مدل آرایش عروس ایرانی؛ جدیدترین مدل های سال را اینجا ببینید

مدل آرایش عروس ایرانی

مدل عروس اروپایی

آرایش غلیظ عروس ایرانی همیشه یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آرایشه. این سبک آرایش با استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و تاکید بیشتر روی چشم‌ها و لب‌ها، زیبایی خاصی به عروس می‌ده. وقتی از “مدل آرایش عروس ایرانی” صحبت می‌کنیم، بیشتر منظورمون همینه؛ چشم‌های خیره‌کننده با خط چشم‌های کشیده و سایه‌های دودی، و لب‌های برجسته با رنگ‌های قرمز یا تیره. این مدل آرایش باعث میشه که عروس واقعا تو مراسمش بدرخشه و همه توجه‌ها بهش جلب بشه.

مدل آرایش عروس ایرانی زیبا

****

مدل آرایش عروس ایرانی شیک

****

مدل آرایش عروس افغانی

حالا بریم سراغ یه نکته جالب دیگه؛ عروس ایرانی قبل و بعد از آرایش. شاید شما هم دیده باشین که چه تغییری یه آرایش حرفه‌ای می‌تونه تو چهره ایجاد کنه. عروس قبل از آرایش یه چهره طبیعی و ساده داره، ولی بعد از آرایش، با یه تغییر اساسی رو به رو می‌شیم. رنگ پوست، فرم چشم‌ها، شکل ابروها و حتی اندازه لب‌ها همه به شکل معجزه‌آسایی تغییر می‌کنن. خیلی وقت‌ها آدم نمی‌تونه باور کنه که این همون آدمه! البته این تغییرات باید به نحوی باشه که همچنان چهره طبیعی عروس حفظ بشه و شبیه خودش باشه، نه یه نفر دیگه.

عروس ایرانی قبل و بعد ارایش

****

مدل ارایش عروس چاق

****

عروس ایرانی قبل و بعد

حالا که داریم در مورد آرایش عروس‌ها صحبت می‌کنیم، نمی‌تونیم از آرایش عروس افغانی هم غافل بشیم. آرایش عروس افغانی هم مثل مدل ایرانی، بیشتر روی چشم‌ها تمرکز داره. اما تفاوتش اینجاست که از رنگ‌های گرم‌تر و طلایی بیشتری استفاده می‌کنن. این سبک آرایش با استفاده از رنگ‌های زرد، طلایی و قهوه‌ای، زیبایی خاصی به چهره عروس می‌ده و اون رو بیشتر به یه شاهزاده شرقی شبیه می‌کنه. لب‌ها هم معمولا با رنگ‌های ملایم‌تری مثل صورتی یا بژ آرایش می‌شن تا توازن خوبی بین چشم‌ها و لب‌ها ایجاد بشه.

زیباترین مدل آرایش

****

مدل آرایش عروس ایرانی ساده

****

مدل آرایش عروس ایرانی خاص

یه موضوع دیگه که شاید کمتر بهش توجه بشه، آرایش عروس چاقه. خیلی از دخترا فکر می‌کنن که چون وزنشون بیشتره، نمی‌تونن تو روز عروسی‌شون زیبا باشن. ولی اینطور نیست! با یه آرایش حرفه‌ای و متناسب، هر عروسی می‌تونه بهترین نسخه خودش باشه. آرایش عروس چاق باید به شکلی باشه که ویژگی‌های خوب صورت رو برجسته کنه و نواحی که نیاز به پوشش بیشتری دارن رو کمتر نشون بده. استفاده از کانتورینگ برای باریک‌تر نشون دادن صورت و انتخاب رنگ‌های مناسب برای سایه چشم و رژ لب، می‌تونه به زیبایی عروس کمک کنه.

زیباترین مدل آرایش صورت

****

آرایش غلیظ عروس ایرانی

****

آرایش غلیظ عروس

حالا یه نگاهی به سبک آرایش عروس اروپایی بندازیم. برخلاف آرایش‌های غلیظ ایرانی و افغانی، عروس‌های اروپایی معمولا به دنبال یه آرایش ملایم و طبیعی هستن. پوست صاف و براق، رژ لب‌های نود یا صورتی کم‌رنگ و چشم‌های با آرایش ملایم، از ویژگی‌های اصلی این سبک آرایشه. عروس اروپایی دوست داره که زیباییش طبیعی به نظر برسه و بیشتر از همه، خودش رو شبیه خودش ببینه. این سبک آرایش برای کسایی که دنبال یه ظاهر ساده و شیک هستن، بهترین انتخابه.

مدل آرایش عروس ایرانی

****

مدل آرایش عروس ایرانی خوشگل

****

همچنین بخوانید:  خواص ویتامین E برای پوست و مو چیه؟ | درمان ترک‌ های پوستی با استفاده از ویتامین E
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.