تصاویر ۱۰ مدل دمپایی روفرشی فانتزی مد امسال را ببینید + دمپایی روفرشی طبی زنانه

مدل دمپایی روفرشی

خرید دمپایی روفرشی فانتزی

برخی از افراد عادت به استفاده از دمپایی در منزل یامهمانی های خانگی دارند. دمپایی های مناسب برای استفاده در محیط خانه با تنوع بسیار بالایی تهیه شده و در دسترس قرار میگیرند. این دمپایی ها به صورت فانتزی، طبی یا مجلسی تهیه شده و در اختیار شما هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دمپایی روفرشی را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتهاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 دمپایی روفرشی فانتزی

اولین تصویر مربوط به یک مدل دمپایی روفرشی تهیه شده به صورت راحت و بسیار راحت به صورت طبی است. این دمپایی با دیزاین بند های شاین و نگینی نقره ای دیزاین و تزیین شده.

خرید دمپایی روفرشی

دمپایی های طبی و بسیار دوست داشتنی مناسب برای استفاده به صورت رو رفرشیبا زیره نرم و رویه از جنس پارچه جیر است. این دمپایی در دو رنگ مشکی و قهوه ای تهیه شده اند.

دمپایی روفرشی طبی زنانه

یک دمپایی رو فرشی بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده به رنگ کرمی و به صورت خز است. این دمپایی بسیار شیک انتخابی بسیار عالی برای فصل تابستان و پاییز خواهد بود.

مدل دمپایی زنانه

دمپایی روفرشی تهیه شده به شکل سنتی به رنگ کرمی با دیزاین نگین و پولک در کنار آویز های منگوله ای بسیار شیک و دوست داشتنی.

قیمت دمپایی روفرشی مجلسی

دمپایی طبی بسیار شیک تهیه شده با زیره نرم و رویه با بند های رنگی شاد . این دمپایی با ترکیب رنگ زرد ،آبی و قرمز در دسترس شما خانم های خوش سلیقه قرار دارد.

دمپایی طبی زنانه شیک

دمپایی تهیه شده از هنر زیبای مکرومه بافی با ترکیب رنگ سبز و کرمی مناسب برای استفاده به صورت روفرشی در مهمانی ها ست شده با گوشواره آویزی مکرومه.

دمپایی روفرشی فانتزی دیجی کالا

خانم هایی که به دمپایی هایی با طرح های فانتزی علاقه دارند می توانند از این مدل دوست داشتنی استفاده کنند. تهیه شده به رنگ صورتی با دیزاین خرس.

دمپایی زنانه جدید

دمپایی بسیار راحت و دوست داشتنی تهیه شده به رنگ صورتی با زیره نرم و ابری در کنار دیزاینی ساده به صورت کمربندی.

 دمپایی روفرشی مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دمپایی روفرشی تهیه شده از رویه پاپیونی به رنگ سبز و زیره تخت قهوه ای رنگ است.

همچنین بخوانید:  مدل کیف اداری زنانه چرم + مدل مشکی و رنگی
تاریخ انتشار: جمعه 12 آبان 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس آوریل 19, 2024 at 11:29 ب.ظ

    دمپایی زنانه فانتزی

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.