معجون های لاغری + طرز تهیه معجون لاغری سریع یک هفته ای

طرز تهیه معجون لاغری

 قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز معجون لاغری قبل از خواب معجون لاغری سریع شکم نوشیدنی برای لاغری معجون سیر و لیمو برای لاغری برای لاغری ناشتا چه بخوریم دارچین و لاغری قرص های لاغری گیاهی

داشتن وزن مناسب و تناسب اندام علاوه بر زیبایی ظاهری باعث حفظ سلامتی نیز می شود. افراد زیادی برای رسیدن به تناسب اندام سراغ راه های اشتباه نظیر قرص های لاغری ، عمل های سخت و سنگین و رژیم های غیر اصولی می روند. این راه ها ممکن است باعث لاغری شوند اما تا حد بسیار زیادی باعث وارد شدن آسیب به بدن نیز می شوند. انجام ورزش، تغذیه مناسب و استفاده از معجون های لاغری بهترین راه برای کاهش وزن هستند. در این مطلب ما سعی داریم شما را با چند معجون لاغری شکم خانگی بسیار موثر در کاهش وزن آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

معجون لاغری صد در صد تضمینی طرز تهیه معجون لاغری سریع شکم

معجون لاغری سرکه سیب

⭕️سرکه سیب خواص بسیار زیادی دارد و راه حل بسیاری از مشکلات و بیماری ها است. سرکه باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین ایجاد حس سیری می شود. برای لاغری با سرکه سیب نیاز به هفت فنجان از این ماده معجزه گر دارید. باید به مدت یک هفته روز صبح پیش از خوردن چیزی یک فنجان سرکه سیب میل کنید. همچنین می توانید از لیمو و برگ نعنا نیز در کنار سرکه سیب استفاده کنید.

معجون لاغری دارچین

⭕️برای لاغری با دمنوش دارچین لازم است از چوب دارچین، زنجبیل، کمی عسل و یک فنجان آب گرم استفاده کنید. این معجون را یک بار در هفته میل کنید. دارچین یکی از بهترین چربی سوز ها برای بدن است و همچنین باعث پایین آمدن قند خون نیز می شود.

معجون لاغری آناناس و زنجبیل

⭕️آناناس میوه ای سرشار از فیبر و فاقد کلسترول و سرشار از آنتی اکسیدان است. علاوه بر این آناناس باعث ایجاد حس سیری نیز می شود. زنجبیل نیز یک چربی سوز و افزایش دهنده متابولیسم بدن تا حد زیاد است. برای لاغری با این دمنوش یک لیوان  آب آناناس، یک فنجان آب زنجبیل و یک پرتقال نیاز است. همه مواد را داخل مخلوط کن بریزید و پیش از پیاده روی یا فعالیت های ورزشی میل کنید.

معجون لاغری انار

⭕️نوشیدن آب انار هرزمان از روز و پیش از فعالیت های ورزشی برای چربی سوزی بسیار موثر است. همچنین یک فنجان آب انار همراه یک چهارم لیوان آب باعث افزایش خاصیت سیرکنندگی این ماده چربی سوز می شود. آب انار بسیار در افزایش انرژی نقش دارد.

معجون لاغری تمشک و لیمو

⭕️تمشک حاوی مقدار بسیار زیادی کتون است. کتون ها با کاهش اشتها مصرف مواد غذایی و کالری را تا حد زیادی کاهش می دهند. همچنین لیمو می تواند باعث از بین رفتن رادیکال ها و سم زدایی بدن شوند که این به دلیل وجود مقادیر بالایی از ویتامین c در این ماده است. برای تهیه دمنوش لاغری تمشک و لیمو کمی تمشک تازه و یک نصف لیمو ترش را باهم ترکیب کرده و میل کنید.

معجون لاغری گریپ فروت و خیار

⭕️با خوردن گریپ فروت حتی در حالت استراحت نیز می توانید وزن کم کرده و چربی سوزی کنید. گریپ فروت کبد های چرب را پاکسازی کرده و متابولیسم بدن را تا حد زیادی افزایش می دهد. یک عدد خیار همراه یک لیوان آب، یک لیمو ترش، یک مشت نعنا و یک عدد گریپ فروت را داخل مخلوط کنید بریزید تا معجون شما آماده شود. این معجون را سه تا پنج بار در روز میل کنید تا فیبر و آنتی اکسیدان موجود در آن پروسه کاهش وزن شما را تسریع کند.

معجون چای سبز و زنجبیل

⭕️همه ما تا کنون بار ها راجب خاصیت چربی سوزی و تاثیر چای سبز بر روند لاغری شنیده ایم. ترکیب زنجبیل و چای سبز چربی سوزی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از این معجون پیش از فعالیت های ورزشی یک لیوان بنوشید تا سوخت و ساز بدن را افزایش داده و چربی سوزی را آسان تر کند.

معجون لاغری لیمو ترش و فلفل سیاه

⭕️فلفل یک چربی سوز فوق العاده قوی است. هنگامی که فلفل و لیمو ترش ترکیب شوند چربی سوزی آن تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد. یک لیوان آب را همراه نصف لیمو ترش مخلوط کنید و مقداری فلفل سیاه به آن اضافه کنید این معجون را بعد از غذا میل کنید زیرا باعث هضم بهتر غذا در بدن شما خواهد شد.

معجون لاغری هندوانه و زغال اخته

⭕️هفت لیوان آب هندوانه را همراه یک فنجان زغال اخته و یک چهارم آب لیمو ترش ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید سپس این معجون را هنگام اتمام تمرینات ورزشی میل کنید تا روند چربی سوزی را سریع تر کند. این معجون علاوه بر خاصیت چربی سوزی سرشار از انتی اکسیدان است که اشتها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

معجون لاغری کدو سبز

⭕️کدو سبز یکی از سبزیجات کم کالری است که باعث کاهش قند خون و کاهش وزن می شود. برای تهیه معجون لاغری کدو سبز باید ترکیب خیار، کدو سبز و سیب ترش را داخل مخلوط کن بریزید. دوبار در روز از این معجون میل کنید. نوشیدن معجون کدو سبز پس از ورزش از پرخوری جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است مصرف معجون لاغری یک مکمل در کنار تغذیه مناسب و ورزش است این معجون به تنهایی نمیتواند باعث لاغری شود. همچنین باید بدانید رمز یک کاهش وزن سالم، درست و اصولی تحرک کافی و تغذیه است. در آخر برای حفظ سلامت خود از مصرف داروهای لاغری پرهیز کنید تا خود را در معرض خطرات جبران ناپذیر قرار ندهید.

همچنین بخوانید:  مزوتراپی چیه؟ | عملکرد مزوتراپی برای جوان‌ سازی پوست چطوریه؟

 

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 خرداد 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. سیما ژوئن 13, 2023 at 1:13 ب.ظ

    من میخوام شروع کنم

  2. محجبه ژوئن 14, 2023 at 12:17 ب.ظ

    سلام بیاباهم شروع کنیم خمش توفکرلاغریم استرسم زیاده

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.