تصاویر مدل میز غذاخوری؛ این مدل های زیبا مخصوص یک دکور زیبا و بسیار خاصه

مدل میز غذاخوری

میز ناهار خوری چوبی

اولین چیزی که موقع خرید یک میز غذاخوری باید در نظر گرفت، سایز و ظرفیت میزه. خانواده‌های بزرگتر نیاز به میزهای بزرگتر دارن، اما برای یه خانواده کوچیک‌تر، میز ناهارخوری ۴ نفره ممکنه کافی باشه. علاوه بر این، باید به طراحی و سبکی که دوست داریم توجه کنیم. مثلاً میز ناهارخوری مدرن بیشتر به درد فضای خونه‌های مدرن و امروزی می‌خوره، در حالی که مدل‌های سنتی یا کلاسیک برای خونه‌هایی با دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب‌ترن. اگر دنبال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنم حتماً آنلاین خرید کنید. سایت‌هایی مثل دیجی‌کالا معمولاً تنوع خوبی دارن و از نظر قیمت هم با خیلی از فروشگاه‌های فیزیکی رقابت می‌کنن.

میز ناهار خوری ایکیا

********

میز ناهار خوری ۴ نفره

********

میز ناهار خوری دیوار

در مورد مواد و متریال میز غذاخوری هم باید بگم، چوب همیشه انتخاب کلاسیک و پرطرفداری بوده. میز ناهارخوری چوبی با دوام و مقاومته، با اینکه کمی سنگین‌تره. اما همین وزن بالاتر به استحکامش اضافه می‌کنه. البته مدل‌های مدرن‌تر که از شیشه یا فلز ساخته شدن هم در بازار فراوونه و برای فضاهای مدرن‌تر انتخاب خوبی می‌تونن باشن.

میز ناهار خوری دیجی کالا

********

میز ناهار خوری ۴ نفره

********

میز ناهار خوری ایکیا

اگر فضای محدودی دارین، بهتره به میزهایی فکر کنید که با طراحی هوشمندانه می‌تونن جمع‌وجور بشن یا صندلی‌هایی دارن که به طور کامل زیر میز جا می‌گیرن. همچنین، میزهایی که قابلیت تغییر سایز دارن، برای افرادی که گاهاً مهمون‌های بیشتری دارن خیلی کاربردیه.

میز ناهار خوری مینیمال

********

میز ناهار خوری مینیمال

********

میز ناهار خوری مدرن

یکی دیگه از عواملی که باید بهش توجه کرد، تطبیق میز با دکوراسیون موجود خونه‌ست. اگر همه وسایل دیگه خونه به سبک مدرن و مینیمال باشه، باید به سمت خرید میز ناهارخوری مدرن بریم. اما اگه از اونایی هستید که به سبک‌های کلاسیک علاقه دارن، باید دنبال میزهایی با طرح‌های کلاسیک‌تر باشید.

قیمت میز ناهار خوری ۶ نفره

********

میز ناهار خوری چوبی

********

میز ناهار خوری ارزان قیمت

در پایان، همیشه به این فکر کنید که میز غذاخوری فقط یه وسیله برای غذا خوردن نیست. جاییه که در اون دور هم جمع می‌شیم، با خانواده و دوستانمون وقت می‌گذرونیم و خاطرات خوب می‌سازیم. پس با دقت انتخاب کنید تا سال‌ها ازش لذت ببرید.

میز ناهار خوری دیجی کالا

********

میز ناهار خوری مدرن

********

همچنین بخوانید:  مدل روتختی عروسکی؛ کلی مدل های خوشگل و دوست داشتنی
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.