مدل ناخن یلدایی شیک و جدید دخترانه + طراحی ناخن شب یلدا انار برای عروس

مدل ناخن یلدایی

مدل ناخن دخترانه

یلدا یکی از خاص ترین و قدیمی ترین رویداد ها و رسومات ما ایرانی ها است. اغغلب افراد در این روز سعی میکنند از لباس ها یا آیتم های مرتبت استفاده کنند. دیزاین کردن ناخن ها با طرح های مرتبط با این روز یکی از ججذاب ترین راه ها برای داشتن استایل های جذاب هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل ناخن یلدایی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل ناخن تابستانی

اولین تصویر از این مجموعه مربوط به یک طراحی ناخن شب یلدا اناری شکل است. این دیزاین به صورت ناخن بلند و تیز با طراحی به شکل انار در کتار ناخن شاین قرمز انجام شده.

طرح ناخن پاییزی

یک مدل ناخن یلدایی بسیار دوست داشتنی با ترکیب رنگ قرمز و سففید به شکل بلند و تیز با طراحی های اناری شکل و لاک قرمز ساده. این دیزاین می تواند برای استایل شما بسیار کامل کننده باشد.

کاشت ناخن

این ناخن برای خانم هایی که به جزویات در استایل خود اهمیت میدهند می تواند یک انتخاب بسیار عالی و شیک باشد. لاک قرمز ساده بر روی ناخن کوتاه مربعی در کنار طراحی به شکل انار.

کاشت ناخن یلدایی

دیزاینی خاص برای داشتن ناخن های یلدایی و دوست داشتنی تهیه شده بر روی ناخن های بلند و مربعی به صورت لاک قرمز ساده و طراحی به شکل انار بر روی یکی از ناخن ها.

مدل ناخن جدید

این تصویر مربوط به یک دیزاین ناخن خاص و عالی با طراحی فوق العاده دوست داشتنی است. ناخن کوتاه مربعی شکل با طراحی به شکل انار و هندوانه به صورت کوتاه و مربعی.

مدل ناخن جدید یلدایی

استایل ناخن مناسب برای خانم های علاقه مند به دیزاین های خاص و منحصر به فرد به صورت طراحی انار در کنار لاک ساده قرمز. دیزاینی فوق العاده برای شب چله.

طرح ناخن کریسمس

استفاده از لنز ها می تواند تا حد زیادی به زیبایی ناخن های شما عزیزان کمک کند. در این مدل از لنزها برای دیزاین ناخن ها در کنار لاک ساده استفاده شده. ناخن هایی یلدایی با طرحی و دیزاینی دلنشین.

طرح ناخن زمستانی

ناخن بلند و مربعی شکل تزیین شده با لاک قرمز ساده و طراحی به شکل انار و هندوانه. این طراحی می تواند برای کامل کردن استایل یلدایی شما کاربردی باشد.

طراحی ناخن شب یلدا انار

آخرین و بهترین مدل این مجموعه مربوط به این تصویر است. دیزاین ناخن با طراحی بسیار شیک به شکل هندوانه بر روی ناخن های بلند و مربعی شکل . انتخابی خاص و بسیار دلنشین.

همچنین بخوانید:  مدل مو خوشگل و خاص دخترانه؛ این مدل مو ها تازه ترند شدن حتما نگاه کنید
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.