تصاویر مدل بشقاب غذا خوری؛ مدل های خاص با طراحی و دیزاین جذاب

مدل بشقاب غذا خوری

نمایندگی ارکوپال فرانسه در شیراز

دنیای بشقاب‌ها از هر چیز دیگه‌ای پیچیده‌تره. اگر شما یه عاشق غذا باشین، حتماً متوجه شدین که مدل بشقاب غذا خوری می‌تونه تأثیر زیادی روی تجربه‌ٔ غذا خوردن داشته باشه. در واقع، ما وقتی غذا می‌خوریم، اولین برخورد با بشقاب‌مون شروع می‌شه و همونجا قضاوتی داریم که چی جلومون گذاشته شده. اینجاست که انتخاب مدل بشقاب غذاخوری اهمیت پیدا می‌کنه و خیلی‌ها برای انتخاب مدل مناسب دست به جیب می‌شن. برای نمونه، قیمت سرویس آرکوپال ۶ نفره، مخصوصاً طرح ویکتوریا، در دیجی‌کالا متنوعه، اما سرویس‌های غذاخوری لاکچری هم وجود دارن که با طراحی‌های منحصر به فردشون، یه تجربه‌ٔ خاص رو ایجاد می‌کنن.

قیمت آرکوپال ۱۸ نفر

************

 قیمت سرویس آرکوپال فرانسه 12 نفره

************

قیمت سرویس آرکوپال طرح ویکتوریا

اما با این همه تنوعی که در بازار هست، چه سرویسی رو باید انتخاب کرد؟ بشقاب‌ها و سرویس‌های آرکوپال رو نمی‌شه نادیده گرفت؛ سبکی که با زیبایی‌های سادگی‌اش برای سال‌ها توی دل مردم جا باز کرده. از طرفی، قیمت ظروف آرکوپال هم به مراتب مناسب‌تر از خیلی از مدل‌های دیگه است، برای همین بسیاری از مردم به سراغ خرید این مدل‌ها میرن. یکی از پرفروش‌ترین سرویس‌ها، سرویس آرکوپال ۶ نفره دیجی‌کالاست که تنوع زیادی از طرح‌ها رو ارائه می‌ده.

آرکوپال ویکتوریا اصل فرانسه

************

قیمت سرویس آرکوپال 6 نفره

************

قیمت سرویس آرکوپال طرح ویکتوریا

وقتی صحبت از خرید بشقاب می‌شه، چند تا نکته کلیدی وجود داره که باید در نظر بگیریم. اول از همه، جنس بشقاب مهمه. سرویس‌های آرکوپال به دلیل وزن سبک، مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی، و همچنین امکان استفاده در مایکروویو، انتخاب خوبی هستن. دومین فاکتور، طرح و رنگ بشقابه که باید با سلیقهٔ شما و دکور خونه‌تون بخونه. بشقاب‌هایی که در طرح‌های سنتی و مدرن عرضه می‌شن، باعث می‌شن که دست‌تون توی انتخاب باز باشه.

قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره دیجی کالا

************

سرویس غذاخوری لاکچری

************

قیمت ظروف آرکوپال

خیلی از مردم دوست دارن تا قیمت سرویس آرکوپال ۶ نفره یا ۲۴ نفره رو با دیگر سرویس‌ها مقایسه کنن تا بتونن بهترین انتخاب رو داشته باشن. دیجی‌کالا یکی از بهترین مکان‌ها برای این مقایسه‌هاست، چرا که مدل‌های مختلفی رو با توضیحات کامل و قیمت‌های مناسب ارائه می‌ده. پس اگه به دنبال یه سرویس لاکچری هستین یا دنبال یه ست اقتصادی‌تر هستین، حتماً می‌تونین توی دیجی‌کالا بهترین انتخاب رو داشته باشین.

قیمت سرویس آرکوپال 6 نفره دیجی کالا

************

 آرکوپال ویکتوریا

************

قیمت بشقاب آرکوپال فرانسه

از طرح‌های کلاسیک گرفته تا مدل‌های مدرن، تنوع توی بازار بشقاب‌ های غذاخوری بی‌نظیره. بشقاب‌های طرح ویکتوریا که با طرح‌های شیک و نقش‌های جذابشون معروفن، یه انتخاب فوق‌العاده برای هر میزبانی‌ان. این طرح‌ها اغلب در سرویس‌های ۶ نفره و ۲۴ نفره ارائه می‌شن و بسته به تعداد مهمون‌ها، می‌تونین اون‌ها رو انتخاب کنین. از طرفی، سرویس‌های لاکچری هم با طراحی‌های مینیمال و گاهی دست‌ساز، یه انتخاب عالی برای دوستداران زیبایی هستن.

آرکوپال لومینارک ه

************

سرویس ۶ نفره لومینارک

************

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل سینی چای خوری؛ زیباترین مدل ها برای تکمیل یک سرویس پذیرایی زیبا
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.