مدل شینیون مو جدید زنانه؛ خوشگل ترین مدل ها برای خانم های جوان

مدل شینیون مو جدید زنانه

مدل شینیون بسته

شینیون مو یکی از هنرهای زیبایی‌ست که توی دنیا خیلی طرفدار داره و می‌تونه به هر کسی که دوست داره ظاهرش شیک و مرتب باشه، کمک کنه. شینیون مو با پیراهن بلند یکی از اون مدل‌هایی هست که همیشه مد و پرطرفدار بوده. وقتی که یه پیراهن بلند مجلسی رو می‌پوشی، انتخاب یه مدل شینیون مو جدید زنانه می‌تونه کلی به زیبایی و استایل کلیت اضافه کنه. این مدل شینیون می‌تونه هم ساده باشه و هم پیچیده، بسته به سلیقه و مناسبتی که داری.

مدل شینیون اروپایی

****

شینیون لاکچری

****

مدل شینیون ساده مجلسی

یکی از مدل‌های ساده و شیک برای شینیون، شینیون ساده مجلسیه. این مدل شینیون به‌خصوص برای کسایی که دوست دارن توی مجالس و مهمونی‌ها ظاهرشون طبیعی و در عین حال مرتب باشه، خیلی مناسب هست. توی این مدل، موها به طور ساده و مرتب به پشت سر جمع می‌شن و اغلب با یه سنجاق یا گل زینتی تزئین می‌شن. شینیون ساده مجلسی هم سریع آماده می‌شه و هم به راحتی می‌تونی خودت توی خونه انجامش بدی.

مدل شینیون ساده

****

مدل شینیون مو با پیراهن بلند

****

مدل شینیون بسته جدید

حالا اگه دوست داری یه کم لاکچری‌تر به نظر بیای، شینیون لاکچری رو امتحان کن. این مدل‌ها معمولا با پیچ و تاب‌های بیشتری همراه هستن و از اکسسوری‌های خاص‌تری مثل سنجاق‌های جواهرنشان یا روبان‌های ابریشمی استفاده می‌شه. شینیون لاکچری می‌تونه یه انتخاب عالی برای مراسم‌های خیلی رسمی مثل عروسی یا جشن‌های بزرگ باشه. این مدل‌ها نیاز به دقت و زمان بیشتری دارن ولی نتیجه‌اش واقعا خیره‌کننده‌ست.

مدل شینیون اروپایی جدید

****

مدل شینیون مو جدید زنانه

****

مدل شینیون باز

شینیون بسته جدید یکی دیگه از مدل‌های محبوب و شیکه که توی این چند وقت اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته. توی این مدل، موها کاملا به پشت سر جمع می‌شن و معمولا یه حالت صاف و براق دارن. این مدل شینیون برای کسایی که موهای بلند دارن و دوست دارن موهاشون رو کاملا جمع کنن، خیلی مناسبه. شینیون بسته جدید یه انتخاب عالی برای محیط‌های کاری و رسمی هم هست چون خیلی مرتب و شیک به نظر می‌رسه.

مدل شینیون باز و بسته

****

مدل شینیون مو

****

مدل شینیون مو با پیراهن

اما اگه دوست داری یه ترکیبی از موهای باز و بسته رو امتحان کنی، شینیون باز و بسته جدید رو پیشنهاد می‌کنم. توی این مدل، یه بخش از موها باز می‌مونه و بخش دیگه به شکل شینیون جمع می‌شه. این مدل شینیون هم شیکه و هم به ظاهر کلیت یه حالت غیررسمی‌تر و راحت‌تر می‌ده. شینیون باز و بسته جدید می‌تونه برای مهمونی‌های دوستانه و غیررسمی یه انتخاب خیلی خوب باشه.

مدل شینیون مو جدید زنانه شیک

****

مدل شینیون باز و بسته جدید

****

همچنین بخوانید:  ایده طراحی ناخن پا | ایده‌های خلاقانه برای طراحی ناخن پا در خانه + عکس
تاریخ انتشار: جمعه 11 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.