۱۰ مدل لباس مجلسی پولکی بلند مد امسال را ببینید + مدل لباس مجلسی پولک دار جدید

مدل لباس مجلسی پولکی

 مدل لباس مجلسی پولکی استین دار

دنیای لباس های مجلسی به شکل بسیار جذابی گسترده و متنوع است. تنوع لباس های مجلسی در طراحی، مدل و جنس به حدی بالا است که هر خانمی با هر اندام ، استایل و سلیقه ای می تواند مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا کند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی پولکی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی دو تیکه پولکی

ا‌ولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی پولکی تهیه شده به صورت بلند و جذب با دیزاین ماهی همراه یقه هفتی با آویز های نگینی. این لباس در سه رنگ مشکی، طوسی و کرمی موجود است.

 مدل لباس مخمل پولکی

پیراهن زنانه پولکی تهیه شده به رنگ گلبهی‌ به شکل بلند و ماهی شکل با دیراین شنل مانند قرار گرفته بر روی لباس از قسمت گردن.

مدل لباس مجلسی پولک دار جدید

تصویر مربوط به یکی از شیک ترین لباس های مجلسی زنانه تهیه شده به صورت کوتاه با یقه چین دار و گردنبند ست است. این پیراهن از پارچه پولک دوزی شده در چهار رنگ مختلف و زیبا تهیه شده اند.

لباس مجلسی پولکی اینستا

یکی از خاص ترین و لاکچری ترین استایل های مجلسی تهیه شده از پارچه حریر به رنگ آبی روشن با دیزاین پولک دوزی و دنباله دار در کنار یقه هفتی و قایقی شکل.

مدل لباس مجلسی پولکی هفت رنگ

عکس مدل پیراهن مجلسی زنانه بلند با پایین تنه کرپ و چاک در قسمت جلوی لباس همراه بالاتنه آبی رنگ از پارچه تمام پول.

مدل لباس مجلسی پولکی بلند جدید

استایلی مجلسی و بسیار شیک تهیه شده از پارچه کرپ به رنگ مشکی با آستین های آویزی پولکی به رنگ نقره ای.

مدل لباس مجلسی پولکی مشکی

لباس مجلسی تهیه شده از دامن ساتن آبی رنگ و کلوش به صورت دنباله دار در کنار بالا تنه تهیه شده از پارچه پولکی و آستین بلند.

مدل لباس مجلسی پولکی

پیراهن زنانه پولکی تهیه شده از پارچه مشکی و پولک های صورتی رنگ با آستین های بلند و یقه هفتی در کنار دامن با دیزاین چاک در قسمت جلوی لباس.

لباس مجلسی مشکی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی تهیه شده به صورت بلند با پایین تنه ساتن و کلوش به رنگ مشکی در کنار بالا تنه گیپور با آستین های بلند و آستری.

همچنین بخوانید:  مدل لباس کوتاه زنانه مجلسی؛ خانم های خوش استایل ای مدل ها را از دست ندهید
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.