مدل لباس بچه گانه دخترانه؛ خوشگل ترین مدل لباس برای خانم کوچولوها

مدل لباس بچه گانه دخترانه

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

وقتی حرف از مدل لباس بچه گانه دخترانه می‌شه، دنیایی از رنگ و طرح و نقش جلوی چشمامون قدم می‌زنه. از اونجایی که هر کدوم از ما سلیقه‌ای خاص داریم، خب طبیعیه که برای مناسبت‌های مختلف دنبال استایل‌ها و مدل‌های متفاوتی باشیم، چه برای یه مهمانی دوستانه، چه برای یه مجلس رسمی. بیاید با هم یه نگاهی به انواع مدل‌های لباس بچه گانه دخترانه بیندازیم که هم ساده باشن و هم مجلسی، از اونا که نخی و نرم هستن گرفته تا مدل‌های اسپرت و شیک با پارچه‌های ابروبادی.

مدل لباس بچه گانه دخترانه شیک

****

مدل لباس بچه گانه دخترانه

****

لباس بچه گانه دخترانه

همیشه سادگی یه نوع زیبایی خاص خودشو داره، مخصوصاً وقتی حرف از لباس بچه‌ها می‌شه. لباس‌های ساده نخی برای بچه‌ها نه تنها راحت و خوشایند هستن، بلکه با هر چیزی هم ست می‌شن. این مدل لباس‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی یا یک عصرانه ساده تو پارک عالیه.

مدل لباس بچه گانه با پارچه ابروبادی

****

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده نخی

****

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

حالا اگه قرار باشه یه کم شیک‌تر بریم سراغ مهمانی‌ها، لباس‌های مجلسی بچه گانه جدید که تو بازار هست، همون چیزیه که دنبالشیم. این مدل‌ها با طراحی‌های خاص و جزئیات دوست‌داشتنی مثل تور، گل‌دوزی و پرنسسی، دختربچه‌ها رو تبدیل به ستاره‌های شب می‌کنه.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید

****

مدل لباس مجلسی بچه گانه

****

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه مجلسی

یه جورایی می‌شه گفت لباس‌هایی که از پارچه ابروبادی ساخته می‌شن، ترکیبی از راحتی و زیبایی‌ان. این پارچه‌ها با بافت خاصی که دارن، هم عالی نشون می‌دن و هم به بچه‌ها احساس خوبی می‌دهن. برای یه روز گرم تابستونی یا یه عصرانه رسمی، انتخابی عالیه.

مدل لباس بچه گانه اسپرت دیجی کالا

****

مدل لباس بچه گانه

****

مدل لباس بچه گانه دخترانه

و بالاخره، برای روزهایی که می‌خوایم کمی بیشتر آزادی عمل داشته باشیم و بچه‌ها هم راحت‌تر باشن، لباس‌های اسپرت دخترانه می‌تونن انتخاب خوبی باشن. این سبک لباس‌ها با طرح‌های شاد و رنگ‌های جیغ، حس شادابی و سرزندگی رو به هر مهمانی می‌آورن.

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

****

مدل لباس بچه گانه دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس تالاری زنانه جدید؛ با این مدل ها حسابی بدر خشید
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 فروردین 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.