مدل شومیز تابستانی زنانه؛ دنبال ی لباسی که باهاش استایل تابستونی بزنی پس حتما اینجارو ببین

مدل شومیز تابستانی زنانه

مدل شومیز تابستانی اسپرت

تابستونه و دیگه باید از اون لباسای سنگین و گرم خداحافظی کنیم. یه چیز راحت و خنک می‌خوایم که هم توش راحت باشیم هم شیک به نظر بیایم. خلاصه کلی مدل شومیز تابستانی زنانه داریم که حسابی می‌تونه حال و هوای استایلمون رو تغییر بده.

شومیز تابستانی لینن زنانه

****

شومیز نخی تابستانی بیرونی

****

شومیز تابستانی نخی

اول از همه بریم سراغ شومیز تابستانی بیرونی. این مدل شومیزا برای وقتایی که می‌خوایم بریم بیرون و یه دوری بزنیم خیلی عالیه. از جنسای مختلفی درست می‌شن و رنگ‌ها و طرح‌های جذابی دارن. مثلا شومیزای گلدوزی شده یا با طرح‌های گلدار خیلی پرطرفدارن. این شومیزا هم سبک و راحتن و هم خیلی شیک به نظر می‌رسن. وقتی هوا گرمه و نمی‌خوای سنگینی لباس روی تنت باشه، یه شومیز بیرونی حسابی کارت رو راه می‌ندازه.

شومیز تابستانه جلو بسته

****

مدل شومیز تابستانی جدید

****

مانتو شومیز تابستانی

حالا بیا راجع به شومیز تابستانی نخی حرف بزنیم. آقا اصلا نخی که باشه دیگه غمی نیست. این شومیزا از نخ درست می‌شن که حسابی خنک و راحتن. هوا رو از خودشون رد می‌کنن و نمی‌ذارن عرق کنی. علاوه بر این، خیلی سبکن و اصلا حس نمی‌کنی لباسی تنت هست. یه شومیز نخی رو می‌تونی با یه شلوارک یا یه دامن کوتاه ست کنی و بری بیرون. یا حتی می‌تونی توی خونه هم بپوشیش و از خنکیش لذت ببری.

شومیز تابستانی بیرونی

****

مانتو شومیز کتان تابستانی

****

مدل شومیز تابستانی خارجی

حالا می‌رسیم به مدل شومیز نخی جلو بسته. این شومیزا خیلی خوشگل و ساده‌ان. از جلو بسته‌ان و یه حالتی کلاسیک دارن. می‌تونی اونا رو با هر چیزی ست کنی. با شلوار جین، دامن، یا حتی شلوارک. این مدل شومیز برای وقتایی که می‌خوای یه تیپ ساده ولی شیک داشته باشی عالیه. نه زیادی رسمی و نه زیادی اسپرت. همینکه یه شومیز نخی جلو بسته داشته باشی، می‌تونی هر جوری که دوست داری ستش کنی و بترکونی.

شومیز تابستانه دکمه ای

****

شومیز خوشگل و ساده زنانه

****

پیراهن ساده دکمه دار

شومیز ساتن تابستانی هم یه گزینه خیلی شیک و جذابه. ساتن یه جنس براق و نرم داره که حسابی شیک و لاکچریه. این شومیزا بیشتر برای مهمونی‌ها و مراسمای خاص مناسبن. وقتی می‌خوای یه کم شیک‌تر به نظر بیای و توجه‌ها رو به خودت جلب کنی، یه شومیز ساتن تابستانی بپوش. این شومیزا معمولا رنگ‌های شاد و براق دارن که بهت حس خوشایندی می‌دن.

پیراهن نخی جذاب زنانه

****

مدل شومیز تابستانی اسپرت دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس کوتاه مجلسی شیک؛ با این مدل بهترین استایل رو مال خودت کن
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.