مدل میکاپ روزانه؛ این ایده های جذاب رو از دست ندین

مدل میکاپ روزانه

آرایش روزانه شیک

خب، سلام به همه دوستان گل! امروز می‌خوام براتون یک مقاله حسابی جذاب و خودمونی درباره‌ی آرایش روزانه بنویسم. اگه دوست دارید همیشه شیک و مرتب به نظر برسید، این مقاله رو از دست ندید. با هم قدم به قدم جلو میریم و یاد می‌گیریم چطور می‌تونیم یک مدل میکاپ روزانه شیک و جذاب داشته باشیم.

ارایش روزانه ر

****

ارایش روزانه شیک

آرایش روزانه شیک به این معنی نیست که هر روز ساعت‌ها جلوی آینه بایستید و کلی وقت و انرژی بذارید. نه عزیزم، ما اینجا هستیم که یاد بگیریم چطور با کمترین تلاش و با استفاده از محصولات مناسب، یک آرایش شیک و مرتب داشته باشیم. اولین چیزی که باید در نظر بگیریم، انتخاب محصولات باکیفیت و متناسب با نوع پوست‌مونه. مثلاً اگه پوست چربی دارید، حتماً از محصولات مات استفاده کنید تا برق اضافی روی صورت‌تون نباشه.

آرایش روزانه دخترانه

****

ارایش روزانه بدون کرم پودر

****

مدل میکاپ روزانه شیک

خب، برای شروع، همیشه صورت‌تون رو با یک پاک‌کننده ملایم بشورید تا هر نوع آلودگی و چربی اضافی از روی پوست‌تون پاک بشه. بعد از شستشو، از یک تونر استفاده کنید تا منافذ پوست‌تون بسته بشه و پوست آماده‌ی آرایش بشه. حالا نوبت به مرطوب‌کننده می‌رسه. یه مرطوب‌کننده سبک انتخاب کنید که پوست‌تون رو هیدراته نگه داره ولی چرب نکنه. این مرحله خیلی مهمه چون پایه و اساس آرایش شیک و روزانه‌مونه.

مدل میکاپ روزانه زیبا

****

مراحل آرایش روزانه

****

میکاپ روزانه نچرال

حالا بریم سراغ آرایش روزانه دخترانه که باید خیلی طبیعی و ملایم باشه. اولین قدم بعد از آماده‌سازی پوست، استفاده از پرایمره. پرایمر کمک می‌کنه که آرایش‌مون موندگاری بیشتری داشته باشه و پوست‌مون صاف‌تر به نظر برسه. بعد از پرایمر، یه بی‌بی کرم یا سی‌سی کرم بزنید که همزمان هم پوست‌تون رو یکنواخت می‌کنه و هم مرطوب‌کننده داره. این نوع کرم‌ها خیلی سبکن و پوست رو سنگین نمی‌کنن.

مدل میکاپ روزانه ساده

****

مدل میکاپ روزانه خاص

****

ارایش روزانه بدون کرم

برای اینکه صورت‌مون رنگ و لعاب بیشتری بگیره، از یه رژگونه ملایم استفاده می‌کنیم. رنگ‌های هلویی یا صورتی کمرنگ بهترین گزینه‌ها هستن چون خیلی طبیعی به نظر می‌رسن. با یه براش مناسب، رژگونه رو روی سیب گونه‌هاتون بزنید و به سمت بالا و بیرون بلِند کنید تا حالت طبیعی داشته باشه. برای چشم‌ها، از یه سایه چشم نچرال استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مثل بژ، قهوه‌ای روشن یا صورتی کمرنگ بهترین انتخاب‌ها هستن. یه خط چشم خیلی باریک بکشید و با یه ریمل سبک، مژه‌هاتون رو حالت بدید.

مدل میکاپ روزانه خوشگل

****

مدل میکاپ روزانه ساده

****

مدل میکاپ روزانه روزمره

خب حالا بریم سراغ مراحل آرایش روزانه که خیلی هم ساده و راحت هستن. اول از همه، همونطور که گفتم، صورت‌تون رو خوب بشورید و آماده‌سازی کنید. بعد از پرایمر و بی‌بی کرم، نوبت به کانسیلر می‌رسه. کانسیلر برای پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم و لک‌های پوست خیلی مفیده. یه مقدار کم کانسیلر رو زیر چشم‌ها بزنید و با انگشت یا اسفنج بلِند کنید. اگه نیاز به پوشش بیشتری دارید، می‌تونید یه لایه دیگه هم اضافه کنید.

همچنین بخوانید:  از خواص سرکه سیب برای پوست چه می دانید؟ | لایه برداری پوست با سرکه سیب

 

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.