مدل پیراهن تابستانی؛ مدل های بسیار متنوع و جدید

مدل پیراهن تابستانی

مدل پیراهن تابستانی زیبا

تابستون که میشه، همه دنبال یه لباس راحت و خنک می‌گردن، مخصوصاً تو ایران که هوا تابستونا حسابی گرم میشه. مدل پیراهن تابستانی، چیزی که تو این فصل خیلی باب میشه، یکی از همون گزینه‌هاست. از وقتی هوا گرم میشه، خانم‌ها دنبال لباسای سبک و رنگی میرن که هم راحت باشه، هم جذاب. پیراهن‌های تابستونی همیشه مورد علاقه خانم‌ها بوده و هست. چون تو این فصل، لباسای تنگ و چسبون اصلاً به درد نمی‌خوره، باید چیزی باشه که هوا بهش بخوره، هم توی خونه بشه پوشید، هم بیرون.

مدل پیراهن تابستانی شیک

****

مدل پیراهن نخی بلند

****

مدل لباس تابستانی دخترانه

حالا اگه بخوایم از مدل‌های بیرونی حرف بزنیم، قضیه یه خورده فرق می‌کنه. پیراهن‌های تابستونی بیرونی خیلی وقتا با پارچه‌های نازک و خنک دوخته میشن تا توی گرمای تابستون از پس دمای هوا بر بیان. البته باید بدونین، انتخاب رنگ و طرحش خیلی مهمه. چون که بعضی وقتا یه رنگای خاص، با اینکه خیلی قشنگن، ولی گرما رو بیشتر نگه می‌دارن. تازه، مدلش هم باید به شکلی باشه که توی مجالس و بیرون، یه ظاهر شیک داشته باشه. مدل پیراهن تابستانی بیرونی، مخصوصاً اگه بلند باشه، خیلی شیکه و معمولاً توی مراسم‌های رسمی و مهمونی‌ها پوشیده میشه.

مدل پیراهن تابستانی ساده

****

مدل پیراهن نخی بلند شیک

****

مدل لباس تابستانی زنانه جدید

پیراهن‌های تابستونی خانگی، داستانشون یه کم فرق می‌کنه. اینا برای خونه و دورهمی‌های خودمونی مناسبن و برای راحتی هرچه بیشتر دوخته میشن. بیشتر از پارچه‌های نخی و پنبه‌ای درست میشن که بدن رو خنک نگه دارن. البته این به این معنی نیست که این مدل‌ها زشتن یا هیچ جذابیتی ندارن. اتفاقاً طرحای رنگی و شاد، کلی به این مدل پیراهن تابستونی جذابیت می‌ده.

مدل پیراهن تابستانی

****

مدل لباس تابستانی دخترانه جوان

****

پیراهن تابستانی زنانه شیک

اما اگه دنبال یه لباس تابستونی زنانه شیک هستین، باید یه کم بیشتر دقت کنین. مدل‌هایی که هم راحتی لباس‌های خانگی رو دارن و هم زیبایی لباسای بیرونی رو. انتخاب این مدل‌ها، می‌تونه یه کم پیچیده باشه چون که باید هم کیفیت داشته باشه، هم زیبایی. خیلیا دنبال مدلایی هستن که جزئیات قشنگی داشته باشه، مثل تور یا گیپور، ولی اینا معمولاً برای مراسم‌های خاص‌تره.

لباس تابستانی

****

لباس تابستانی زنانه

****

مدل پیراهن تابستانی خانگی

پیراهن‌های نخی بلند شیک، برای خانم‌هایی که به دنبال یه ظاهر شیک ولی در عین حال راحت می‌گردن، عالیه. این مدل پیراهن تابستانی هم برای مراسم‌های رسمی و هم برای مجالس دوستانه خیلی خوبه. چون که همونطور که گفتیم، این مدل‌ها معمولاً جزئیات ظریف و قشنگی دارن، و پارچه‌های باکیفیت توشون به کار رفته.

مدل پیراهن تابستانی

****

 لباس تابستانی زنانه بیرونی

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس مهمانی شب دخترانه؛ خیره کننده و بی نظیر برای شب های خاص
تاریخ انتشار: شنبه 15 اردیبهشت 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.