مدل میز اداری | مدل های جا دار و بسیار متنوع

مدل میز اداری

مدل میز اداری ساده

هر جا که صحبت از کار و فعالیت میشه، اولین چیزی که به ذهن میاد میز اداریه. حالا فرض کن میخوای یه میز اداری بگیری و دنبال یه مدل میز اداری شیک و کارآمد میگردی. خب اینجا ما کلی اطلاعات برات داریم که میتونه کمکت کنه.

مدل میز اداری خاص

****

مدل میز اداری خوشگل

****

مدل میز اداری شیک

اولین چیزی که باید بدونی اینه که قیمت میز اداری خیلی متغیره. بستگی داره به اینکه چه مدلی رو انتخاب میکنی، از چه جنسی ساخته شده، اندازه‌اش چقدره و اینکه کجا قراره ازش استفاده کنی. برای مثال، یه میز اداری ساده ممکنه قیمتش از چند صد هزار تومن شروع بشه و برسه به چند میلیون تومن. اگه دنبال یه میز اداری با کیفیت بالا و طراحی شیک هستی، طبیعتا باید بیشتر هزینه کنی. میزهایی که از چوب‌های مرغوب مثل راش یا گردو ساخته میشن، قیمت بالاتری دارن. البته، اگه بخوای از متریال‌های مصنوعی مثل MDF استفاده کنی، میتونی با هزینه کمتری یه میز خوب داشته باشی.

مدل میز اداری

****

میز اداری شرکتی

****

عکس میز اداری شیک

حالا بریم سراغ میز کار مغازه. اگه مغازه داری و میخوای یه میز کار مناسب برای مغازه‌ات بخری، باید به چند تا نکته توجه کنی. اول از همه، فضای مغازه‌ات چقدره و میز رو کجا میخوای بذاری. بعضی از مغازه‌ها نیاز به میزهای بزرگ دارن تا بتونن کارهای بیشتری انجام بدن و بعضی دیگه نیاز به میزهای کوچیک و جمع و جور دارن. قیمت میز کار مغازه هم مثل میز اداری خیلی متغیره. یه میز کار ساده و جمع و جور ممکنه قیمتش از چند صد هزار تومن شروع بشه، ولی اگه دنبال یه میز کار با کیفیت و طراحی خاص باشی، باید بیشتر هزینه کنی. بعضی از میزهای کار مغازه دارای کشوها و فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستن که میتونه برای مغازه‌دارها خیلی مفید باشه.

مدل میز اداری جذاب

****

مدل میز اداری جدید

****

قیمت میز کار ساده

اگه به دنبال یه مدل میز اداری جدید هستی، بازار پر از گزینه‌های متنوعه. از میزهای ساده و مینیمال گرفته تا میزهای لوکس و پرزرق و برق. مثلا، میزهای اداری با طراحی مدرن و خطوط ساده و صاف، این روزها خیلی محبوب شدن. این مدل‌ها نه تنها ظاهر شیکی دارن، بلکه فضای کمی هم اشغال می‌کنن و برای دفاتر کاری کوچک خیلی مناسبن. از طرف دیگه، میزهای کلاسیک با طراحی‌های پیچیده و جنس چوب مرغوب هم همیشه طرفداران خاص خودشون رو دارن. این میزها بیشتر برای دفاتر کاری بزرگ و رسمی مناسبن و به فضا یه حس اصالت و شیک بودن می‌بخشن.

مدل میز اداری جدید

****

قیمت میز کار مغازه

****

قیمت میز کار

قیمت میز کار ساده هم بستگی به جنس و طراحی داره. اگه دنبال یه میز کار ساده و کارآمد هستی که هم قیمت مناسبی داشته باشه و هم کاربردی باشه، میتونی از میزهای ساخته شده از MDF یا فلز استفاده کنی. این میزها علاوه بر اینکه مقاوم هستن، قیمت مناسبی هم دارن و برای استفاده روزمره عالی هستن. برای مثال، یه میز کار ساده MDF با اندازه متوسط میتونه قیمتی حدود چند صد هزار تومن داشته باشه، ولی اگه بخوای یه میز کار با طراحی خاص و جنس مرغوب‌تر داشته باشی، باید بیشتر هزینه کنی.

قیمت میز اداری

****

 قیمت میز اداری دست دوم

****

همچنین بخوانید:  مدل ساعت دکوراتیو جدید؛ تجربه‌ای تازه از دکوراسیون با مدل ساعت دکوراتیو جدید
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.