تصاویر مدل های لباس مجلسی کودک پرنسسی دخترانه ۲۰۲۴ + مدل لباس مجلسی بچگانه جدید

مدل لباس مجلسی دختر بچه

مدل لباس مجلسی

پیراهن های مجلسی و لباس های مهمانی مخصوص کودکان یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین آیتم ها در بازار لباس هستند. تنوع بالا و مدل های دوست داشتنی این لباس ها باعث محبوبیت آن ها شده است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی کودک را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک‌ مدل لباس مجلسی کودک دخترانه تهیه شده به رنگ سرخابی با دامن حریر پف دار به صورت کوتاه همراه با آستین حلقه ای و کمربند.

مدل لباس مجلسی دخترانه زیر 15 سال

لباس مجلسی مناسب برای کودک دختر بچه با دامن پف دار بلند از جنس لمه همراه بالاتنه تهیه سده از کرپ به رنگ‌ مشکی با آستین های بلند.

خرید اینترنتی لباس پرنسسی دخترانه دیجی کالا

استایلی دوست داشتنی برای دختر بچه ها تهیه شده از پیراهن کوتاه به شکل رنگین کمانی ست شده با کتونی سفید دخترانه مناسب برای استفاده به صورت روزمره و‌مجلسی.

لباس دخترانه 10 ساله مجلسی

ست شومیز قرمز رنگ ساده با یقه چین دار کلوش با دامن کوتاه چهارخانه به رنگ زرشکی انتخابی عالی و بسیار دوست داشتنی برای استفاده در استایل های مجلسی کودکان.

مدل لباس مجلسی دخترانه 9 ساله

این ست دوست داشتنی انتخابی عالی برای استایل مجلسی دختر بچه ها خپاهد بود. تهیه شده از پارچه گل گلی قرمز رنگ با دامن و یقه کلوش در کنار کفش پاپیونی سفید و گل سر ست با لباس.

مدل لباس بچه گانه دخترانه مجلسی

تصویر مربوط به یک‌ لباس مجلسی کودکانه تهیه شده به رنگ سفید با دامن پف دار و آستین های پفی کوتاه است.

مدل لباس دخترانه 4 ساله

لباس مجلسی دخترانه بسیار شیک تهیه شده به رنک زرشکی از پارچه حریر با دیزاین شکوفه بر روی بالاتنه دامن و آستین های لباس.

کانال لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک

یکی از شیک ترین و‌ دوست داشتنی ترین مدل های لباس مجلسی برای دختر بچه ها مربوط به این تصویر است. پیراهن تهیه شده از دامن حریر بلند به رنگ صورتی در کنار بالاتنه با دیزاین گل و آستین حلقه ای.

 مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی با دامن لایه لایه حریر به رنگ صورتی و بالاتنه تهیه شده از گیپور با آستین حلقه ای.

همچنین بخوانید:  جوراب پشمی طرح دار | 15 مدل جوراب پشمی که پاهات رو گرم و شیک نگه می‌داره !
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.