مدل شومیز خوشگل و ساده؛ با این مدل ها حسابی خیره کننده باشید

مدل شومیز خوشگل و ساده

مدل شومیز بلند برای عید ۱۴۰۲

اگه دنبال یه مدل شومیز خوشگل و ساده می‌گردی که هم شیک باشه و هم راحت، حتما شومیزهای حریر رو امتحان کن. این مدل‌ها نه تنها بهت حس راحتی میدن، بلکه یه ظاهر فوق‌العاده شیک و دوست‌داشتنی هم دارن. جنس حریر همیشه با خودش یه حس لطافت و نرمی میاره که باعث می‌شه توی هر مجلسی بدرخشی. خیلی از دخترا و خانوم‌ها شومیز حریر رو به خاطر همین ویژگی‌ها انتخاب می‌کنن. ساده بودنشون باعث می‌شه بتونی با انواع اکسسوری‌ها و زیورآلات ست کنی و یه تیپ خفن بسازی.

 

مدل شومیز خوشگل و ساده راحت

****

مدل شومیز خوشگل و ساده باکلاس

****

مدل شومیز جدید ۱۴۰۲

حالا که حرف از شومیز شد، نمی‌شه از شومیزهای جدیدی که تو اینستاگرام ترند شدن، گذشت. هر روز یه مدل جدید و هیجان‌انگیز میاد تو بازار و تو صفحات اینستاگرام پر می‌شه از عکس‌های دخترونه با این شومیزهای جدید. یکی از مدل‌های پرطرفدار این روزا شومیزهای کراپ تاپه که با یه شلوار جین یا دامن کوتاه عالی می‌شن. همچنین، شومیزهایی با آستین‌های پف‌دار و دکمه‌های بزرگ هم حسابی دلبرن و می‌تونن یه استایل خاص و مد روز بهت بدن.

مدل شومیز زنانه ترک

****

مدل شومیز خوشگل و ساده جدید

****

مدل شومیز خوشگل و ساده شیک

یه سری از شومیزها هستن که بیشتر برای خونه و دورهمی‌های خانوادگی استفاده می‌شن. شومیز بلند خانگی یکی از اون‌هاست که خیلی راحت و آزاد دوخته می‌شه. این مدل شومیزها معمولاً از جنس نخ یا کتان هستن که حسابی راحتن و مناسب برای فصل‌های گرم سال. یه شومیز بلند خانگی با یه شلوار راحتی یا لگینگ می‌تونه یه تیپ عالی و راحت برای خونه و مهمونی‌های خانوادگی بهت بده.

مدل شومیز زنانه

****

مدل شومیز بلند خانگی

****

مدل شومیز خوشگل و ساده

شومیزهای ترک همیشه یه پای ثابت توی بازار مد ایران بودن. این شومیزها به خاطر کیفیت بالا و طراحی‌های خاصی که دارن، همیشه مورد توجه قرار می‌گیرن. برندهای ترک همیشه با دقت و ظرافت خاصی روی جزئیات کار می‌کنن که باعث می‌شه شومیزهای زنانه ترک یه انتخاب ایده‌آل برای مجالس و مهمانی‌ها باشن. پارچه‌های باکیفیت و دوخت تمیز، این شومیزها رو از بقیه متمایز می‌کنه.

 

همچنین بخوانید:  کالکشن جدیدترین ترندهای دامن مجلسی دخترانه برای استایل‌های مدرن

مدل شومیز بلند

****

مدل شومیز جدید اینستا

****

مدل شومیز جدید

اگه دوست داری همیشه به روز باشی و از جدیدترین مدل‌ها استفاده کنی، باید همیشه چشم به بازار و صفحات مد داشته باشی. شومیزهای جدید هر فصل با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به بازار میان. از طرح‌های گلدار و رنگارنگ تا مدل‌های ساده و مینیمال، هر کدومشون می‌تونن یه استایل خاص و متفاوت بهت بدن. امسال مدل‌هایی با پارچه‌های شاین‌دار و براق هم حسابی مد شدن که می‌تونن یه انتخاب جذاب برای مهمونی‌های شبونه باشن.

زیباترین مدل شومیز حریر

****

 زیباترین مدل شومیز

****

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.