مدل کت و دامن شیک مجلسی دخترانه و زنانه + مدل کت و دامن گیپور برای بیرون

مدل کت و دامن شیک

مدل کت و دامن شیک

کت دامن ها از کاربردی ترین آیتم ها در کمد لباس لباس هر خانمی هستند. این لباس ها هم برای استفاده به صورت مجلسی و هم روزمره می توانند مورد استففاده خانم های خوش سلیقه و شیک پوش قرار گیرند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کت و دامن شیک را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل کت و دامن گیپور زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل کت و دامن جدید زنانه تهیه شده به شکلی بسیار شیک و دوست داشتنی است. دامن بلند و ساده و کت کوتاه جلو باز با ترکیب رنگ سبز و مشکی انتخابی عالی برای دختر خانم های جوان و با سلیقه.

مدل کت و دامن گیپور

یک کت و دامن فوق العاده شیک و جذاب زنانه تهیه شده به صورت مجلسی به شکل دامن کلوش بلند آبی رنگ و کت بلند و جلو باز به رنگ سفید و آبی ست شده با کفش پاشنه بلند سفید و کیف دستی چرمی.

کت و دامن مجلسی کار شده

از این کت و دامن دوست داشتنی در استایل های پاییزی خود استفاده کنید. کت کوتاه و جلو بسته تهیه شده به رنگ مشکی در کنار دامن بلند و کلوش انتخابی عالی برای داشتن استایلی خاص و عالی ست شده با نیم بوت لژ دار مشکی رنگ.

کت دامن بلند مجلسی

دامن بلند و ساده تهیه شده به رنگ کرمی و بلند ست شده با کت کوتاه و جلو بسته آستین دار در کنار نیم بوت های کرم رنگ یک استایل خاص و در عین حال جذاب برای خانم هایی که به مد روز علاقه دارند.

کت دامن برند

تصویر مربوط به کت و دامن بلند بیرونی تهیه شده از رنگ مشکی و قرمز است. کت دو رنگ با دیزاینی سنتی و آستین های پفی به شکل کوتاه و جلو بسته ست شده با دامن بلند مشکی و نیم بوت.

مدل کت و دامن شهرزادی

کت فوق العاده شیک زنانه با دیزاینی سنتی از لبه دوزی های قرمز رنگ در قسمت یقه، کمر دامن و آستین ها در کنار دامن ساده و بلند مشکی رنگ. این استایل برای خانم های علاقه مند به سبک سنتی انتخابی عالی است.

مدل کت دامن برای خانمهای میانسال

این کت و دامن برای خانم هایی که به داشتن استایلی اسپرت علاقه دارند یک انتخاب عالی و کاربردی خواهد بود. تهیه شده به رنگ نارنجی به شکل دامن بلند و کت کوتاه و جلو باز ست شده با تیشرت سفید رنگ.

مدل کت و دامن با پارچه دو رنگ

آخرین تصویر از این مجموعه مربوط به یک ست شیک و زیبا به رنگ سبز است. از این ست می توانید در استایل های مجلسی خود استفاده کنید. ست شده با کیف و کفش به رنگ مشکی.

 

همچنین بخوانید:  مدل شلوار کارگو دخترانه جدید + مدل مشکی اینستاگرام
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.