مدل شومیز خال خالی مجلسی زنانه + شومیز خال خالی شیک

مدل شومیز خال خالی

 مدل شومیز خال خالی جدید

اگر به دنبال یک شومیز با طراحی و دیزاین شیک برای استفاده در استایل های مختلف خود خصوصا استایل های مجلسی هستید شومیز های خال خالی یک انتخاب دوست داشتنی و شیک برای شما خواهند بود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شومیز خال خالی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل شومیز خال خالی ریز

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز خال خالی تهیه شده از پارچه نهی و با کیفیت به صورت آستین های مچی و یقه چین دار با خال خال های ریز در دو رنگ سفید و سبز.

شومیز خال خالی بچه گانه

یک مدل شومیز دخترانه بسیار شیک تهیه شده به رنگ قرمز با خال خال های سفید رنگ به صورت کوتاه و جلو بسته با آستین های مچی، ست شده با شلوار سفید.

 م مدل لباس خال مجلسی

شومیز زنانه بسیار شیک و مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی با آستین های کش و یقهچین دار با خال خال های سفید رنگ.

مدل شومیز با پارچه توپ توپی

آخرین تصویر مربوط به یک‌ شومیز سفید نخی تهیه شده به رنگ‌ سفید با خال خال های مشکی از پارچه نخی ست شده با شلوار کرمی کتون.

 

مدل شومیز با پارچه توپ توپی

این شومیز انتخابی عالی برای استایل های مجلسی شما خواهد بود. تهیه شده به رنگ مشکی از پارچه حریر با خال خال های قلبی شکل سفید. ست شده با شلوار جین مشکی رنگ و جذب.

شومیز زنانه خال خالی

از این شومیز در استایل های مجلسی خوداستفاده کنید. تهیه شده به رنگ قرمز با خال خال های سفید و بند در قسمت پایین شومیز.

شومیز خال خالی جدید

استایلی مجلسی و بسیار شیک تهیه شده از شلوار راسته و پارچه ای به رنگ سبز در کنار شومیز حریر سبز رنگ با یقه چین دار و‌خال خال های سفید.

مدل شومیز دخترانه

شومیزی بسیار شیک و‌ دوست داشتنی تهیه شده از پارچه ابرو بادی با آستین های کش و یقه بند دار تهیه شده در دو رنگ سبز و طوسی با خال خال های مشکی.

مدل شومیز مجلسی

آخرین تصویر مربوط به شومیز سفید رنگ با خال خال های مشکی تهیه شده با آستین های مچی و سرشانه های چین دار. ست شده با شلوار پارچه ای مشکی رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل ماکسی کار شده؛ زیباترین مدل های لباس مجلسی
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 بهمن 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.