تصاویر ۱۰ مدل ست کت کوتاه و سارافون زنانه را ببینید + کت و سارافون بلند مجلسی

مدل کت و سارافون

 مدل کت سارافون بلند

خانم های زیادی هستند که دوست دارند استایل هایی ساده و در عین حال خاص داشته باشند پیشنهاد ما به این خانم ها استفاده از سارافون های شیک و بسیار دوست داشتنی است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کت و سارافون را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 مدل کت سارافون زیبا

 

اولین تصویر مربوط به یک مدل کت و سارافون زنانه تهیه شده به صورت بسیار شیک است. این ست جذاب از سارافون مشکی لنین و کت سبز کوتاه و‌جلو‌ باز با جیب کوچک مشکی تهیه شده.

 مدل کت سارافون گیپور مجلسی

اگر به استایل های سنتی علاقه دارید این ست جذاب برای شما انتخابی عالی خواهد بود. تهیه شده از سارافون لنین کرمی رنگ با کت کوتاه و‌جلو باز تهیه شده از پارچه سنتی.

 مدل سارافون با کت کوتاه

سارافون و کت زنانه مناسب برای انواع استایل های مجلسی و بسیار شیک تهیه شده از سارافون سبز رنگ با یقه کراواتی و کت کوتاه جلو باز تهیه شده از پارچه با ترکیب رنگ سفید و مشکی.

جدیدترین مدل کت و سارافون مجلسی

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید از این لباس دوست داشتنی استفاده کنید. سارافون زنانه تهیه شده به رنگ مشکی در کنار کت کوتاه و جلو باز ست شده با کتونی سفید دخترانه.

مدل کت سارافون دو رنگ جدید

خانم های جوان و خوش سلیقه از این سارافون شیک برای داشتن استایلی جذاب استفاده کنند. سارافون سبز رنگ بسیار ساده و شیک ست شده با کت جین آبی کوتاه و جلو باز.

مدل کت و سارافون بلند مجلسی

تصویر مربوط به سارافون و‌کت ست تهیه شده از پارچه لنین است. این سارافون قهوه ای رنگ با دامن کلوش و‌ کت کوتاه جلو باز کرمی با آستین های پاکتی.

مدل کت و سارافون مجلسی زنانه

سارافون سنتی زنانه با آستین مچی به شکل کوتاه و جلوباز ست شده با سارافون سرمه ای رنگ با دامن کلوش و ساده. انتخابی بسیار عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل کت و سارافون مجلسی

سارافون طوسی با تزیین سنتی سبز رنگ و آستین مچی ست شده با سارافون فوتر کلوش زنانه. انتخابی خاص و بسیار شیک.

مدل کت و سارافون

آخرین تصویر مربوط به یک سارافون نارنجی رنگ کوتاه و ساده با کت کوتاه و جلو باز سرمه ای تزیین شده با گلدوزی نارنجی رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن ساحلی گلدار؛ پیراهن های بلند ساحلی تابستانی
تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.