مدل شومیز کرواتی | کالکشنی از بهتریم و شیک ترین مدل های روز

مدل شومیز کرواتی

مدل شومیز کرواتی زیبا

مدل شومیز کرواتی یه انتخاب عالی واسه خانم‌هایی که می‌خوان هم شیک باشن هم راحتی رو تجربه کنن. این مدل شومیزا، با طراحی‌های متنوع و جذاب، می‌تونن تو هر موقعیتی مورد استفاده قرار بگیرن. حالا بیاین یه نگاه دقیق‌تر به انواع مختلف این شومیزا بندازیم و ببینیم هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن.

مدل شومیز کرواتی شیک

****

مدل شومیز کرواتی ساده

****

مدل شومیز کرواتی خاص

اولین مدلی که می‌خوایم بررسی کنیم، شومیز یقه کراواتی جلو بسته‌ست. این مدل بیشتر برای مواقعی مناسبه که می‌خوایم یک استایل رسمی و مرتب داشته باشیم. یقه کراواتی جلو بسته باعث میشه ظاهر خیلی منظم و باکلاس بشه. این مدل شومیزا معمولاً با شلوارهای رسمی یا دامن‌های شیک ترکیب می‌شن و می‌تونن تو مهمونی‌های رسمی، جلسات کاری یا حتی دانشگاه خیلی به درد بخورن. پارچه‌های استفاده شده در این شومیزا معمولاً نرم و راحت هستن تا هم ظاهر شیک داشته باشن و هم توشون احساس راحتی کنیم.

مدل شومیز کرواتی

****

شومیز کراواتی سفید

****

شومیز یقه هفت کراواتی

حالا بریم سراغ شومیز یقه کراواتی مجلسی. این مدل شومیزا هم مثل مدل قبلی یقه کراواتی دارن اما طراحی و دوختشون به گونه‌ایه که بیشتر برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی مناسبه. تو این مدل معمولاً از پارچه‌های براق و لوکس استفاده می‌شه تا جلوه بیشتری داشته باشه. یه ترکیب خوب برای این مدل شومیز می‌تونه با یه دامن بلند یا یه شلوار مجلسی باشه که کاملاً استایلتون رو تکمیل کنه. این شومیزا با جزئیات خاصی مثل دکمه‌های زیبا، گیپور یا سنگ‌دوزی هم تزئین می‌شن تا جلوه بیشتری داشته باشن.

شومیز یقه کراواتی حریر

****

مدل شومیز یقه کراواتی جلو باز

****

مدل یقه کراواتی

حالا برسیم به شومیز یقه کراواتی جلو باز. این مدل برای کسایی که دوست دارن کمی استایل کژوال‌تر داشته باشن، خیلی مناسبه. یقه کراواتی جلو باز باعث میشه ظاهر شومیز کمی راحت‌تر و خودمونی‌تر بشه و این امکان رو می‌ده که تو موقعیت‌های مختلف ازش استفاده کنیم. این مدل رو می‌تونیم با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای یا حتی دامن‌های کوتاه و بلند ست کنیم. پارچه‌های استفاده شده تو این مدل هم معمولاً سبک و راحت هستن تا حس خوبی بهمون بدن.

مدل یقه کراواتی جلو بسته

****

شومیز یقه کراواتی

****

شومیز یقه کراواتی مجلسی

شومیز یقه کراواتی حریر یکی دیگه از مدل‌های محبوبه که به خاطر پارچه حریر سبک و نرمش، خیلی مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته. این شومیزا به خاطر جنس پارچه‌شون خیلی خنک و راحت هستن و برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبه. یقه کراواتی حریر می‌تونه هم برای استایل‌های رسمی و هم برای استایل‌های کژوال استفاده بشه. ترکیب این شومیز با یه دامن شیک یا شلوار کژوال می‌تونه یه استایل جذاب و راحت براتون بسازه.

مدل شومیز یقه کراواتی

****

همچنین بخوانید:  مدل شومیز مجلسی زنانه جدید؛ خوشگل ترین مدل های سال ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: جمعه 18 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.