مدل رنگ زیر مو؛ ایده های ترند برای یک دیزاین مو شیک

مدل رنگ زیر مو

رنگ و مش سوزنی جدید

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوام باهاتون در مورد یکی از ترندهای جذاب و دوست‌داشتنی دنیای مد و زیبایی صحبت کنم: رنگ زیر مو. اصلاً تا حالا به مدل رنگ زیر مو فکر کردید؟ اگه نه، باید بگم وقتشه که بهش فکر کنید، چون این روزها خیلی مد شده و کلی دختر خوش‌سلیقه دنبال این مدل رنگ‌ها هستن. از یخی تا صورتی و بنفش، انتخاب‌ها بی‌نهایتن و هر کسی می‌تونه مطابق با سلیقه و شخصیتش یه رنگ خاص انتخاب کنه.

رنگ زیر مو صورتی

****

رنگ زیر مو بنفش

****

رنگ و مش سوزنی

حالا بیاین یکم دقیق‌تر بشیم. رنگ زیر مو یخی یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌هاست. وقتی از یخی صحبت می‌کنیم، منظورمون یه رنگ سرد و نقره‌ایه که به موها یه حالت شیک و مدرن میده. این رنگ زیر مو برای کسایی که پوست روشن دارن، فوق‌العاده می‌شه و حسابی به چهره‌شون جلوه میده. می‌تونید تصور کنید که تو آفتاب، این رنگ چقدر زیبا و چشم‌نواز میشه؟

مدل رنگ زیر مو جدید

****

مدل رنگ زیر مو ساده

****

مدل رنگ زیر مو خاص

اگه دنبال یه رنگ زیر مو دخترانه هستید، باید بگم که کلی گزینه‌های خوشگل و دوست‌داشتنی دارید. مثلاً می‌تونید از رنگ‌های ملایم و روشن استفاده کنید که هم شیکه و هم خیلی زنونه و دلبرانه. رنگ‌های پاستلی مثل صورتی کمرنگ، آبی آسمانی یا حتی بنفش روشن می‌تونن انتخاب‌های عالی‌ای باشن. این رنگ‌ها علاوه بر اینکه خیلی مد روز هستن، یه حس شادی و انرژی مثبت هم به چهره‌تون میدن.

مدل رنگ زیر مو

****

رنگ و مش پرطرفدار

****

رنگ زیر مو دخترانه

از طرف دیگه، اگه طرفدار رنگ و مش هستید، باید بدونید که رنگ و مش پرطرفدار این روزها تنوع زیادی داره. از مش‌های پهن و برجسته گرفته تا مش‌های ظریف و سوزنی، هر کسی می‌تونه مطابق با سلیقه‌ش یه مدل خاص انتخاب کنه. یکی از جدیدترین مدل‌های رنگ و مش که خیلی هم پرطرفدار شده، رنگ و مش سوزنی جدیده. این مدل به خاطر ظرافت و دقتی که تو اجرای مش‌ها به کار میره، خیلی طبیعی و جذاب به نظر میاد و حسابی می‌تونه موهاتونو خوشگل کنه.

مدل رنگ زیر مو شیک

****

مدل رنگ زیر مو خوشگل

****

مدل رنگ زیر مو دخترانه

رنگ زیر مو صورتی یکی دیگه از انتخاب‌های پرطرفداره که بیشتر بین دخترای جوان و شاداب محبوبه. این رنگ به چهره یه حالت شاد و بازیگوش میده و حسابی می‌تونه توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. اگه دلتون می‌خواد یه تغییر اساسی تو ظاهرتون بدید و یه رنگ متفاوت و خاص رو امتحان کنید، حتماً به رنگ زیر مو صورتی فکر کنید. مطمئن باشید که از نتیجه‌ش حسابی راضی خواهید بود.

مدل رنگ زیر مو جذاب

****

 رنگ زیر مو یخی

****

همچنین بخوانید:  راه افزایش حجم باسن + راهکار داشتن باسنی برجسته
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.