مدل پالت سایه؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل پالت سایه

مدل پالت سایه جذاب

اگه تو هم مثل من عاشق آرایش و مخصوصاً سایه چشم باشی، حتماً مدل‌های مختلف پالت سایه رو دیدی و از تنوعشون کلی لذت بردی. یکی از چیزایی که خیلی به چشم میاد، پالت‌های سایه بزرگ و کوچیکه که هر کدومشون یه دنیای متفاوت از رنگ‌ها و ترکیب‌ها رو بهت نشون می‌ده. وقتی یه مدل پالت سایه بزرگ مثل پالت‌های ۲۴ رنگ رو دستت می‌گیری، حس می‌کنی کلی انتخاب داری و می‌تونی هر روز یه آرایش جدید و خاص داشته باشی. از طرف دیگه، پالت‌های سایه کوچیک هم خیلی کاربردی‌ان، چون جمع و جورترن و می‌تونی راحت‌تر با خودت ببریشون. اما بین این دو مدل، انتخاب کردن همیشه یه چالش بزرگه و باید ببینی که بیشتر به چی نیاز داری و کدومش برات بهتره.

قیمت سایه چشم اکلیلی دیجی کالا

****

قیمت پالت سایه چشم

****

قیمت سایه چشم کوچک

حالا بیا درباره‌ی پالت سایه چشم ۲۴ رنگ صحبت کنیم. این پالت‌ها معمولاً شامل یه طیف وسیع از رنگ‌ها هستن که از رنگ‌های نود و طبیعی شروع می‌شن تا رنگ‌های جسورانه و روشن. با این پالت‌ها، دستت برای خلق هر نوع آرایشی بازه؛ از آرایش روزانه و ساده تا آرایش‌های پیچیده و شبانه. مثلاً می‌تونی با رنگ‌های ملایم، یه آرایش طبیعی برای محل کار داشته باشی و بعدش با چند تا رنگ تیره‌تر و براق، اونو به یه آرایش شبانه تبدیل کنی. البته استفاده از این پالت‌ها نیاز به یه ذره مهارت و خلاقیت داره، ولی مطمئن باش وقتی راه بیفتی، کلی لذت می‌بری از ترکیب رنگ‌ها و خلق سبک‌های جدید.

قیمت سایه چشم

****

مدل پالت سایه زیبا

****

مدل پالت سایه زنانه

اما اگه دنبال یه چیزی جمع و جورتر و سبک‌تر می‌گردی، پالت سایه چشم کوچیک هم یه گزینه‌ی عالیه. این پالت‌ها معمولاً شامل ۴ تا ۶ رنگ هستن که هماهنگ با همدیگه‌ان و می‌تونی راحت ازشون استفاده کنی. مثلاً یه پالت کوچیک می‌تونه شامل چند تا رنگ نود و یه رنگ تیره برای خط چشم باشه. اینجوری می‌تونی یه آرایش روزانه‌ی ساده و شیک داشته باشی. از طرف دیگه، پالت‌های کوچیک رو می‌تونی راحت توی کیف آرایشت بذاری و هر جا که بری با خودت ببری. این خیلی خوبه، چون هر وقت نیاز داشتی می‌تونی آرایشتو تجدید کنی یا یه تغییر کوچیک توش بدی.

قیمت سایه چشم ارزان دیجی کالا

****

قیمت سایه چشم 24 رنگ

****

پالت سایه بزرگ

وقتی صحبت از خرید پالت سایه می‌شه، قیمت یکی از مهم‌ترین عوامله که باید در نظر بگیریم. قیمت پالت سایه چشم می‌تونه خیلی متنوع باشه و بستگی به برند، تعداد رنگ‌ها و کیفیت مواد استفاده شده داره. مثلاً پالت‌های بزرگ و حرفه‌ای معمولاً گرون‌ترن، ولی اگه اهل آرایش حرفه‌ای باشی یا بخوای همیشه بهترین محصولات رو استفاده کنی، ممکنه ارزش هزینه‌کردنش رو داشته باشه. از طرف دیگه، پالت‌های کوچیک‌تر و ساده‌تر معمولاً قیمت‌های پایین‌تری دارن و برای استفاده روزمره و آرایش‌های سریع و راحت خیلی مناسبن.

مدل پالت سایه

****

مدل پالت سایه جذاب

****

مدل پالت سایه جدید

اگه به درخشندگی و براق بودن سایه چشم علاقه داری، سایه‌های اکلیلی یه انتخاب فوق‌العاده‌ان. اما باید بدونی که قیمت این نوع سایه‌ها هم ممکنه کمی بیشتر از سایه‌های مات و معمولی باشه. دلیلش هم اینه که تولید سایه‌های اکلیلی به مواد خاص و تکنیک‌های پیچیده‌تری نیاز داره. ولی خب، نتیجه‌ش واقعاً دیدنیه و می‌تونه یه تغییر بزرگ توی آرایشت ایجاد کنه. البته می‌تونی سایه‌های اکلیلی رو به صورت تکی هم بخری و به پالت سایه‌هات اضافه کنی، اینجوری هم تنوع بیشتری داری و هم هزینه‌ت کنترل می‌شه.

مدل پالت سایه شیک

****

 پالت سایه

****

همچنین بخوانید:  میکاپ مجلسی زنانه | بهترین مدل‌ها و نکات آرایشی با تصاویر الهام‌بخش
تاریخ انتشار: سه شنبه 1 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.