تصاویر ۱۰ مدل روتختی ساتن ابریشمی جدید را ببینید + مدل رو تختی ساتن دونفره

مدل روتختی ساتن

 روتختی ساتن دیجی کالا

رو تختی ها آیتمی مهم در دیزاین و دکوراسیون انتخاب های شما هستند. تاثیر روتختی ها‌ به حدی زیاد است که اغلب آنهارا با رنگبندی و‌ سبک دکوراسیون‌اتاق ست میکنند. همچنین تنوع بالای آنها عاملی دیگر برای راحتی در انتخاب خواهد بود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل رو تختی ساتن را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید،

 

روتختی ساتن ابریشم

اولین تصویر مربوط به یک مدل رو تختی تهیه شده از پارچه ساتن به شکل طرح دار با ترکیب رنگ طلایی، قرمز و سفید. این رو تختی انتخابی لاکچری برای شما خواهد بود.

قیمت روتختی ساتن ساده

یک مدل روتختی بسیار شیک تهیه شده از پارچه ساتن بسیار شیک و دوست داشتنی با ترکیب رنگ سبز، سفید و طلایی مناسب برای دیزاین های کلاسیک.

قیمت روتختی ساتن گلدوزی شده

رو تختی ساتن فوق العاده شیک تهیه شده به شکل مدرن به رنگ‌ سرمه ای مناسب برای تخت خواب دو نفره با رگه های طلایی رنگ‌ شامل چهار بالشت.

روتختی ساتن تک نفره

اگر دکوراسیون و دیزاین اتاق شما به شکل ساده و‌مینیمال تهیه شده این رو تختی انتخابی عالی برای شما خواهد بود.رو تختی تهیه‌ شده به رنگ طوسی از جنس ساتن همراه دو عدد بالشت.

قیمت روتختی ساتن ابریشم

دوست داشتنی ترین و پرطرفدار ترین مدل های روتختی مینیمال و ساده مربوط به این تصویر است. روتختی کرمی از پارچه ساتن با دو بالشت.

روتختی ساتن ابریشم دیجی کالا

اگر به دنبال ست شدن یک‌ رو تختی با محیط اتاق خواب خود و ست شدن با دکوراسیون‌ خود هستید این مدل انتخابی عالی برای شما خواهد به رنگ مشکی از جنس ساتن همراه با چهار عدد متکا.

پارچه روتختی ساتن

ست رو تختی‌ تهیه شده به رنگ مشکی و طلایی از پارچه ساتن بسیار مرغوب و با کیفیت مناسب برای تخت خواب های دو نفره.

 

همچنین بخوانید:  مدل شلف دیواری حمام لوکس؛ ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن

پارچه روتختی ساتن شیک

یک روتختی بسیار شیک و جذاب تهیه شده از جنس ساتن با ترکیب رنگ‌ سفید و مشکی مناسب برای اتاق دختر خانم ها دارای دو‌بالشت .

پارچه روتختی ساتن آمریکایی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل رو تختی بسیار شیک و جذاب. تهیه شده به رنگ‌ سبز مناسب برای تخت های دو نفره دارای چهار بالشت.

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.