راه چاق شدن ران و باسن را در خانه بیاموزید + راه سریع چاقی پایین تنه

چاق شدن ران و باسن

 چاق شدن پایین تنه در یک هفته چاق شدن ران وباسن با غذا چاق شدن ران در یک هفته بهترین ویتامین برای چاقی پایین تنه اسم قرص چاق کننده پایین تنه چاق شدن ران وباسن با غذا نی نی سایت چاق شدن پاها در یک هفته چه هورمونی باعث چاقی پایین تنه میشود

درست است که عده زیادی به دنبال کاهش وزن هستند اما به همان تعداد افراد زیادی نیز در پی راه مناسب و آسان برای افزایش وزن هستند. داشتن ران های خوش فرم تا حد زیادی باعث خوش استایلی و تناسب اندام در افراد می شود. در این مطلب ما سعی داریم راه های آسان و بی خطر برای افزایش وزن اصولی را به شما معرفی کنیم‌.

بهترین راه سریع چاق شدن ران پا و باسن چیست؟

برای داشتن پایین تنه ای خوش فرم راه هایی مثل ورزش، تغذیه و طب سنتی بسیار تاثیر گذارند. در ادامه به بررسی راه های مناسب می پردازیم.

طب سنتی

⭕️ در طب سوزنی با تحریک سلول های موجود در ناحیه ران و باسن باعث افزایش ذخیره بیشتر چربی در این ناحیه و بالا بردن فعالیت ماهیچه ها به منظور بهبود و تقویت عضلات این قسمت می شود.

دریافت کالری بیشتر

⭕️ با مصرف بیشتر غذاهای مفید میتوانید با افزایش کالری دریافتی باعث افزایش وزن در خود مخصوصا ناحیه پایین تنه شوید. اگر دریافت کالری بالا در یک وعده غذایی برای شما دشوار است می توانید با بالا بردن تعداد وعده های غذایی کالری مورد نیاز را دریافت کنید.

غذاهای مقوی و سالم

⭕️ درست است مصرف غذای بیشتر باعث افزایش وزن می شود ولی اینکه چه ماده غذایی مصرف کنیم تا کالری بیشتری دریافت کنیم نیز بسیار موثر است. باید از مواد غذایی مثل ویتامین، غلات، میوه، سبزیجات و لبنیات استفاده کنید که باعث جذب چربی سالم در بدن می شوند. بهتر است از مصرف فست فود ها، کربوهیدرات ها و غذاهای چرب برای افزایش وزن پرهیز کنید تا به سلامت خود آسیب وارد نکنید.

نوشیدنی سالم

⭕️ تنها نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز برای افزایش وزن کافی نیست باید نوشیدنی های سالم مثل آبمیوه های طبیعی، اسموتی ها و شیک ها را به عنوان‌میان وعده استفاده کنید و از مصرف نوشیدنی های مضری مثل قهوه، نوشابه و نوشیدنی هایی با قند بالا پرهیز کنید.

حذف آب بین غذا

⭕️ نوشیدن آب در بین غذا سبب از دست رفتن اشتها و در نتیجه کاهش مقدار کالری مصرفی شما شود. در ضمن نوشیدن آب بین غذا باعث چرب شدن کبد می شود.

چه مواد غذایی برای افزایش وزن مناسب اند؟

🔵 شیر: شیر حاوی میزان زیادی ویتامین، کلسیم و مواد معدنی است. شیر یک غذای کامل محسوب میشود. این ماده غذایی را با خوراکی هایی مانند خرما، موز، آجیل، جو دوسر و کره بادام زمینی مصرف کنید.

🔵 سیب زمینی: سیب زمینی حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و ویتامین k است. سیب زمینی به سبب کربوهیدرات زیادی که دارد باعث رها شدن حجم بالایی از گلوکز در بدن می شود. این ماده غذایی جایگزین مناسبی برای غذاهایی با چربی ناسالم است.

🔵 میوه های خشک: مصرف میوه های خشک به صورت روزانه و در مقادیر کافی تا حد زیادی به افزایش وزن شما کمک میکند. می توانید آنها را به صورت خام یا بو داده میل کنید.

🔵 گوشت: گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی پروتئین است. برای ساخته شدن عضلات بیشتر در بدن، مصرف گوشت قرمز یک راه حل مناسب است.

🔵 تخم مرغ:مصرف تخم مرغ به دلیل وجود مقدار زیادی پروتئین، چربی سالم و کلسیم یک ماده غذایی مناسب برای افزایش وزن است. زرده تخم مرغ برای افزایش وزن شما یک راهکار مناسب است.

مواد غذایی گفته شده در بالا هنگامی تاثیر درستی از خود برجای می گذارند که در کنار آنها ورزش را فراموش نکنید. در آخر می توانید با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا شما را در طی کردن این مسیر و رسیدن به اندام دلخواهتان به خوبی یاری کند.

همچنین بخوانید:  جوانسازی پوست با انجام یوگای صورت؛ نحوه انجام مراحل مختلف یوگای صورت
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 خرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 15, 2023 at 11:17 ق.ظ

    ازکرامات شیخ مااین است شیره راخوردوگفت شیرین است

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.