس‌ها مخصوص دخترای جوان و شاداب طراحی شدن که همیشه دوست دارن تو جمع بدرخشن. آستین‌های این لباس‌ها می‌تونه کوتاه، سه ربع یا بلند باشه که هر کدوم جذابیت خاص خودش رو داره. معمولا این لباس‌ها با رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب مثل گلدار، پولکی و پاپیون تزئین می‌شن که دل هر دختری رو می‌بره.

پیراهن مجلسی آستین دار شیک

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند جدید

یه مدل دیگه از لباس‌های مجلسی آستین دار که جدیدا خیلی مد شده، لباس‌های مجلسی آستین دار بلند جدید هستن. این لباس‌ها با طرح‌های جدید و مدرن طراحی شدن که خیلی جذاب و خاص هستن. آستین‌های بلند این لباس‌ها نه تنها شیک و زیبا هستن، بلکه یه حالت رسمی و مجلل به لباس می‌دن که تو هر مهمونی می‌تونی باهاش بدرخشی. این لباس‌ها معمولا با جزئیات زیادی مثل مروارید، سنگ‌های قیمتی و تزئینات براق همراه هستن که حسابی جلب توجه می‌کنن.

پیراهن مجلسی آستین دار جدید

****

 پیراهن آستین دار

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس بلند مجلسی شیک؛ لنگه این مدل ها رو جایی پیدا نمکنی
تاریخ انتشار: جمعه 25 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.