رنگ مو فانتزی دخترانه | خوشگل ترین مدل های مو برای یک تغییر عالی

رنگ مو فانتزی دخترانه

رنگ فانتزی روی موی مشکی

این روزا دیگه رنگ مو فقط محدود به قهوه‌ای و بلوند نیست و رنگ مو فانتزی دخترانه خیلی محبوب شده. مخصوصاً اگه بخوای یه تغییر کلی بدی و خاص‌تر به نظر بیای. از رنگ موهای یخی گرفته تا طوسی و رنگ‌های فانتزی دیگه، انتخاب‌های زیادی داری که هرکدوم می‌تونن به استایل و چهره‌ات جلوه‌ای متفاوت بدن. تو این مقاله می‌خوایم به بررسی انواع رنگ مو فانتزی بپردازیم که می‌تونی روزانه ازشون استفاده کنی و حسابی بدرخشی.

رنگ مو فانتزی طوسی

****

رنگ موی فانتزی طبیعی

****

رنگ مو فانتزی دخترانه زیبا

رنگ مو فانتزی یخی یکی از اون رنگ‌هایی هست که واقعا خاص و متفاوت به نظر میاد. این رنگ ترکیبی از آبی و نقره‌ای هست که به موهات یه حالت یخی و سرد میده. این رنگ بیشتر مناسب فصل‌های گرم ساله و وقتی که آفتاب میزنه، حسابی می‌درخشه. برای نگهداری این رنگ باید از شامپو و ماسک موهای مخصوص استفاده کنی تا رنگش موندگارتر بشه و از زرد شدن موها جلوگیری کنی. رنگ مو فانتزی یخی، یکی از اون انتخاب‌هاییه که به جرات می‌تونم بگم توجه همه رو به خودت جلب می‌کنه.

رنگ مو فانتزی دخترانه جدید

****

رنگ مو فانتزی دخترانه

****

رنگ مو فانتزی دخترانه جلو مو

یکی دیگه از مدل‌های محبوب رنگ مو فانتزی، رنگ فانتزی جلوی مو هست. این مدل به این صورته که فقط قسمت جلوی موها رو رنگ می‌کنی و بقیه موهات رنگ طبیعی خودشون رو حفظ می‌کنن. این روش هم خیلی جذابه و هم نگهداریش راحت‌تره چون نیازی نیست کل موهات رو مرتب رنگ کنی. از رنگ‌های مختلف می‌تونی استفاده کنی، مثلاً صورتی، آبی، سبز یا حتی رنگ‌های نئونی. این مدل بیشتر بین دخترای جوون و نوجوان محبوبه چون خیلی ترند و به راحتی می‌تونی با استایل‌های مختلف ستش کنی.

رنگ مو فانتزی دخترانه جذاب

****

رنگ مو فانتزی دخترانه باکلاس

****

رنگ مو فانتزی دخترانه

حالا اگه موهات مشکی باشه و دوست داشته باشی یه رنگ فانتزی بزنی، باید بدونی که رنگ فانتزی روی موی مشکی هم می‌تونه خیلی زیبا و خاص باشه. معمولاً برای این کار اول باید موهات رو دکلره کنی تا رنگ فانتزی روی موهات بیاد و خوب بشینه. البته دکلره کردن می‌تونه به موهات آسیب بزنه، پس بهتره حتماً از محصولات مراقبتی و تغذیه کننده استفاده کنی. یکی از رنگ‌هایی که روی موی مشکی خیلی قشنگ میشه، رنگ فانتزی آبی تیره هست. این رنگ بدون دکلره هم یه تغییر جزئی و زیبا ایجاد می‌کنه و برای کسایی که نمی‌خوان موهاشون خیلی روشن بشه، انتخاب عالی‌ای هست.

رنگ مو فانتزی دخترانه خاص

****

رنگ مو فانتزی دخترانه شیک

****

رنگ مو فانتزی

 

رنگ مو فانتزی طوسی یکی دیگه از اون رنگ‌هاییه که خیلی شیک و مدرنه. این رنگ بیشتر به کسایی میاد که پوست روشن دارن و می‌خوان یه تغییر بزرگ توی ظاهرشون بدن. طوسی یه رنگ خنثی و کلاسیکه که هم برای موقعیت‌های رسمی مناسبه و هم برای روزمره. برای اینکه این رنگ روی موهات قشنگ بشینه، بهتره اول موهات رو دکلره کنی. نگهداری این رنگ هم نیاز به مراقبت‌های خاصی داره تا زرد نشه و حالت براقش رو حفظ کنه. این رنگ می‌تونه بهت یه استایل خیلی خاص و متفاوت بده که هر جایی بری، بدرخشی.

رنگ فانتزی جلوی مو

****

رنگ مو فانتزی یخی

****

همچنین بخوانید:  15 مدل شگفت‌انگیز دیزاین ناخن تیز برای داشتن دست‌هایی جذاب
تاریخ انتشار: پنج شنبه 24 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.