راه های کوچک کردن بینی بدون جراحی + تمرین کوچک کننده بینی

کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی


کوچک کردن بینی با انزیم
کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی با لیزر
آمپول کوچک کننده بینی
کوچک شدن بینی نی نی سایت
کوچک کردن بینی گوشتی
آنزیم بینی
عوارض تزریق آنزیم کوچک کننده بینی
یوگای صورت برای کوچک شدن بینی

انحراف، قوز یا بزرگ بودن بینی همه دلایلی است که ممکن است افراد زیادی را دچار عدم اعتماد بنفس یا نارضایتی نسبت به چهره خود کند. امروزه راه های زیادی برای تبدیل بینی به فرم دلخواه به وجود آمده که جراحی زیبایی یکی از آنها است. جراحی های زیبایی علاوه بر هزینه بر بودن ممکن است شما را به فرم دلخواهتان نرسانند، همچنین این عمل عوارض زیادی با خود به همراه دارد. در این مطلب ما سعی داریم شما را با راه های کوچک کردن بینی بدون هزینه و در خانه آشنا کنیم.

 

برای کوچک شدن بینی چه کنیم؟ کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل

برای کوچک کردن دو راه وجود دارد. روش های خانگی و روش های پزشکی یا اصطلاحا کلینیکی. در این مطلب ما شما را با روش های خانگی آشنا میکنیم که می توانید از طریق آنها به سادگی فرم دلخواه خود را به بینیتان بدهید.

ماساژ بینی

⭕️طی چند روز به طور مداوم و هر بار پنج دقیقه بینی خود را از بالای پل آن به سمت پایین ماساژ دهید توجه داشته باشید که این عمل را در یک خط مستقیم انجام دهید. سپس این کار را برای کناره های بینی نیز تکرار کنید. ماساژ بینی جزو ساده ترین و تاثیر گذار ترین روش ها برای کوچک سازی و فرم دهی بینی است.

لبخند زدن

⭕️روزانه ۲۰ تا ۳۰ مرتبه لبخند بزنید و بینی خود را با دست به سمت بالا نگه دارید، این حرکت برای جمع شدن کناره های بینی بسیار موثر است. لبخند زدن از جمله راه های بسیار موثر در کوچک کردن بینی است.

گرفتن نوک بینی

⭕️یکی از ساده ترین راه ها برای کوچک کردن بینی خصوصا نوک بینی فشار دادن آن با دو انگشت شست و اشاره و هل دادن بینی به سمت بالا است. این عمل را روزانه ۱۰ بار و هر بار به مدت ۱۰ ثانیه تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

بخور دادن

⭕️قرار گرفتن صورت در معرض بخور باعث باز شدن منافذ پوستی و اکسیژن رسانی هرچه بهتر به پوست می شود، که در نتیجه این عمل سوخت ساز در این ناحیه افزایش پیدا میکند و چربی های اضافه از بین می روند. برای کوچک شدن بینی با بخور آن را روزانه به مدت ۲۰ دقیقه بخور دهید.

تنفس عمیق

⭕️کناره یا پره های بینی خود را با دست فشار دهید و محکم نفس بکشید سپس با افزایش فشار ریتم نفس های خود را آرام تر کنید. این کار را ۱۰ بار در روز انجام دهید. این مدل تنفس از افتادگی، تغییر حالت و چین چروک روی بینی در اثر افزایش سن جلوگیری میکند.

تمرینات ورزشی

⭕️تمریناتی مثل یوگا و پیلاتس به دلیل تنفس های قوی و عمیق در کوچک شدن دماغ تاثیر بسیار زیادی دارند و به نوعی می توانید آن را تمرینی برای کوچک سازی بینی در نظر بگیرید. انجام این تمرینات خصوصا برای بینی های گوشتی بسیار توصیه می شود.

دارو های گیاهی برای کوچک کردن بینی

🟪عسل: را با روغن زیتون مخلوط کرده و بر روی بینی خود قرار دهید. انجام این عمل برای بینی های گوشتی بسیار توصیه می شود. ترکیب عسل و روغن زیتون باعث چربی سوزی در ناحیه بینی می شود.

🟪آبلیمو: یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل و یک قاشق چایخوری خمیر دندان را با یک قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب کنید و بر روی بینی خود قرار دهید. خمیر به دست آمده را به مدت ۲۰ دقیقه و طی ۱۰ روز متوالی روی دماغ خود بمالید تا تاثیرات آن را ببینید.

همچنین بخوانید:  ریمو ابرو چیست و چرا انجام میشه؟ | هر چیزی که باید برای ریمو ابرو بدونی اینجاست

 

🟪زنجبیل: پودر زنجبیل را همراه کمی آب مخلوط کرده و روی بینی خود قرار دهید. زنجبیل به دلیل طبع گرمی که دارد باعث چربی سوزی در ناحیه بینی می شود. از این خمیر یک روز در میان استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید.

 

🟪طب سوزنی: طب سوزنی یک راه بدون درد و خونریزی برای کوچک کردن بینی است. تاثیر طب سوزنی دائمی است و با انجام آن برای همیشه بینی گوشتی شما کوچکتر خواهد شد.

 

راه های کلینیکی اما بدون نیاز به جراحی

🟨مزوتراپی: در مزوتراپی پزشک متخصص با تزریق بوتاکس یا مواد پر کننده باعث از بین رفتن ناهمواری ها، قوز، فرورفتگی، افتادگی و صافی پل بینی می شوند.

🟨پلاسما جت: این روش با برخورد دستگاهی به اسم پلاسما جت به بینی سبب آب شدن لایه های چربی در آن و لیفت و کوچک سازی بینی می شود.

🟨تزریق ژل: تزریق ژل یا بوتاکس که درواقع در آن از بدن چربی گرفته و در نوک بینی تزریق میکنند بافث رفع نواقص بینی می شود. در این روش تمام ایرادات بینی از بین میرود. اما تاثیر این روش ۶ تا ۱۲ ماه است و بعد از گذشت این مدت بینی به حالت اولیه باز می گردد.

 

در آخر

راه های گفته شده در این مقاله برای کوچک سازی بینی عملکرد بسیار موثری دارند، اما باید صبور باشید و به طور مداوم آن ها را تکرار کنید. اگر خیلی عجله دارید با پزشک مشورت کرده و از راه های کلینیکی اقدام به کوچک سازی بینی خود و رفع نواقص آن کنید.

همچنین بخوانید:  فواید جذاب زنجبیل برای مردان که نمیدانستید + تاثیر بر افزایش باروری و بهبود نعوظ
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.