مدل پیراهن استین دار مجلسی؛ خاص ترین مدل ها را از دست ندهید

مدل پیراهن استین دار مجلسی

لباس مجلسی آستین دار دخترانه

سلام دوستای عزیزم! امروز می‌خوام یه کم درباره لباس مجلسی آستین دار دخترانه باهاتون صحبت کنم. همیشه این سوال پیش میاد که چی بپوشیم که هم شیک باشه و هم متفاوت؟ مدل پیراهن آستین دار مجلسی یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌تونه ما رو از سردرگمی دربیاره. پیراهن‌های آستین دار علاوه بر اینکه خیلی خوش‌فرم هستن، می‌تونن در هر مجلسی به آدم جلوه بدن. این مدل پیراهن‌ها معمولاً توی همه‌ی رنگ‌ها و طرح‌ها موجودن و می‌تونن سلیقه‌های مختلف رو پوشش بدن. بیاید یه کم بیشتر در موردشون حرف بزنیم

مدل لباس مجلسی استین دار

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند لمه

اولین چیزی که باید بهش توجه کنیم اینه که پیراهن‌های آستین دار مجلسی می‌تونن در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی بیان. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا مدل‌های فانتزی و خاص. یکی از مدل‌های خیلی پرطرفدار، پیراهن‌های آستین دار بلند لمه هستن. این پیراهن‌ها با براقیت و جلوه خاصی که دارن، می‌تونن توی هر مجلسی بدرخشن و توجه‌ها رو به خودشون جلب کنن. پارچه لمه بافت خاصی داره که باعث میشه پیراهن خیلی شیک و مجلسی به نظر بیاد. این مدل پیراهن‌ها معمولاً با اکسسوری‌های ساده مثل گوشواره یا دستبند خیلی جذاب می‌شن.

مدل لباس مجلسی استین دار

****

مدل لباس مجلسی آستین دار حریر گلدار

****

مدل آستین لباس مجلسی حریر

حالا بریم سراغ مدل دیگه‌ای که خیلی محبوبه: پیراهن‌های آستین دار بلند پولکی. این مدل پیراهن‌ها با دانه‌های پولکی که رو دوخته شدن، به طور خاصی می‌درخشن. این پیراهن‌ها برای مهمونی‌های شبانه و مجالس رسمی خیلی مناسبن. پولک‌ها نور رو به طرز خیلی زیبایی منعکس می‌کنن و باعث می‌شن توی شب بدرخشید. اگر دنبال یه لباس خاص و جذاب می‌گردید، این مدل حتماً یه گزینه عالیه. با این پیراهن‌ها می‌تونید حسابی توجه‌ها رو به خودتون جلب کنید.

مدل لباس مجلسی استین دار بلند

****

مدل لباس مجلسی استین دار بلند پولکی

****

مدل پیراهن استین دار مجلسی

آستین گیپور مجلسی یکی دیگه از گزینه‌های فوق‌العاده برای پیراهن‌های آستین داره. گیپور یه پارچه خیلی ظریف و شیکه که معمولاً طرح‌های خیلی زیبایی داره. این نوع آستین‌ها به پیراهن جلوه‌ای زنانه و لطیف می‌دن. پیراهن‌های آستین گیپور معمولاً برای مراسم‌هایی مثل عروسی یا نامزدی خیلی مناسبن. این نوع آستین‌ها می‌تونن با هر نوع پیراهنی ترکیب بشن و ظاهر خیلی شیکی رو به وجود بیارن. اگر دنبال یه پیراهنی هستید که هم شیک باشه و هم متفاوت، پیراهن‌های آستین گیپور یه گزینه خیلی خوبن.

مدل پیراهن استین دار مجلسی شیک

****

مدل آستین گیپور مجلسی

****

مدل لباس مجلسی آستین دار حریر

یکی دیگه از مدل‌های پیراهن آستین دار که خیلی محبوبه، پیراهن‌های آستین دار حریر گلدار هستن. این پیراهن‌ها با طرح‌های گلدار و پارچه حریر خیلی نازک و لطیف، یه گزینه عالی برای مجالس بهاری و تابستانی هستن. حریر یه پارچه خیلی خنک و راحتی داره که باعث می‌شه توی هوای گرم هم احساس راحتی کنید. این مدل پیراهن‌ها معمولاً با اکسسوری‌های ساده و رنگی ترکیب می‌شن و یه ظاهر خیلی جذاب و شاداب رو به وجود میارن. اگر دنبال یه پیراهنی هستید که هم شیک باشه و هم برای فصل‌های گرم مناسب، این مدل رو حتماً امتحان کنید.

مدل پیراهن استین دار مجلسی زیبا

****

 لباس مجلسی آستین دار

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی شیک بلند؛ زیبایی این مدل ها نگاه های زیادی رو خیره میکنه
تاریخ انتشار: شنبه 5 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.