مدل قاب گوشی دخترانه؛ مدل های جذاب و متنوع

مدل قاب گوشی دخترانه

قیمت قاب گوشی دخترانه

خیلی از ما دخترا عاشق اینیم که گوشیمون همیشه شیک و جذاب باشه. یکی از بهترین راه‌ها برای این کار، استفاده از قاب‌های گوشی دخترانه هست. وقتی صحبت از مدل قاب گوشی دخترانه می‌شه، انتخاب‌های زیادی پیش رومونه که می‌تونیم با توجه به سلیقه و استایل خودمون یکی رو انتخاب کنیم.

قیمت قاب گوشی

****

قاب گوشی دخترانه ساده

****

قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید دیجی کالا

این روزها قاب‌های گوشی دخترانه فانتزی جدید خیلی تو بورس هستن. این قاب‌ها پر از طرح‌ها و رنگ‌های جالب و جذابن که هر دختری رو می‌تونه مجذوب خودش کنه. از طرح‌های یونیکورن و پری دریایی گرفته تا طرح‌های کهکشانی و فضایی، همه و همه به دخترا این امکان رو می‌ده که گوشی خودشون رو به یک اثر هنری تبدیل کنن. این قاب‌ها معمولاً از جنس سیلیکون نرم هستن که هم از گوشی محافظت می‌کنن و هم حس خوبی به دست می‌دن. علاوه بر این، می‌تونین هر بار که از قاب خسته شدین، با یه قاب جدید دیگه جایگزینش کنین و همیشه استایل گوشی‌تون رو تازه نگه دارین.

مدل قاب گوشی دخترانه شیک

****

مدل قاب گوشی دخترانه

****

عکس قاب گوشی دخترانه پشمالو سامسونگ

قاب‌های فانتزی جدید معمولاً خیلی پر زرق و برق هستن و برای دخترایی که عاشق جلب توجه هستن، یه انتخاب عالی محسوب می‌شن. این قاب‌ها گاهی اوقات با جزئیات خاصی مثل پولک‌های رنگارنگ، برچسب‌های درخشان یا حتی چراغ‌های LED طراحی می‌شن که باعث می‌شه گوشیتون توی تاریکی هم بدرخشه. اگه شما هم جزو اون دسته دخترا هستین که دوست دارین همیشه خاص و متفاوت به نظر بیاین، قاب‌های فانتزی جدید می‌تونن بهترین گزینه برای شما باشن.

قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید

****

قیمت قاب گوشی دخترانه فانتزی

****

قیمت قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید

یه نوع دیگه از قاب‌های گوشی که خیلی بین دخترا محبوبه، قاب‌های عروسکی هستن. این قاب‌ها با طرح‌های عروسکی و کارتونی مختلف، حال و هوای بچگی و شادابی رو به گوشیتون میارن. از عروسک‌های کلاسیک مثل میکی ماوس و مینی ماوس گرفته تا شخصیت‌های محبوب انیمه‌ای مثل هلو کیتی و پوکمون، همگی می‌تونن روی قاب گوشی شما نقش ببندن.

قاب گوشی دخترانه

****

قاب گوشی دخترانه عروسکی

****

قاب گوشی دخترانه سامسونگ

دخترایی که گوشی سامسونگ دارن هم انتخاب‌های زیادی برای قاب گوشی دارن. برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندها در بین دخترهاست و به همین خاطر انواع قاب‌های مخصوص گوشی‌های سامسونگ توی بازار موجوده. از قاب‌های شفاف و ساده گرفته تا قاب‌های فانتزی و عروسکی، همه و همه رو می‌تونین برای گوشی سامسونگتون پیدا کنین.

عکس قاب گوشی دخترانه پشمالو

****

عکس قاب گوشی دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل عینک کائوچو گرد؛ مدل های رنگی و مشکی با طراحی های مد روز
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.