تصاویر ۱۰ مدل دیزاین لمینت ناخن فانتزی دخترانه ۲۰۱۴ را ببینید + طرح لمینت ناخن ساده

مدل دیزاین لمینت ناخن

 طرح لمینت ناخن فانتزی

امروزه برای دیزاین و فرم دهی ناخن ها از روش ها و راه های زیادی استفاده میشود که یکی از آنها لمینت است. در این روش یک لایه بر روی ناخن های خود فرد قرار گرته و از آسیب دیدن یا شکسنتگی آنها جلوگیری میکند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دیزاین لمینت ناخن را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل ناخن لمینت فرنچ

مدل دیزاین لمینت ناخن تهیه شده به رنگ کرمی با دیزاین لاک شاین کرمی و طراحی مینیمال به صورت قلبی و نقطه ای.

طرح لمینت ناخن بهاری

اگر به دیزاین های ساده و در عین حال شیک علاقه دارید این مدل انتخابی دوست داشتنی برای شما خواهد بود. ناخن فرنچ به رنگ نسکافه ای با فرنچ سفید رنگ به صورت بلند و مربعی.

مدل لمینت ناخن ۱۴۰۲

دیزاین ناخن لمینت شده به رنگ آبی در طیف های متنوع انجام شده بر روی ناخن بلند و دایره ای با دیزاین چشم نظر مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

طرح لمینت ناخن ساده

یک مدل دیزاین شیک ناخن مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه تهیه شده به صورت بلند و‌ مربعی با ترکیب رنگ سبز و صورتی به صورت لاک ساده و پلنگی.

مدل لمینت ناخن کوتاه

خانم هایی با استایل های مینیمال می توانند از این دیزاین بسیار شیک استفاده کنند. ناخن هایی کوتاه و دایره ای به رنگ مشکی و شاین. انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل.

جدیدترین مدل کاور ناخن

تصویر مربوط به یک مدل دیزاین برای ناخن های لمینت شده با ترکیبی از رنگ های نود و لنز ناخن مینیمال و دوست داشتنی. انتخابی عالی برای خانم های با سلیقه.

مدل لمینت ناخن کوتاه

اگر به دیزاین های ناخن فانتزی علاقه دارید این مدل انتخاب عالی برای شما خواهد بود. تهیه شده به صورت بلند و مربعی به صورت چهارخانه و خرسی در کنار دیزاین خال خالی.

ناخن کوتاه دخترانه

ناخن پاییزی با رنگ هایی بسیار شیک و جذاب و طراحی هایی با استفاده از لنز ناخن به شکل برگ و روباه بر روی ناخن های بلند و مربعی.

مدل لمینت ناخن

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین لمینت ناخن مناسب برای دختر خانم های با سلیقه به شکل کوتاه و مربعی با دیزاین پلنگی و رنگین کمانی. با ترکیب رنگ صدفی و نارنجی.

همچنین بخوانید:  مدل میکاپ روزانه؛ این ایده های جذاب رو از دست ندین
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.