تصاویر ۱۰ مدل انگشتر ظریف طلا دخترانه جدید + انگشتر ظریف و مینیمال شیک

مدل انگشتر ظریف

انگشتر زنانه جدید

انگشتر های زنانه یکی از پرطرفدار ترین زیورآلات در بین بانوان هستند. انگشتر های ظریف زنانه می توانند انتخابی عالی برای استفاده در انواع استایل های شما عزیزان باشند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل انگشتر ظریف طلا را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

انگشتر طلا زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل انگشتر ظریف زنانه تهیه شده از طلا با طراحی و دیزاینی مدرن است. این انگستر به صورت دو عدد شش ضلعی در کنار هم دیده میشود.

انگشتر طلا زنانه جدید

اگر به انگشتر های ظریف علاقه دارید این دو مدل انگشتر برای شما انتخابی عالی خواهد بود. دو  عدد انگشتر تهیه شده به صورت بند انگشتی یکی به صورت دیزاین خطی یکی زنجیری مانند.

مدل انگشتر طلا جدید

خانم هایی که به انگشتر هایی با دیزاین خاص علاقه دارند می توانند از این مدل انگشتر استفاده کنند. تهیه شده به صورت سر گوزن از طلا به شکلی بسیار ظریف.

انگشتر ظریف دخترانه طلا

پک انگشتر های طلا تهیه شده به شکلی بسیار ظریف و دوست داشتنی مناسب برای خانم هایی با سلیقه ساده و بسیار شیک. انتخابی عالی و بسیار دوست داشتنی.

قیمت انگشتر طلا ارزان

تصویر مربوط به سه مدل انگشتر ظریف دخترانه تهیه شده از جنس طلا به صورت آویز های قلبی شکل است. این انگشتر ها انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل های شیک خواهد بود.

انگشتر طلا ظریف بدون نگین

عکس مربوط به یک انگشتر ظری طلایی دخترانه است. این انگشتر با نگین های نقره ای رنگ در کنار هم دیزاین شده.

انگشتر ظریف قلب

این مدل یکی از خاص ترین دیزاین های انگشتر است. انگستر زنانه تهیه شده از جنس طلا است. این انگشتر برای خانم هایی با سلیقه خاص و منحصر به فرد بسیار کاربردی خواهد بود.

انگشتر ظریف نگین دار

انگشتر زنانه ظریف و بسیار شیک و دوست داشتنی از جنس طلا با طراحی خاص و جذاب . مناسب برای استفاده در استایل های مجلسی.

 انگشتر ظریف طلا

آخرین تصویر مربوط به یک انگشتر ظریف تهیه شده به صورت خطوط ضربدری قرار گرفته  بر روی هم است. این انگشتر از جنس طلا است.

همچنین بخوانید:  تصاویر بهترین مدل‌های گوشواره بلند مجلسی برای درخشش
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.