مدل استایل تابستانی زنانه؛ رو بورس ترین استایل های ۱۴۰۳

مدل استایل تابستانی زنانه

استایل تابستانه دخترانه خارجی

تابستون که میاد، دیگه وقتشه لباس‌های خنک و راحت رو از کمدها بیرون بیاریم و تیپای جذاب تابستونی بزنیم. توی این فصل گرم، انتخاب لباس درست حسابی مهمه که هم خنک باشه و هم شیک و مناسب مجالس. در این مقاله می‌خوایم راجع به انواع مدل استایل تابستانی زنانه صحبت کنیم و ببینیم چه چیزایی توی تابستون حسابی رو بورس هست.

تیپ تابستانه دخترانه نوجوان

****

تیپ تابستانه دخترانه

****

لباس تابستانی زنانه بیرونی

اولین چیزی که توی تابستون خیلی مورد توجه قرار می‌گیره، لباس‌های بیرونی زنانه است. منظورم همون لباساییه که وقتی می‌خوایم بریم خرید، دورهمی یا حتی یه پیاده‌روی ساده، می‌پوشیم. توی تابستون بهترین گزینه‌ها، لباس‌های نخی و خنک هستن که هوا ازشون عبور می‌کنه و باعث می‌شه کمتر عرق کنیم. تاپ‌های نخی، شلوارک‌های سبک و دامن‌های گشاد انتخابای فوق‌العاده‌ای هستن.حالا اگه دنبال یه تیپ تابستونه زنونه برای مجالس هستین، یه تونیک بلند با یه کمربند نازک یا یه شومیز گل‌دار با یه شلوار جین سبک می‌تونه خیلی شیک و در عین حال راحت باشه. ترکیب رنگ‌های روشن مثل سفید، زرد، آبی کمرنگ و صورتی می‌تونه حسابی حال و هوای تابستونی رو توی استایل‌تون بیاره.

استایل تابستانی

****

مدل استایل تابستانی زنانه

****

کفش تابستانی دخترانه

دخترا توی تابستون می‌تونن حسابی خوش بپوشن و از تیپای رنگارنگ و جذاب لذت ببرن. تیپ تابستانه دخترانه معمولاً شامل لباس‌های رنگی و شاد هست که پر از انرژی و نشاطه. تاپ‌های گل‌گلی، دامن‌های پف‌دار و شلوارک‌های جین کوتاه جزو گزینه‌های محبوب دخترا توی تابستونه.برای یه تیپ تابستونه دخترونه که هم شیک باشه و هم راحت، می‌تونید یه تاپ نخی گل‌دار رو با یه دامن کوتاه جین ست کنید. اگه دوست دارین کمی رسمی‌تر بشه، یه شومیز سفید با یه شلوارک پارچه‌ای هم خیلی خوشگل می‌شه. حتماً از رنگ‌های شاد و جذاب مثل قرمز، سبز نئونی و آبی آسمانی استفاده کنید که استایل‌تون حسابی بدرخشه.

لباس تابستانی دخترانه نوجوان پوشیده

****

استایل تابستانه دخترانه

****

لباس تابستانی دخترانه

استایل تابستانه دخترانه باید علاوه بر شیک بودن، راحت و خنک هم باشه. بهترین انتخاب‌ها برای این فصل، لباس‌های نخی و کتانیه که هم سبک هستن و هم اجازه می‌دن بدن نفس بکشه. پیراهن‌های بلند نخی با طرح‌های گل‌دار یا شطرنجی خیلی مورد توجه هستن. اگه می‌خواین توی تابستون یه استایل دخترونه و خاص داشته باشین، می‌تونید از یه پیراهن بلند نخی با یه کمربند چرمی استفاده کنید. برای مجالس هم یه تونیک بلند با شلوار پارچه‌ای گشاد و سبک خیلی عالیه. حتماً از اکسسوری‌های رنگی و تابستونی مثل گوشواره‌های بزرگ و دستبندهای رنگارنگ استفاده کنید تا استایل‌تون تکمیل بشه.

لباس تابستانی زنانه

****

لباس تابستانی

****

لباس تابستانی دخترانه نوجوان

برای خانم‌هایی که دنبال یه استایل تابستانی شیک و مدرن هستن، انتخاب لباس‌هایی با پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های خاص خیلی مهمه. پیراهن‌های بلند و ماکسی با طرح‌های مینیمال یا حتی ساده و تک رنگ می‌تونن خیلی شیک و در عین حال راحت باشن.یکی از انتخاب‌های عالی برای یه استایل تابستانی شیک، یه پیراهن ماکسی سفید با کفش‌های صندل بندی هست. این ترکیب هم خیلی شیکه و هم خیلی راحت. اگه دوست دارین کمی رنگ به استایل‌تون اضافه کنین، یه کیف دستی رنگی یا یه روسری نخی سبک هم خیلی به کار میاد.

مدل استایل تابستانی زنانه زیبا

****

مدل استایل تابستانی زنانه شیک

****

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مانتو ترمه سنتی و مجلسی + مدل های شیک و جذاب
تاریخ انتشار: جمعه 11 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.