مدل شینیون مو بلند باز؛ برای خانم های خوش سلیقه و زیبا

مدل شینیون مو بلند باز

مدل شینیون مو بلند باز جدید

آدم توی مراسم‌ها همیشه دنبال اینه که یه مدل موی خاص و متفاوت داشته باشه. یکی از اون مدل‌هایی که همیشه جواب می‌ده و جذابه، مدل شینیون مو بلند بازه. این مدل به خاطر زیبایی و سبکی که داره، خیلی طرفدار پیدا کرده. حالا بیا یه نگاهی بندازیم به چند تا از این مدل‌های شینیون که حسابی تو عروسی‌ها و مهمونی‌ها دلبر میشن.

مدل شینیون مو بلند باز خوشگل

****

شینیون نیمه باز

****

مدل شینیون باز موی متوسط

اگه دنبال یه مدل شینیون شیک و کلاسیک هستی که تو مهمونی‌ها و عروسی‌ها همه چشم‌ها رو به سمتت خیره کنه، شینیون نیمه باز اروپایی همونه که می‌خوای. این مدل شینیون یه جورایی حالت آزاد و راحت داره ولی در عین حال خیلی هم مرتب و شیک به نظر میاد. تو این مدل، قسمت بالایی موها به صورت شینیون بسته درمیاد و قسمت پایین موها باز و آزاد می‌مونه. این ترکیب بسته و باز، یه حس فوق‌العاده خاص و کلاسیک به موها میده که میتونه تو هر مراسمی خودی نشون بده.

مدل شینیون نیمه باز اروپایی

****

شینیون نیمه باز برای صورت گرد

****

شینیون موی بلند بسته

حالا اگه بخوای یه روز معمولی هم از این مدل استفاده کنی، مطمئن باش که خیلی راحت میتونی موهات رو جمع کنی و با یه سنجاق یا گل زیبا، جذابیت موهات رو دو چندان کنی. این مدل برای اونایی که دوست دارن تو روزمره هم شیک باشن، یه انتخاب عالیه. وقتی با لباس‌های راحتی یا حتی اسپرت ست میشه، میتونه ظاهری شیک و مرتب بهت بده بدون اینکه زیادی رسمی به نظر برسی.

مدل شینیون نیمه باز

****

مدل شینیون باز و بسته خطی

****

مدل شینیون مو بلند باز

اگه موهات به اندازه‌ای بلنده که راحت میشه باهاش بازی کرد ولی نه اونقدر بلند که به شونه‌هات گیر کنه، شینیون باز موی متوسط گزینه فوق‌العاده‌ایه. این مدل شینیون برای کسایی که دوست دارن موهاشون رو باز نگه دارن ولی باز هم یه حالتی بهش بدن، خیلی خوبه. تو این مدل، موها به صورت آزاد و راحت روی شونه‌ها می‌ریزن و با چند حرکت ساده و استفاده از سنجاق و اسپری، می‌تونی یه مدل شینیون زیبا و شیک درست کنی.

مدل شینیون مو بلند باز شیک

****

مدل شینیون باز دخترانه برای عروسی

****

مدل شینیون مو بلند باز باکلاس

اگه به دنبال یه مدل شینیون هستی که ترکیبی از باز و بسته باشه و یه حس مدرن و خاص بهت بده، شینیون باز و بسته خطی یه انتخاب فوق‌العاده‌ست. تو این مدل، قسمتی از موها به صورت خطی بسته میشه و قسمت دیگه‌ای از موها باز و آزاد روی شونه‌ها می‌ریزه. این ترکیب بسته و باز یه حالت خیلی خاص و منحصر به فرد به موها میده که تو هر مراسمی می‌تونه حسابی خودنمایی کنه.

مدل شینیون مو بلند باز زیبا

****

مدل شینیون مو بلند باز ساده

****

همچنین بخوانید:  مدل آرایش صورت ملایم مجلسی؛ با دیدن این مدل ها دیگه به آرایشگاه نیازی نداری
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.