تصاویر مدل های بارانی زنانه پاییزی شیک برای شیک پوشان + مدل جدید در اینستاگرام

مدل بارانی زنانه پاییزی

بارانی پاییزی بلند

بارانی ها چندین سال است از محبوب ترین لباس های پاییزی زنانه هستند. بارانی ها در انواع مدل ها و دیزاین ها برای شما عزیزان تهیه شده و‌ در دسترس قرار دارند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل بارانی زنانه پاییزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

بارانی دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل بارانی زنانه پاییزی تهیه شده به رنگ مشکی به صورت بلند و جلو باز است. این بارانی زیبا با لگ جذب و کتونی دخترانه سفید ست شده.

بارانی دخترانه کوتاه

بارانی پاییزی زنانه شیک‌ کوتاه جلو باز به رنگ کرمی با دیزاین کنربند در قسمت کمر و آستین لباس. ست شده با شلوار جین طوسی و مشکی.

بارانی زنانه شیک

بارانی تهیه شده به رنگ طوسی به صورت بلند با دیزاینی بسیار شیک و در این حال ساده با کمربند در کمر و آستین.

مدل بارانی کوتاه

تصویر مربوط به یک مدل بارانی کرمی رنگ مناسب برای استایل های اسپرت به صورت بلند و جلوباز با جیب های پاکتی ست شده با شلوار جاگر سفید و‌ کتونی ساق دار.

مدل مانتو بارانی پاییزه

استایلی پاییزی و‌بسیار شیک تهیه شده از بارانی سبز رنگ بلند و جلو باز ست شده با لگ مشکی جذب و نیم بوت مشکی رنگ در کنار کلاه.

فروش بارانی زنانه ترک

مدلی به شدت شیک و دلنشین تهیه شده به رنگ مشکی به صورت بلند و جلو بسته با دیزاین جیب و آستین های مچی ست شده با نیم بوت ورنی و لگ جذب مشکی.

حراج اینترنتی بارانی زنانه

بارانی زنانه تهیه شده به رنگ سفید به صورت کوتاه و‌ جلو بسته با چهار جیب و کمربند در کنار دکمه های طلایی رنگ.

مدل بارانی جدید در اینستاگرام

استایل پاییزی شیک و‌ دوست داشتنی به رنگ کرمی به صورت کوتاه و‌جلو بسته با کمربند در اطراف کمر و آستین ها ست شده با لگ کرمی و کیف یک طرفی کوچک.

 مدل مانتو بارانی اسپرت

آخرین تصویر مربوط به یک مدل بارانی پاییزی شیک زنانه تهیه شده به صورت بلند و جلوباز با کش در قسمت کمر و آستین های مچی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عروس ساده اروپایی؛ با دیدن این مدل ها دیگه نیازی به گشتن نداری
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.