مدل مانتو مشکی مجلسی جدید و جذاب ایرانی + مانتو مجلسی کار شده

مدل مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی دکمه دار

مانتوها برای خانم های ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند چرا که از اصلی ترین آیتم ها در استایل های روزمره، اسپرت و حتی مجلسی آن ها است. تنوع بالا و مدل های مختلف این لباس ها باعث شده تا هر خانمی با هر سبک سلیقه ای بتواند مدلی مناسب برای خود انتخاب کند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل مانتو مجلسی مشکی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل مانتو مشکی ترکیبی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو مشکی مجلسی ساده تهیه شده به صورت کوتاه و جلو باز با دیزاین لبه دوزیهایی از مهره و نگین ست شده با شلوار راسته به رنگ مشکی است.

مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم

این مانتو یکی از شیک ترین مدل ها برای استایل های مجلسی شما است. مدل مانتو مشکی مجلسی کار شده با ترکیب رنگ سفید و مشکی به صورت کوتاه و جلو باز در کنار شلوار راسته و شال به رنگ مشکی.

 مدل مانتو مشکی طلایی مجلسی

خانم هایی که به استایل های شیک و در عین حال ساده علاقه دارند می توانند از این مانتو استفاده کنند. مانتو مشکی کوتاه و جلو باز با پارچه طرح دار سنتی مناسب برای استففاده در استایل های مجلسی و روزمره.

 مدل مانتو مشکی طلایی

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ تهیه شده به صورت جلو باز با دیزاینی از نگین ها به صورت نوار در قسمت پایین و لبه آستین ها. این مانتو حتی برای محیط های رسمی نیز مناسب خواهد بود.

 مانتو مشکی مجلسی کار شده

مانتو مشکی بلند دکمه دار تهیه شده با طرح های گل دوزی شده مناسب برای استایل های مجلسی و خاص شما. این مانتو می تواند با هر آیتمی به سادگی ست شده و استایلی خاص و عالی برای شما ایجاد کند.

مدل مانتو مجلسی مشکی زنانه

این مانتو کار شده نگاه های زیادی را به شما خیره خواهد کرد. مانتو مشکی با دیزاین پولک های مشکی رنگ به شکل برگ بر روی لباس در کنار یک استایلی تمام مشکی فوق العاده دوست داشتنی.

مدل مانتو مشکی جدید

ابن مدل مانتو مشکی ترکیبی از دو پاره ساده و طرح دار است. این مانتو با طراحی و دوخت شیک و ساده خود علاوه بر استایل های مجلسی برای دیگر استایل های شما نیز کاربردی خواهد بود.

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ

دختر خانم های جوان می توانند از این مانتو مجلسی شیک برای تکمیل استایل خود استفاده کنند. تهیه شده به صورت کوتاه و کلوش از پارچه گل دوزی و خامه دوزی شده ترکیبی از مدرنیته و دیزاین های سنتی.

مدل مانتو مشکی جدید ساده

آخرین تصویر مربوط به یک مانتو ساده و بسیار پرطرفدار است. این مانتو بلند با لبه دوزی های طلایی می تواند برای خانم های میانسال مناسب باشد.

همچنین بخوانید:  شلوار پارچه ای زنانه شیک | انتخابی بی نظیر برای خانم های خوش استایل با عکس های خیره کننده
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.