تصاویر مدل های شومیز قرمز زنانه مجلسی و مهمانی شیک و جذاب + شومیز مانتویی قرمز

مدل شومیز قرمز زنانه

شومیز زنانه

شومیز های زنانه به دلیل کاربرد بسیار بالایی که در استایل های بانوان دارند همیشه در انواع مدل ها وطرح ها تهیه شده و در دسترس بانوان قرار میگیرند. شومیز هایی به رنگ قرمز خود یکی از بهترین انتخاب ها در استایل های بانوان هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شومیز قرمز زنانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتهاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

شومیز مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز قرمز زنانه تهیه شده از کرپ حریر با یقه هفتی و آستین های مچی است. این شومیز برای استایل های مجلسی انتخابی بسیار عالی خواهد بود.

شومیز مجلسی زنانه

شومیز زنانه تهیه شده به رنگ قرمز از پارچه نخی با دیزاین کلوش در قسمت زیر سینه لباس همراه آستین های پفی ست شده با شلوار لی آبی روشن و کلاه قرمز رنگ.

مدل شومیز مجلسی

این شومیز ساتن برای استفاده در انواع استایل های شما انتخابی مناسب و کاربردی خواهد بود. تهیه شده به صورت ساده و بسیار شیک با آستین های مچی.

شومیز زرشکی

اگر به دنبال یک استایل خیره‌کننده برای مهمانی‌های رسمی هستید، انتخاب یک مدل شومیز قرمز مجلسی می‌تواند گزینه‌ای بی‌نظیر باشد. این نوع شومیزها با طراحی ظریف و جزئیات دقیق مثل دکمه‌های براق، یقه‌های منحصربه‌فرد و گاهی تزیینات دست‌دوز، جلوه‌ای اشرافی و شیک به شما می‌بخشند. به خصوص اگر این شومیز را با یک دامن تاپ نخی یا حتی یک شلوار پارچه‌ای انتخاب کنید، مطمئن باشید در هر جمعی مرکز توجه خواهید بود.

 بلوز قرمز

پوشیدن یک شومیز قرمز بلند می‌تواند حس و حال جدیدی به تیپ روزمره شما ببخشد. این نوع شومیز، با پوششی که از نیم‌تنه بالایی تا روی زانوها ارائه می‌دهد، هم راحتی را به ارمغان می‌آورد و هم استایلی منحصربه‌فرد. این شومیزها با انواع کمربندها و کفش‌های صندل یا حتی بوت‌های بلند، ترکیب‌های زیبایی خلق می‌کنند و برای گردش‌های شهری یا دورهمی‌های دوستانه انتخابی عالی هستند.

 تونیک قرمز

ترکیب یک شومیز قرمز با شلوار لی اغلب انتخابی است که سادگی و جذابیت را با هم دارد. این ترکیب کلاسیک، نشان‌دهنده‌ی یک استایل بی‌دردسر اما شیک است که برای قرارهای غیررسمی و یا حتی برای یک روز کاری با فرم آزاد مناسب می‌باشد. با اضافه کردن یک جفت کتانی سفید و یک کیف دستی شیک، می‌توانید این تیپ را کامل کنید.

شومیز سفید

استایلی جوان‌پسند و پویا می‌خواهید؟ پس یک شومیز قرمز اسپرت می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. این شومیزها معمولا با پارچه‌هایی نظیر کتان یا چرم مصنوعی طراحی می‌شوند و با جزئیاتی مانند دکمه‌های فشاری و جیب‌های کاربردی، به شما اجازه می‌دهند که در عین راحتی، جذابیت خاصی داشته باشید. این مدل شومیزها با شلوارهای جین یا کتان به خوبی ست می‌شوند.

شومیز مانتویی قرمز

تلفیق رنگ‌های قرمز و مشکی در یک شومیز مجلسی قرمز مشکی، تضادی جذاب و دلفریب ایجاد می‌کند که نگاه‌ها را به سوی شما جلب خواهد کرد. چه با دامن‌های ماکسی ترکیب شود یا با شلوارهای رسمی، این شومیزها بیانگر زیبایی‌شناسی و سلیقه‌ای لوکس هستند. اکسسوری‌های طلایی یا نقره‌ای می‌توانند بر این ترکیب رنگی بیفزایند و شما را در هر مراسمی خاص و یادماندنی کنند.

 شومیز قرمز با شلوار مشکی

پوشیدن یک شومیز قرمز با شلوار سفید ترکیبی است که نمایانگر ظرافت و سلیقه‌ی درخشان شماست. این ست، با القای حسی از تضاد و هماهنگی در عین حال، برای فصول گرم سال گزینه‌ای ایده‌آل به نظر می‌رسد. شومیز قرمز روشن با شلوار سفید می‌تواند با کفش‌های روشن یا رنگی و اکسسوری‌های مینیمال تکمیل شود تا زیبایی‌های خود را به رخ بکشد.

همچنین بخوانید:  مدل دامن های ساتن بلند؛ کالکشن دامن های جذاب ساتن
تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.