مدل تزیین غذا مهمانی؛ بهترین ایده ها برای خانم های کدبانو

مدل تزیین غذا مهمانی

تزیین غذا و سالاد و ماست

وقتی قراره یک مهمونی درست و حسابی برگزار کنیم، اولین چیزی که به ذهنمون می‌رسه اینه که چطور می‌تونیم غذاها رو به بهترین شکل تزیین کنیم. مدل تزیین غذا مهمانی واقعاً می‌تونه تأثیر زیادی روی مهمون‌ها داشته باشه و کاری کنه که غذاها بیشتر به چشم بیان و همه از دیدن و خوردن‌شون لذت ببرن. برای اینکه این کار رو به خوبی انجام بدیم، باید چند تا نکته مهم رو بدونیم و از ایده‌های خلاقانه استفاده کنیم تا سفره‌مون حسابی دل‌ربا بشه.

مدل تزیین غذا مهمانی جدید

****

مدل تزیین غذا مهمانی خوشگل

****

کانال تزیین سفره غذا

حالا بیایین از اول شروع کنیم و ببینیم چطور می‌تونیم غذاها رو روی زمین بچینیم که هم قشنگ باشه و هم راحت. اگه مهمون‌هامون عادت دارن روی زمین بشینن، باید یه جوری غذاها رو بچینیم که دسترسی بهشون آسون باشه. اول از همه، یه سفره خوشگل و تمیز پهن کنید. سفره باید بزرگ باشه که همه غذاها روی اون جا بشن و مهمونا راحت بتونن بشینن و دستشون به غذاها برسه.

تزیین سفره غذا با وسایل ساده

****

تزیین سفره غذا

****

سفره شام مجلسی

بعدش، ظروف غذا رو با نظم و ترتیب بچینید. بهتره ظرف‌های بزرگ‌تر مثل دیس‌های برنج و خورشت رو وسط سفره بذارید و بقیه غذاها مثل سالاد، ماست و ترشی رو دور و برشون بچینید. این جوری هر کسی راحت‌تر می‌تونه از هر غذایی که می‌خواد برداره. یه نکته دیگه اینه که سعی کنید ظروف هم‌رنگ و هماهنگ انتخاب کنید که سفره‌تون شیک‌تر بشه.

تزیین غذا برای مهمانی

****

مدل تزیین غذا مهمانی جذاب

****

مدل تزیین غذا مهمانی راحت

برای یه سفره شام مجلسی باید همه چی رو با دقت و سلیقه بچینید. اول از همه، یه میز بزرگ و خوشگل انتخاب کنید و روش یه رومیزی قشنگ پهن کنید. رومیزی باید متناسب با تم مهمونی باشه، مثلاً اگه مهمونی رسمی‌ هست، از رنگ‌های تیره و کلاسیک استفاده کنید و اگه مهمونی دوستانه‌ست، رنگ‌های شاد و روشن انتخاب کنید. ظروف غذا رو با دقت و هماهنگ بچینید. بشقاب‌ها، لیوان‌ها و کارد و چنگال‌ها باید تمیز و براق باشن. هر بشقاب رو با دستمال سفره‌های خوشگل و گره‌زده تزیین کنید. می‌تونید از گل‌های طبیعی یا مصنوعی برای تزیین میز استفاده کنید. شمع‌های خوشبو و روشن هم یه حس گرم و دلنشین به سفره‌تون می‌دن.

مدل تزیین غذا مهمانی

****

نحوه چیدن سفره غذا روی زمین

****

حتماً لازم نیست که برای تزیین غذا کلی وسایل گرون قیمت داشته باشید. با چیزهای ساده هم می‌تونید غذاها رو خوشگل کنید. مثلاً از سبزیجات تازه مثل هویج، خیار و گوجه‌فرنگی برای تزیین استفاده کنید. این سبزیجات رو به شکل‌های مختلف برش بزنید و روی غذاها بچینید.

مدل تزیین غذا مهمانی ساده

****

مدل تزیین غذا مهمانی باکلاس

تزیین سفره غذا یه هنره که هر کسی می‌تونه با کمی خلاقیت و سلیقه اون رو یاد بگیره. اول از همه، از یه سفره تمیز و زیبا استفاده کنید. رنگ و طرح سفره باید با بقیه وسایل هماهنگ باشه. مثلاً اگه ظرف‌ها و بشقاب‌ها ساده هستن، سفره می‌تونه رنگی و طرح‌دار باشه تا جلوه بیشتری داشته باشه.

همچنین بخوانید:  راه های از بین بردن چرک مردگی لباس؛ بهترین و موثرترین روش هارو بدون
تاریخ انتشار: شنبه 12 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.