راه افزایش حجم باسن + راهکار داشتن باسنی برجسته

بزرگ کردن باسن


حرکات ورزشی برای داشتن باسنی برجسته
چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم
حرکات باسن بدنسازی
بزرگ کردن باسن نی نی سایت
قرص بزرگ کننده ران وباسن
برای چاق شدن پاها چه بخوریم
برنامه بدنسازی برای افزایش حجم بانوان

داشتن تناسب اندام برای بانوان یک مسئله بسیار جدی و ضروری است. متناسب بودن اندام بانوان علاوه بر حفظ سلامت باعث افزایش اعتماد بنفس و روحیه نیز می شود. در گذشته اندام بانوان با اندازه کمر و سینه سنجیده می شد اما امروزه داشتن باسن متناسب نیز یکی از فاکتور های زیبایی در تناسب اندام زنان است. برای داشتن یک باسن خوش فرم و متناسب و حتی افزایش حجم باسن باید فعالیت ورزشی و تغذیه مناسب داشته باشید البته امروزه عمل های جراحی و تزریقات مختلف نیز در امر بزرگ شدن باسن ورود کرده اند . اگر به دنبال راهی برای افزایش حجم باسن و راهکار های داشتن باسنی با فرم‌مناسب هستید با ما همراه شوید.

 

چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه؟ بهترین مکمل و حرکات بدنسازی برای افزایش حجم پایین تنه

روش های مختلف بزرگ شدن باسن

برای افزایش حجم باسن راه های مختلفی وجود دارد اما همانطور که قبل تر اشاره کردیم بهترین راه داشتن باسن متناسب انجام تمرینات ورزشی و رژیم غذایی مناسب است. در ادامه شما را با چند راه بزرگ‌شدن باسن آشنا می کنیم.

🟪 تمرینات ورزشی: می توان بدون هزینه هنگفت و با کمی تلاش و پشتکار به اندام دلخواه خود برسید. حرکاتی نظیر شوقی، اسکات و لانچ عضلات باسن شما را تقویت کرده و تا حد زیاد باعث بزرگ شدن باسن می شود.

🟪ماساژ و دستگاه الکترونیکی: ماساژ باعث افزایش سرعت گردش خون در باسن و در نتیجه سفت و حجیم شدن آن می شود. همچنین دستگاهای الکترونیکی با قرار گرفتن بر روی باسن باعث تقویت عضلات این‌ناحیه تا حد بسیار زیادی می شود.

🟪انواع جراحی: روش جراحی کاشت باسن یکی از پر عوارض ترین و هزینه بر ترین روش های افزایش حجم باسن است که در آن از دیگر نقاط بدن چربی گرفته و در باسن تزریق میکنند.

به طور کلی روش های غیر جراحی جزو راه های ایمن تر برای رسیدن به تناسب اندام هستند. زیرا در صورت انجام این عمل های بزرگ کننده باسن باسن،  مقدار هنگفتی پول از دست داده و عوارض بسیار زیادی تحمل خواهید کرد.

بزرگ کردن باسن با ورزش

ورزش هایی نظیر شنا، پیاده روی، بدنسازی و دویدن در فرم دهی باسن بسیار موثر هستند. برخی دیگر از روش های موثر در افزایش حجم باسن عبارت اند از:

🟦حرکت پلانک: از حرکات پلانک بیشتر برای تقویت و عضله سازی در کمر و شکم استفاده میشود. اما این ورزش تاثیر بسیار زیادی بر فرم باسن می گذارد. به منظور انجام حرکت پلانک ابتدا بر روی زمین در حالت افقی روی دست ها و پاهای خود دراز کشیده و به آرامی باسن خود را حرکت دهید.

🟦دویدن در محل: روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دویدن در محل می تواند به سادگی باعث بهبود فرم باسن شما شود.  همچنین دویدن باعث تقویت عضلات پا نیز می شود.

🟦تمرینات مخصوص باسن: برخی تمرینات نظیر سوئیچ کیک و تمرینات ایروبیک مخصوص فرم دهی و افزایش حجم باسن هستند. شما می توانید با انجام این تمرینات باسن خود را تا حد زیادی بزرگ‌کنید.

🟦تمرین ورزشی با وزن بدن: انواع اسکات و انواع حرکت پل تا حد بسیار زیادی باعث افزایش حجم و بزرگ شدن باسن می شوند‌. علاوه بر این، این تمرینات ورزشی قدرت شکم و کمر را نیز افزایش می دهند.

مواد غذایی بزرگ کننده باسن

داشتن تغذیه سالم و رژیم غذایی مناسب شما را تا حد زیادی در افزایش حجم باسن یاری میدهند. در ادامه چند مورد از این مواد غذایی را به شما معرفی میکنیم:

🟥پروتئین: گوشت، مرغ، لوبیا، ماهی و تخم مرغ باعث افزایش حجم و فرم دهی باسن می شوند.

🟥کربوهیدرات: نان، برنج، ماکارونی و سیب‌زمینی مواد غذایی هستند که به دلیل وجود حجم زیادی از کربوهیدرات باعث افزایش انرژی در هنگام ورزش و در نتیجه بزرگ شدن باسن می شوند.

🟥فیبر: فیبر باعث بهبود روند گردش خون و تقویت عضلات باسن در افراد می شود. مواد غذایی مثل سبزیجات، میوه ها و غلات همگی حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند.

🟥چربی سالم: با خوردن آووکادو، زیتون و ماهی چرب و افزایش حجم چربی های سالم در بدن خود باعث تقویت بافت عضلانی خصوصا در ناحیه باسن شوید.

🟥آب: در صورت مصرف به اندازه آب بافت های پوستی شما خصوصا در ناحیه باسن به بهترین شکل عمل خواهند کرد.

همچنین بخوانید:  مدل رنگ مو نقره ای؛ کلی مدل خوشگل برای خانم های با سلیقه

 

جراحی ها

معمولا بزرگ شدن باسن با انجام عمل های جراحی امکان‌ پذیر است. اما باید توجه داشته باشید این روش ها خطرات بسیار زیادی با خود به همراه دارند. بهتر است از روش های نظیر ورزش و رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم باسن خود استفاده کنید. پیش از هر اقدامی با یک متخصص مشورت کنید.

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 خرداد 1402

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. محسن ژوئن 13, 2023 at 12:53 ب.ظ

    عالی بود

  2. داود ژوئن 13, 2023 at 4:15 ب.ظ

    باورش است ولی دکتر بهتر می فهمد موفق باشید

  3. داود ژوئن 15, 2023 at 8:24 ب.ظ

    شاید اینگونه باشد

  4. داود ژوئن 18, 2023 at 11:07 ق.ظ

    شاید با ورزش سوتغذیه درست شود موفق باشد

  5. مرضیه جولای 25, 2023 at 6:38 ق.ظ

    بنظر من غیر از ژنتیک دومین گزینه همان حرکات ورزشی مخصوص باسن مثلاً اسکات است که بسیار موثرِ وخب گزینه بد هم تزریق چربی یا پُرُتز است

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.