مدل کفش پاشنه دار جدید؛ متنوع ترین و با کیفیت ترین مدل های کفش

مدل کفش پاشنه دار جدید

مدل کفش پاشنه دار جدید جذاب

با سلام و عرض ادب به همه دوستای خوش‌پوش و با سلیقه‌ام! امروز می‌خوایم با هم یه گپی بزنیم در مورد یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین اجزای استایل زنانه، یعنی کفش‌های پاشنه‌دار. می‌دونم که خیلی از شما دنبال مدل کفش پاشنه‌دار جدید هستید که هم زیبا باشه و هم راحت. پس با من همراه باشید تا چند تا از بهترین و شیک‌ترین مدل‌های کفش پاشنه‌دار مخصوص مجالس رو بهتون معرفی کنم.

مدل کفش پاشنه دار جدید شیک

****

مدل کفش پاشنه دار جدید

****

مدل کفش مجلسی پاشنه 3 سانتی

بعضی وقتا پیش میاد که باید ساعت‌های زیادی توی یک مجلس یا مهمونی بایستیم یا قدم بزنیم. توی این مواقع کفش پاشنه بلند پهن جدید بهترین انتخابه. این مدل کفش‌ها با پاشنه پهنی که دارند، هم راحتی بیشتری رو به پاها می‌دن و هم به دلیل طراحی شیک و مدرنشون، خیلی جذاب و زیبا به نظر میان. اگه به فکر خرید یه کفش جدید هستید که هم راحت باشه و هم شیک، کفش پاشنه بلند پهن جدید گزینه‌ی عالی‌ایه. این مدل‌ها معمولاً توی رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی موجود هستند که می‌تونید با سلیقه خودتون انتخاب کنید و با لباس‌های مختلف ست کنید.

کفش پاشنه بلند دخترانه دیجی کالا

****

کفش پاشنه بلند مشکی جلو بسته

****

کفش مجلسی زنانه

کفش پاشنه بلند مشکی جلو بسته یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین انتخاب‌ها برای مجالس و مهمانی‌هاست. این مدل کفش با طراحی ساده و شیکی که داره، همیشه توی مد هست و هیچ وقت قدیمی نمی‌شه. پاشنه بلند این کفش‌ها قد رو بلندتر نشون می‌ده و استایل شما رو رسمی‌تر و جذاب‌تر می‌کنه. اگه دنبال یه کفش همه‌کاره و کلاسیک هستید که به راحتی با هر لباسی ست بشه، کفش پاشنه بلند مشکی جلو بسته انتخاب خیلی خوبی می‌تونه باشه. همچنین، این مدل کفش به دلیل جلو بسته بودنش، برای فصل‌های سرد سال هم مناسبه و می‌تونید با خیال راحت توی مجالس زمستونی هم ازش استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند مشکی

****

کفش پاشنه بلند پهن جدید

****

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

حالا می‌رسیم به کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه، مخصوص اون دسته از دوستانی که راحتی براشون اولویت داره. این مدل کفش‌ها با پاشنه کوتاهی که دارند، هم راحتی بیشتری رو به پاها می‌دن و هم ظاهر شیک و زیبایی دارند. اگه از اون دسته افرادی هستید که پاشنه بلند دوست ندارید ولی همچنان می‌خواید توی مهمونی‌ها شیک و خوش‌پوش به نظر بیاید، کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه انتخاب ایده‌آلیه. این کفش‌ها رو می‌تونید با انواع لباس‌های مجلسی و حتی لباس‌های نیمه‌رسمی ست کنید و از راحتی و شیکی‌شون لذت ببرید.

کفش پاشنه بلند دخترانه

****

کفش پاشنه بلند پهن

بریم سراغ یه مدل دیگه از کفش‌های پاشنه‌دار که بین دخترخانم‌ها خیلی محبوبه، یعنی کفش پاشنه بلند دخترانه. این مدل کفش‌ها با طراحی‌های جذاب و جوان‌پسندی که دارند، دل هر دختری رو می‌برند. از رنگ‌های شاد و جذاب گرفته تا طرح‌های خاص و منحصر به فرد، کفش پاشنه بلند دخترانه انتخاب خیلی خوبی برای مهمونی‌ها و مجالس دوستانه است. اگه دنبال یه کفش پاشنه‌دار هستید که هم زیبا باشه و هم راحت، حتماً یه سر به مدل‌های مختلف کفش پاشنه بلند دخترانه بزنید. این کفش‌ها به راحتی با انواع لباس‌های مختلف ست می‌شن و شما رو حسابی خوش‌تیپ می‌کنند.

کفش پاشنه بلند

****

کفش پاشنه بلند دخترانه شیک

****

همچنین بخوانید:  زیباترین و کیوت ترین مدل کیف عروسکی دخترانه
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.