تصاویر ۱۰ مدل لباس مجلسی لاکچری دخترانه شیک بلند + لباس تولد لاکچری جدید

مدل لباس مجلسی لاکچری

لباس مجلسی جدید

انتخاب لباس های مناسب برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف یکی از بزرگ ترین چالش هایی است که خانم ها با آن درگیر هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی لاکچری را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی لاکچری تهیه شده به رنگ قرمز و از پارچه مخمل است. این لباس بلند و آستین دار با نگین و اک در قسمت پهلو دیزاین شده است.

مدل لباس مجلسی جدید 1400

پیراهن زنانه آبی رنگ تهیه شده به شکل کوتاه و جذب با آستین های بندی و بند های دیگر در قسمت شانه با دیزاین نگین در قسمت یقه لباس ست شده با کفش پاشنه بلند.

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند

استایلی شیک و بسیار دوست داشتنی تهیه شده به رنگ مشکی و بلند با پایین تنه از جنس کرپ با بالاتنه همراه آستین های حریر مچی .

مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

لباس زنانه برای استفاده در استایل های مجلسی به رنگ بنفش به صورت کوتاه با آویز پارچه ای در قسمت کمر و گل در سر شانه ست شده با کفشپاشنه بلند زنانه.

مدل لباس مجلسی کوتاه

پیراهن مجلسی زنانه تهیه شده به صورت لاکچری به رنگ آبی بلند و دیزاین چاک در قسمت جلوی لباس همراه نگین در آستین و یقه لباس. ست شده با کفش پاشنه بلند.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

تصویر مربوط به یک لباس لاکچری بسیار شیک تهیه شده از حریر مشکی رنگ است. این لباس دکلته با دیزاین سنگ های تزیینی در بالاتنه انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل خواهد بود.

مدل لباس مجلسی لاکچری

این لباس برای دختر خانم های جوان انتخابی عالی و دوست داشتنی خواهد بود. تهیه شده به رنگ قرمز با دامن کلوش به شکل کوتاه همراه آستین های چین دار و یقه هفتی.

مدل لباس مجلسی شیک بلند

پیراهنی کوتاه با دیزاین و طراحی مدرن از جنس پارچه ساتن آبی رنگ با آستین های حلقه ای . انتخابی عالی برای خانم های میانسال.

 لباس مجلسی زنانه برای عروسی

 

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس کوتاه و مجلسی تهیه شده به رنگ سبز با دامن کلوش و یقه قایقی همراه آستین های بندی است. انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل.

همچنین بخوانید:  مدل شلوار چرم ؛ مدل های خاص و زیبا برای استایل های اسپرت
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.