تصاویر ۱۰ مدل شومیز دامن مجلسی و مهمونی شیک + شومیز دامن کلوش جذاب

مدل شومیز دامن

شومیز دامن اینستاگرام

استایل هایی هستند که برای استفاده در مکان های مختلف بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. یکی از این استایل ها شومیز و دامن های زنانه هستند که از آنها می توانید هم در استایل های روزمره و هم استایل های مجلسی استفاده کنید. ما در مطلب آلبومی از انوع مدل شومیز و دامن را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

شومیز دامن مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز دامن تهیه شده به صورت کوتاه و کلوش است. این دامن به حالت سارافونی به رنگ نارنجی تهیه شده و با شومیز سفید رنگ دیزاین شده.

شومیز دامن مجلسی اینستاگرام

دامن کلوش زنانه تهیه شده به صورت بلند به رنگ سبز با دیزاین کمربند قهوه ای رنگ ست شده با شومیز آستین مچی تهیه شده به شکل کیمونو با ترکیب رنگ سبز و سفید.

شومیز دامن سرهمی

از این ست دوست داشتنی برای استایل های مجلسی و در مهمانی ها استاده کنید. تهیه شده به صورت دامن کلوش آبی رنگ و کوتاه ست شده باشومیز گرمی رنگ زنانه با گلدوزی های آبی رنگ.

شومیز دامن مشکی

مدلی شیک و بسیار دوست داشتنی مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه تهیه شده از کرپ حریر کرمی ست شده با شومیز آستین مچی به رنگ سفید.

شومیز دامن کلوش

استایلی مجلسی و شیک تهیه شده به صورت دامن جذب قهوه ای رنگ کوتاه ست شده با یک مدل شومیز کرمی رنگ با دیزاین یقه حلزونی.

شومیز دامن بیرونی

دامن ساتن کرمی رنگ بلند و کلوش ست شده با شومیز تهیه شده با دیزاین آستین های مچی و مروارید در یقه لباس. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

شومیز دامن خواستگاری

ست شومیز و دامن تهیه شده از دامن کوتاه و کلوش به رنگ سبز با دیزاین کمربند و شومیز نارنجی رنگ با آستین های مچی و یقه کلوش.

مدل شومیز دامن مجلسی

دامن تهیه شده به شکل سارافونی به رنگ قهوه ای و آستین های کلوش ست شده با شومیز تهیه شده از پارچه کرمی رنگ با یقه پاپیونی.

 شومیز دامن دخترانه برای عروسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دامن کلوش و کوتاه کرمی رنگ ست شده با شومیز زنانه با دیزاین پارچه شبیه به پوست مار ست شده با کفش مشکی رنگ پاشنه بلند.

همچنین بخوانید:  مدل لباس حریر گل گلی؛ مناسب برای مجالس و دورهمی ها
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.