تصاویر ۱۰ مدل پلاک طلا زنانه شیک مد امسال را ببینید + مدل آویز گردنبند طلا

مدل پلاک طلا

 پلاک طلای هدیه

زیورآلات بخشی مهم از استایل بانوان را تشکیل میدهند. زیورآلات خصوصا زیورآلات طلا به تنهایی میتوانند یک تکمیل کننده عالی برای استایل شما عزیزان باشند. پلاک های طلا نیز یکی از این زیورآلات دوست داشتنی هستند. ما در این مظلب آلبومی از انواع مدل پلاک طلا را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

قیمت پلاک طلا

اولین تصویر مربوط به یک مدل پلاک طلا زنانه تهیه شده به شکل دلفین در حال رد شدن از حلقه است. این گردنبند با استاده از نگین های نقره ای از طلا زرد و سفید تهیه شده.

قیمت پلاک طلای هدیه

گردنبند زنانه بسیار شیک تهیه شده از نس طلا. این پلاک طلایی رنگ به صورت گل با نگین فیروزه تهیه شده است. انتخابی بسیار شیک برای خانم های خوش سلیقه.

عکس پلاک طلا

پلاک طلایی زنانه تهیه شده به صورت پروانه ای از جنس طلا به شکل دو پروانه آویز شده به یکدیگر با استفاده از حلقه. این گردنبند انتخابی عالی برای شما عزیزان خواهد بود.

قیمت پلاک و زنجیر طلا

تصویر مربوط به یک مدل پلاک طلا زنانه مناسب برای خانم های خوش سلیقه و خوش استایل است. پلاک تهیه شده با دیزاین پروانه نسبتا بزرگ مناسب برای ست شدن با زنیر های پهن.

مدال طلا زنانه شیک

تصویر مربوط به یک مدل پلاک شیک و زنانه تهیه شده از جنس طلا به شکل گوزن است. این پلاک با دیزاین نگین های نقره ای رنگ تزیین شده است.

مدل آویز گردنبند طلا

مدل هایی بسیار خاص و دلنشین تهیه شده به صورت اشکی و مربعی با دیزاین سنگ های رنگی از جنس طلا. این پلاک انتخابی عالی برای خانم هایمیانسال و با سلیقه است.

پلاک طلا بزرگ

یک مدل پلاک تهیه شده به صورت دایره به شکل درخت و برگ همراه با چهره زن. این پلاک ها برای افرادی با سلیقه خاص انتخابی کاربردی و عالی خواهد بود.

پلاک طلا دخترانه جدید

عکس مربوط به یک مدل پلاک تهیه شده به صورت پروانه با دیزاینی ساده و بسیار شیک است.

مدل پلاک طلا جدید پلاک طلا دخترانه جدید پلاک طلا بزرگ مدل آویز گردنبند طلا مدال طلا زنانه شیک قیمت پلاک و زنجیر طلا عکس پلاک طلا قیمت پلاک طلای هدیه

آخرین تصویر مربوط به یک پلاک طلا زنانه تهیه شده از کلمه مامان با دیزاین آویز اشکی همراه با سنگ قرمز رنگ است.

همچنین بخوانید:  مدل دستبند شیک و ظریف زنانه؛ دستبند های با ظرافت و زیبایی خیره کننده
تاریخ انتشار: جمعه 12 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.